Σε μια τυπική τελετή στην έδρα της στο Χίνβιλ στην Ελβετία η Sauber
παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνίζεται φέτος στο πρωτάθλημα
της F1. Η Sauber C32 θα χρησιμοποιεί κινητήρα
Ferrari και ελαστικά Pirelli ενώ πίσω από το τιμόνι θα βρίσκονται δυο νέοι πιλότοι για την ομάδα. Ο Γερμανός Νίκο Χούλκενμπεργκ που πέρυσι εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του για λογαριασμό της Force India αλλά και ο νεαρός Μεξικάνος Εστέμπαν Γκουτιέρεζ που κάνει το ντεμπούτο του στη F1. Ο Γκουτιέρεζ απολαμβάνει την στήριξη που είχε και ο Πέρεζ στη Sauber από την TelMex και άλλες Μεξικάνικες εταιρείες συμφερόντων του Κάρλος Σλιμ.
Με μια πρώτη ματιά όπως μπορείτε να δείτε το μονοθέσιο έχει πιο σκούρα χρώματα και αρκετές αλλαγές σχεδιαστικά.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της ομάδας Ματ Μόρις τόνισε μεταξύ άλλων: «Η περσινή C31 ήταν ένα άκρως ανταγωνιστικό μονοθέσιο με πολλά δυνατά σημεία. Στόχος μας για τη C32 ήταν να ενισχύσουμε αυτά τα σημεία και να εξαλείψουμε τις όποιες αδυναμίες. Πέρυσι ξοδέψαμε αρκετό χρόνο και ενέργεια για να κατανοήσουμε εις βάρος το μονοθέσιό μας. Καταλήξαμε σε συγκεκριμένα αεροδυναμικά θέματα στο πίσω μέρος. Οι αεροδυναμιστές μας έκαναν εξαιρετική δουλειά ενσωματώνοντας αυτή τη γνώση στη C32».
Παρατηρώντας τη C32 είναι εμφανής η απουσία σκαλοπατιού στο ρύγχος σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς που το οριοθέτησαν. Οι πλαϊνοί μορφοποιητές ροής αέρα προς τα ψυγεία είναι ασυνήθιστα μικροί και την ίδια λογική ακολουθεί και το πίσω μέρος. Εκεί έχει δοθεί έμφαση στην έξοδο των εξατμίσεων ώστε να είναι δυνατή η εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων.
Τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο αλλά και το KERS είναι ίδια μ’ αυτά που χρησιμοποιεί φέτος η F138 των Αλόνσο και Μάσα.
Αναφερόμενος στο 2013 ο Μόρις συμπλήρωσε: «Πέρυσι το μονοθέσιο μας δεν έφθειρε πολύ τα ελαστικά στον αγώνα. Αλλά είχαμε πρόβλημα στο να τα αξιοποιήσουμε πλήρως στις δοκιμές. Το αναλύσαμε προσεκτικά αυτό και κάναμε τις απαραίτητες αλλαγές. Στόχος μας είναι με τη C32 να κάνουμε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με την περσινή καλή C31 και να παρουσιάσουμε από τον πρώτο αγώνα ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο το οποίο θα προσφέρει δυνατότητες εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς».
Από την πλευρά της η επικεφαλής της ομάδας, Μονίσα Καλντεμπρόν συμπλήρωσε: «Αδημονώ. Τα αποκαλυπτήρια ενός νέου μονοθεσίου είναι μια ιδιαίτερη στιγμή. Πρόκειται για κόπους σχεδόν ενός έτους που αποκαλύπτονται και περιμένεις τα πρώτα σχόλια και τις πρώτες εντυπώσεις. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι και μένει να δούμε σε τι επίπεδο θα παρουσιαστούμε στην Αυστραλία».
Ferrari και ελαστικά Pirelli ενώ πίσω από το τιμόνι θα βρίσκονται δυο νέοι πιλότοι για την ομάδα. Ο Γερμανός Νίκο Χούλκενμπεργκ που πέρυσι εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του για λογαριασμό της Force India αλλά και ο νεαρός Μεξικάνος Εστέμπαν Γκουτιέρεζ που κάνει το ντεμπούτο του στη F1. Ο Γκουτιέρεζ απολαμβάνει την στήριξη που είχε και ο Πέρεζ στη Sauber από την TelMex και άλλες Μεξικάνικες εταιρείες συμφερόντων του Κάρλος Σλιμ.
Με μια πρώτη ματιά όπως μπορείτε να δείτε το μονοθέσιο έχει πιο σκούρα χρώματα και αρκετές αλλαγές σχεδιαστικά.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της ομάδας Ματ Μόρις τόνισε μεταξύ άλλων: «Η περσινή C31 ήταν ένα άκρως ανταγωνιστικό μονοθέσιο με πολλά δυνατά σημεία. Στόχος μας για τη C32 ήταν να ενισχύσουμε αυτά τα σημεία και να εξαλείψουμε τις όποιες αδυναμίες. Πέρυσι ξοδέψαμε αρκετό χρόνο και ενέργεια για να κατανοήσουμε εις βάρος το μονοθέσιό μας. Καταλήξαμε σε συγκεκριμένα αεροδυναμικά θέματα στο πίσω μέρος. Οι αεροδυναμιστές μας έκαναν εξαιρετική δουλειά ενσωματώνοντας αυτή τη γνώση στη C32».
Παρατηρώντας τη C32 είναι εμφανής η απουσία σκαλοπατιού στο ρύγχος σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς που το οριοθέτησαν. Οι πλαϊνοί μορφοποιητές ροής αέρα προς τα ψυγεία είναι ασυνήθιστα μικροί και την ίδια λογική ακολουθεί και το πίσω μέρος. Εκεί έχει δοθεί έμφαση στην έξοδο των εξατμίσεων ώστε να είναι δυνατή η εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων.
Τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο αλλά και το KERS είναι ίδια μ’ αυτά που χρησιμοποιεί φέτος η F138 των Αλόνσο και Μάσα.
Αναφερόμενος στο 2013 ο Μόρις συμπλήρωσε: «Πέρυσι το μονοθέσιο μας δεν έφθειρε πολύ τα ελαστικά στον αγώνα. Αλλά είχαμε πρόβλημα στο να τα αξιοποιήσουμε πλήρως στις δοκιμές. Το αναλύσαμε προσεκτικά αυτό και κάναμε τις απαραίτητες αλλαγές. Στόχος μας είναι με τη C32 να κάνουμε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με την περσινή καλή C31 και να παρουσιάσουμε από τον πρώτο αγώνα ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο το οποίο θα προσφέρει δυνατότητες εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς».
Από την πλευρά της η επικεφαλής της ομάδας, Μονίσα Καλντεμπρόν συμπλήρωσε: «Αδημονώ. Τα αποκαλυπτήρια ενός νέου μονοθεσίου είναι μια ιδιαίτερη στιγμή. Πρόκειται για κόπους σχεδόν ενός έτους που αποκαλύπτονται και περιμένεις τα πρώτα σχόλια και τις πρώτες εντυπώσεις. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι και μένει να δούμε σε τι επίπεδο θα παρουσιαστούμε στην Αυστραλία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου