Τρίτη 30 Απριλίου 2013

«Κονταίνουμε τα φορέματα για να μην τα πατάω», λέει η Μαρία Μπεκατώρου

Η Μαρία Μπεκατώρου σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για το «Your face sounds familiar» και δήλωσε ότι «είμαι πολύ χαρούμενη για τις καλές κριτικές. Ο άντρας μου είναι πολύ ενθουσιασμένος.
Η μαμά έχει τρελαθεί. Μου λέει πως την παίρνουν για συγχαρητήρια και λέει ούτε στον γάμο σου παιδί μου δεν είχα τόσα συγχαρητήρια».

Η παρουσιάστρια ρωτήθηκε και για την κόντρα μεταξύ του Γιώργου Καπουτζίδη με το Νίκο Μουτσινά και την Μαρία Ηλιάκη μετά τη δήλωσή του σεναριογράφου και ηθοποιού ότι «δε θα συνεργαζόμουν με Μουτσινά- Ηλιάκη». Πάνω στο θέμα, η Μαρία είπε: «Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι παρεξηγήσιμο. Καλλιτεχνικά το είπε. Τη Μαρία Ηλιάκη δεν την πείραξε, ούτε που το έχουμε συζητήσει».

Δεν άφησε ασχολίαστη και την αγωγή του Σπύρου Χαριτάτου στην Αργυρώ Μπαρμπαρίγου λέγοντας «περνάμε τόσο δύσκολα σαν χώρα. Έχουμε τόσα προβλήματα που είναι πολύ μικρό αυτό για να ασχοληθούμε. Δε νομίζω πως υπήρχε λόγος. Το 1 εκατομμύριο είναι πολλά λεφτά. Εγώ την έχω στην καρδιά μου την Αργυρώ».

Τέλος, με διάθεση χιούμορ είπε στη «Μεσημεριανή Μελέτη» «Δεν το έχω με τις τουαλέτες. Τα πατάω πολύ τα φορέματα. Δεν είμαι και το πρώτο μπόι. Τα κονταίνουμε, αλλά όσο και να τα κοντύνουμε», αλλά και ότι «φοράω ψεύτικες βλεφαρίδες, αλλά τα μάτια μου είναι αυτά που βλέπετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου