Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Ναταλία Γερμανού: «Αποφοίτησα από το ΙΕΚ κακομαθενιάς»

«Δύσκολη» χαρακτήρισε τη φετινή χρονιά η Ναταλία Γερμανού τόσο στα επαγγελματικά, όσο και στα προσωπικά της. Τώρα όμως λέει ότι έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω της!

«Κάθε χρόνια τα media με παρουσιάζουν ως το θύμα μιας συμπαρουσιάστριας που θέλει να μου πάρει τη θέση. Πέντε χρόνια τώρα, υπάρχει πάντα μια συμπαρουσιάστρια που θέλει να μου βάλει τρικλοποδιά. Ούτε κι εγώ μπορώ να εξηγήσω γιατί μου έχουν βγάλει το προφίλ του θύματος, αλλά δε θα κάτσω να το ψάξω κιόλας», δήλωσε η Ναταλία, ενώ παραδέχτηκε ότι μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της για ένα διάστημα μακριά από την τηλεόραση. «Η τηλεόραση δεν λειτουργεί ως ναρκωτικό για εμένα, οπότε θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς αυτή για ένα διάστημα».

Αποκάλυψε ακόμα ότι στην εκπομπή δεν υπήρχε πάντα καλό κλίμα: «Ήταν μια χρονιά με πολλά μποφόρ. Όχι μόνο για εμάς, αλλά για όλη την ελληνική τηλεόραση. Όσον αφορά στη δική μας εκπομπή, ναι, είχαμε τις καλές, αλλά και τις δύσκολες στιγμές μας. Δεν το αρνούμαι. Τελικά όμως τα καταφέραμε».

Όσο για τα προσωπικά της; Η Ναταλία είπε: «Αυτή την περίοδο αισθάνομαι ότι είμαι στα κέφια μου. Είμαι στα χάι μου, είμαι στα ωραία μου και όποιος έρθει στη ζωή μου, νομίζω ότι θα περάσει καλά. Αρκεί να μπορώ να συνεννοηθώ μαζί του και να έχουμε πράγματα να πούμε». Δηλώνει ωστόσο αρνητική στην ιδέα του γάμου: «Πριν ένα χρόνο που έκαναν πρόταση γάμου, όμως με ωραίο τρόπο του είπα ότι δε θέλω να τον παντρευτώ. Προσπάθησα να τον κάνω να πιστέψει ότι θα είναι πιο ευτυχισμένος αν δε με παντρευτεί, αλλά δεν πείστηκε. Επέμενε για κανένα μήνα και τελικά το πήρε απόφαση».

Δε δίστασε ακόμα να παραδεχτεί ότι πριν από μερικούς μήνες, ένας άντρας την έκανε να… κυλιέται στα πατώματα: «Τον Σεπτέμβριο έλιωσα στο κλάμα. Ήμουν σε μια σχέση με έναν άνθρωπο εκτός χώρου, την οποία ήθελα να κρατήσω μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και όταν χωρίσαμε, έριξα πολύ κλάμα. Το τραγούδι που με αντιπροσώπευε τότε ήταν το Θέλω να σε δω της Δέσποινας Βανδή. Σε ένα σημείο λέει: “Συγγνώμη να σου ζητήσω, να κλάψω, να προσπαθήσω, να μου έχεις εμπιστοσύνη, όπως παλιά”», είπε η παρουσιάστρια που παραδέχεται πως έφταιγε για τον χωρισμό. «Δυστυχώς δεν αντιλαμβανόμουν ότι κάθε άνθρωπος έχει τις αντοχές του και ότι δεν πρέπει να τον φτάνεις στα όριά του για να διαπιστώσεις μέχρι πού μπορεί να αντέξει. Αλλά αυτή ήταν η τελευταία φορά που έκανα αυτό το λάθος. Αποφοίτησα από το ΙΕΚ κακομαθενιάς και τώρα ξέρω ότι οι άνδρες δεν είναι πειραματόζωα, ούτε υποχρεωμένοι να μου αποδεικνύουν κάθε φορά πόσο πολύ με αγαπούν, επειδή εγώ είμαι ένας ανασφαλής άνθρωπος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου