Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Θανάσης Τσαλταμπάσης: «Είμαι ευγνώμων για όσα έχουν έρθει στη ζωή μου»

Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης μίλησε στο περιοδικό «Τηλεκοντρόλ» για την ελληνική σειρά του Mega «Πίσω στο σπίτι».«Νομίζω ότι το θέμα που διαπραγματεύεται είναι ανεξάντλητο. Είναι από τις σειρές
που θα μπορούσαν να έχουν τροφή κάθε χρόνο, γιατί καταπίανεται με θέματα επικαιρότητας», δήλωσε ο ηθοποιός.

Παράλληλα, για τα χρήματα που πιστεύει ότι θα μπορούσε να είχε βγάλει από τη δουλειά και το ταλέντο του, αν δεν υπήρχε η οικονομική κρίση, είπε: «Κατ’ αρχάς να αναφέρω ότι υπάρχω καλλιτεχνικά και στο θέατρο, το οποίο καλύπτει μια πιο εσωτερική μου αναζήτηση. Αυτή, λοιπόν, την αναζήτηση μπορώ ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο να την καλύπτω. Επίσης, δεν μπαίνω σ’ αυτή τη διαδικασία να μεμψιμοιρώ. Οι δυσκολίες υπάρχουν σε όλες τις δουλειές, τις βιώνουν όλοι οι άνθρωποι. Θα μπορούσα σε μια άλλη εποχή να ήμουν αλλιώς, αλλά μπορεί και να μην ήμουν. Δεν είμαι αχάριστος. Είμαι ευγνώμων για όσα έχουν έρθει στη ζωή μου. Είναι μια σκέψη που δε θα μου έκανε καλό και δεν την κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου