Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Η Καλομοίρα θα βαφτίσει στο χωριό της τα δίδυμα!

Η Καλομοίρα θέλει να βαφτίσει τα δίδυμά της στο χωριό της, στα Νιάτα Λακωνίας.«Θέλαμε πολύ να γίνει η βάφτιση στην Ελλάδα, γιατί είναι η γιαγιά μου εκεί και κάποιοι άλλοι άνθρωποι που δεν
μπορούσαν να έρθουν στο γάμο και λέγαμε μήπως το κάνουμε εκεί αλλά δεν ξέρω. Αν γίνει, θα γίνει το καλοκαίρι, αλλά θα δούμε. Είναι πολύ μικρά και είναι έγκυος και η κουνιάδα μου και λέμε να είμαστε όλοι εδώ. Δεν είμαστε σίγουροι», είπε η Καλομοίρα στο δελτίο ειδήσεων του «Star».

«Νονοί των μωρών θα είναι οι κουμπάροι μας, ο Αγάπιος και ο Γιώργος και θα έχουμε και δύο γυναίκες για να έχει το κάθε παιδί για νονούς ένας κορίτσι και ένα αγόρι. Έτσι πήρα την αδελφή μου και την ξαδέλφη μου την Ελένη» τόνισε η τραγουδίστρια.

Τέλος η Καλομοίρα τόνισε πως προσπαθεί να χάσει τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και είπε: «Προσπαθώ να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης. Πήρα πάρα πολλά. Ήμουν σχεδόν 90 κιλά. Έχω ακόμα πολλά να χάσω. Έχω προπονητή που κάνουμε γυμναστική μαζί και τρώω σωστά, ψάρια, φρούτα και βιταμίνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου