προβλήματα της McLaren για μια χρονιά ακόμη και δηλώνει πως θέλει να κλείσει την καριέρα του στη F1 με δόξα και τιμή. Ο 34χρονος Βρετανός αγωνίζεται στη F1 από το 2000 έχει πάρει 15 νίκες και έχει ανέβει 50 φορές στο βάθρο. Είναι αυτή τη στιγμή με 254 συμμετοχές ο πιο παλιός εν ενεργεία πιλότος. Η McLaren βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο μετά την αποχώρηση του Μάρτιν Ουίτμαρς την επιστροφή του Ρον Ντένις σε πρωταγωνιστικό ρόλο και την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τη Mercedes.
Η Βρετανική ομάδα συνεργάζεται με την γερμανική εταιρεία από το 1995 και στο τέλος της χρονιάς θα πέσουν τίτλοι τέλους σ’ αυτή τη σχέση. Από το 2015 η McLaren θα χρησιμοποιεί ξανά μονάδες ισχύος Honda μια άλλη ένδοξη σχέση στο παρελθόν. Ο Μπάτον είναι ο πιλότος που πήρε την τελευταία νίκη για λογαριασμό της Honda το 2006. Σίγουρα θέλει να είναι ο πρωταγωνιστής στη νέα εποχή της Honda με τη McLaren το ζήτημα είναι τι σκέφτονται οι Ιάπωνες αλλά και ο Ρον Ντένις.Ο 34χρονος μιλώντας σχετικά τόνισε μεταξύ άλλων: «Σίγουρα θέλω να μείνω στη F1, μια τέτοια σεζόν γεμάτη προβλήματα δε σε αφήνει να σκεφτείς την αποχώρηση. Θέλω ν’ αποχωρήσω ένδοξα και πρέπει να συνεχίσω ωσότου έρθει αυτή η στιγμή. Βέβαια όταν αρχίζεις να κερδίζεις πάλι δε θέλεις να σταματήσεις και αυτό μπορεί να τραβήξει για χρόνια. Όμως δε νιώθω να θέλω να τα παρατήσω στο τέλος της χρονιάς. Αδημονώ για το μέλλον που προδιαγράφεται συναρπαστικό. Βέβαια για να θέλω να παραμείνω σ’ αυτή την ομάδα θα πρέπει να είναι ανταγωνιστική ως το τέλος της χρονιάς. Αν αυτό δεν έχει συμβεί δεν πρόκειται ξαφνικά να βρούμε τον επόμενο χειμώνα 2 δευτερόλεπτα. Ο Ντένις είπε πως θέλει να κερδίσουμε αγώνες φέτος αλλά είναι πολύ δύσκολο αυτό. Γι’ αυτό θα πιέσουμε και δεν θα τα παρατήσουμε όπως ίσως στη Mercedes όταν εξασφαλίσουν τον τίτλο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου