Συνεχίζονται και σήμερα οι έρευνες προς εντοπισμό των οκτώ αγνοούμενων Σύριων ναυτικών που ήταν μέλη πληρώματος του Φ/Γ «PIRI REIS». Μέχρι στιγμής δεν υπήρξαν αποτελέσματα.
Το Φ/Γ “CONSOUTH” κατέπλευσε στην Καλαμάτα, όπου ο Πλοίαρχος δήλωσε μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα να παραμένει στο αγκυροβόλιο, καθώς η προσέγγιση στο λιμάνι κρίνεται επισφαλής. Κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων βρίσκεται επί του πλοίου προς διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.
Οι επτά διασωθέντες, μέλη πληρώματος του Φ/Γ «PIRI REIS», μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Καλαμάτας για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διενέργεια προληπτικών εξετάσεων, καθώς επίσης και οι δύο (02) σοροί για διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου λόγω της μηχανικής βλάβης και των υλικών ζημιών που υπέστη, συνεπεία της σύγκρουσης, ενώ αναμένεται η διενέργεια επιθεώρησής του από επιθεωρητή MOU.
Για την αποτροπή ενδεχόμενης θαλάσσιας ρύπανσης, συνεπεία του ναυτικού ατυχήματος, από την αρμόδια Διεύθυνση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου:
α) Απεστάλη σήμα προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου “PIRI REIS“, για υπενθύμιση των υποχρεώσεών της αναφορικά με τη λήψη κάθε πρόσφορου μέτρου για αποφυγή πρόκλησης ρύπανσης της θάλασσας.
β) Οι Λιμενικές Αρχές Καλαμάτας – Χανίων – Πύλου – Γυθείου - Νεάπολης Βοιών - Ζακύνθου – Κατακόλου, τέθηκαν σε ετοιμότητα για αντιμετώπιση ρύπανσης που ενδέχεται να προκληθεί συνεπεία του ατυχήματος.
γ) Η Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. διενήργησε έλεγχο της θαλάσσιας περιοχής με εναέριο μέσο προς εντοπισμό ρύπανσης χωρίς να διαπιστώσει κάποιο ιδιαίτερο ανησυχητικό φαινόμενο. Παρατηρήθηκαν μόνο διάσπαρτες κηλίδες αυτοδιαλυόμενης μορφής.
Το πλοίο, σύμφωνα με δήλωση της διαχειρίστριας εταιρείας, μετέφερε 12,577 μ.τ φορτίο φωσφάτα, ενώ η ποσότητα καυσίμων ανέρχεται σε 3,500 λίτρα λιπαντέλαια, 145 μ.τ fuel oil, 67 μ.τ diesel oil και 2 μ.τ. υγρά κατάλοιπα καύσης, μίγματα χώρων μηχανοστασίου και κατάλοιπα δεξαμενών φορτίου.
Το Φ/Γ “CONSOUTH” κατέπλευσε στην Καλαμάτα, όπου ο Πλοίαρχος δήλωσε μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα να παραμένει στο αγκυροβόλιο, καθώς η προσέγγιση στο λιμάνι κρίνεται επισφαλής. Κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων βρίσκεται επί του πλοίου προς διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.
Οι επτά διασωθέντες, μέλη πληρώματος του Φ/Γ «PIRI REIS», μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Καλαμάτας για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διενέργεια προληπτικών εξετάσεων, καθώς επίσης και οι δύο (02) σοροί για διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου λόγω της μηχανικής βλάβης και των υλικών ζημιών που υπέστη, συνεπεία της σύγκρουσης, ενώ αναμένεται η διενέργεια επιθεώρησής του από επιθεωρητή MOU.
Για την αποτροπή ενδεχόμενης θαλάσσιας ρύπανσης, συνεπεία του ναυτικού ατυχήματος, από την αρμόδια Διεύθυνση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου:
α) Απεστάλη σήμα προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου “PIRI REIS“, για υπενθύμιση των υποχρεώσεών της αναφορικά με τη λήψη κάθε πρόσφορου μέτρου για αποφυγή πρόκλησης ρύπανσης της θάλασσας.
β) Οι Λιμενικές Αρχές Καλαμάτας – Χανίων – Πύλου – Γυθείου - Νεάπολης Βοιών - Ζακύνθου – Κατακόλου, τέθηκαν σε ετοιμότητα για αντιμετώπιση ρύπανσης που ενδέχεται να προκληθεί συνεπεία του ατυχήματος.
γ) Η Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. διενήργησε έλεγχο της θαλάσσιας περιοχής με εναέριο μέσο προς εντοπισμό ρύπανσης χωρίς να διαπιστώσει κάποιο ιδιαίτερο ανησυχητικό φαινόμενο. Παρατηρήθηκαν μόνο διάσπαρτες κηλίδες αυτοδιαλυόμενης μορφής.
Το πλοίο, σύμφωνα με δήλωση της διαχειρίστριας εταιρείας, μετέφερε 12,577 μ.τ φορτίο φωσφάτα, ενώ η ποσότητα καυσίμων ανέρχεται σε 3,500 λίτρα λιπαντέλαια, 145 μ.τ fuel oil, 67 μ.τ diesel oil και 2 μ.τ. υγρά κατάλοιπα καύσης, μίγματα χώρων μηχανοστασίου και κατάλοιπα δεξαμενών φορτίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου