Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Κώστας Καραφώτης: «Έχω πληρώσει στο παρελθόν τη δημοσιότητα»

Ο Κώστας Καραφώτης μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό για τη δημοσιότητα και πώς αυτή επηρέασε την προσωπική του ζωή, αλλά και το ενδεχόμενο να δημιουργήσει στο μέλλον τη δική του
οικογένεια.«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια είμαι πιο προσεκτικός. Η αιτία είναι και ο φόβος μου, αλλά είναι και γιατί το έχω πληρώσει στο παρελθόν, έχω πληρώσει τη δημοσιότητα. Καλώς ή κακώς, πλέον, με την προσωπική μου ζωή ασχολούνται όλοι. Δεν μπορώ πια να ζήσω με το να ασχολούνται οι άλλοι με ποιον ή ποια βγήκα», συμπληρώνοντας ότι: «Το μόνο που έχω να πω είναι πως είμαι καλά, και ναι, είμαι δεσμευμένος. Δεν είμαι, βέβαια, κλεισμένος σε κάποιο μοναστήρι!», δήλωσε ο 35χρονος τραγουδιστής στο «ΕΓΩ! Weekly».

Για το αν σκέφτεται να δημιουργήσει οικογένεια στο μέλλον, ο Κώστας είπε: «Όταν θα έχω πάρει την απόφαση να αποκατασταθώ σοβαρά, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια, υπάρχουν φορές που σκέφτομαι τον γάμο, αλλά και στιγμές που λέω "όχι, μακριά". Δεν έχει να κάνει με το πρόσωπο, βέβαια, αλλά λόγω των συνθηκών", ενώ για τον πιθανό ερχομό ενός παιδιού σχολίασε: "Αυτό δεν έχει να κάνει. Τώρα απλά σας θυμίζω πως είμαι πια 35 χρονών. Δεν είμαι 20 ή 25, που είχα τον φόβο μην προκύψει ένα παιδί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου