Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Πιο κοντά το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το σιδηρόδρομο

Εντατικοποίηση των εργασιών στην εργολαβία Τιθορέα-Δομοκός.Γρηγορότερες επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές φέρνει στον ελληνικό σιδηρόδρομο η εντατικοποίηση των εργασιών στην εργολαβία Τιθορέα-Δομοκός που πέρασε δια πυρός και σιδήρου τα τελευταία χρόνια, προκαλώντας μεγάλες καθυστερήσεις στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Τις προηγούμενες μέρες οι τεχνικές εταιρείες του έργου «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – J &P – ΑΒΑΞ Α.Ε. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε» διάνοιξαν την σήραγγα της Όθρυος, τη δεύτερη μεγαλύτερη σήραγγα μήκους 6,8 χιλιομέτρων που κατασκευάζεται στο πλαίσιο της επίμαχης εργολαβίας ύψους 374 εκ. ευρώ που υπογράφτηκε τον περασμένο Δεκέμβριο. Το έργο περιλαμβάνει τα υπολειπόμενα έργα υποδομής, της επιδομής, της σηματοδότησης και της ηλεκτροκίνησης της γραμμής και αποτελεί τμήμα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας στο Νομό Φθιώτιδας μεταξύ Τιθορέας και Δομοκού.

Στην περιοχή κατασκευάζονται, μεταξύ του σιδηροδρομικού σταθμού Τιθορέας και Λιανοκλαδίου η πολύπαθη δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9 χλμ, η οποία ανοίχθηκε πριν ένα χρόνο και μεταξύ του σιδηροδρομικού σταθμού Λιανοκλαδίου και Δομοκού, η δίδυμη σήραγγα της Όθρυος μήκους 6,38 χλμ.


Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου