Είναι ασύλληπτη η ταχύτητα με την οποία συμβαίνουν τα πάντα στο κόκπιτ της Pista στην Spider εκδοσή του. Η επιτάχυνση, η επιβράδυνση, η εναλλαγή συναισθημάτων…Kροταλίζει ο V8, στριγγλίζουν τα Michelin Sport Cup2, αναβοσβήνουν τα λαμπάκια αλλαγής σχέσης, ο αέρας σου παίρνει τα μαλλιά. Εχοντας τόσα διαφορετικά ερεθίσματα να διαχειριστείς, ο χρόνος είναι σίγουρα σχετικός. Απλά κάπου ανάμεσα θυμάσαι τον εαυτό σου φωτογραφικά να χαμογελά, να κάνει ανάποδα, να τρομάζει από τα χιλιόμετρα που μάζεψε πριν τη στροφή, να απολαμβάνει τον διαπεραστικό ήχο της εξάτμισης.
Déjà vu. To έργο το έχουμε ξαναδεί. Για την ακρίβεια, τo βλέπουμε εδώ και 11 χρόνια, από τότε που οι Ιταλοί είχαν την ιδέα να κατασκευάσουν μια ανοικτή βερσιόν της ειδικής έκδοσης Scuderia προς τιμήν του 16ου παγκόσμιου τίτλου κατασκευαστών στην F1. Εκτοτε μπορεί να θεωρείται πιο πιθανό να κατηφορίσουν ξανά ελέφαντες από τις Αλπεις παρά ο τίτλος προς το Maranello, ωστόσο ο κύκλος ζωής των V8 μοντέλων οφείλει να εμπεριέχει οπωσδήποτε μία δυνατότερη έκδοση – και μάλιστα ανοικτή. Μια γραμμική, εμφανώς μη αναστρέψιμη, συνέχεια συμβάντων μας φέρνει μπροστά στο 50ό ανοικτό αυτοκίνητο της Ferrari, το οποίο ασφαλώς είναι το δυνατότερο στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας με αναλογία βάρους/ισχύος 1,92 kg/PS. Μέχρι το επόμενο…
Βασίστηκε στην 488, ωστόσο κινητήρας και αεροδυναμική έχουν σαφώς επηρεαστεί από τις αγωνιστικές εκδόσεις Challenge και GTE, αλλά και την F1. Μάρτυρας το S-duct (βλ. ΚeyΤech), που όχι μόνο φροντίζει να πακτώσει τον εμπρός άξονα στην άσφαλτο, αλλά συμβάλλει αποφασιστικά στη διαμόρφωση του έργου τέχνης που ονομάζεται Pista Spider. Ναι, χωρίς υπερβολή. Μπορεί να είναι η Dino, η Skarknose, η 312 ή όποιο άλλο μοντέλο παραγωγής ή αγωνιστικό θεωρεί κάποιος ως το ομορφότερο όλων των εποχών. H Pista Spider, όμως, παίζει στην ίδια κατηγορία. Και για δύο ολόκληρες μέρες θα είναι δική μας · ή τέλος πάντων τόσο δική μας όσο και των ανθρώπων που έμελλε να συναντήσουμε στους ορεινούς δρόμους από την Μπολόνια στη Φλωρεντία και πίσω.
ΜΑRANELLO, 09.00.
Μόλις αφήσεις το σώμα σου να πέσει στο γκρι μπάκετ ένα τεράστιο κίτρινο στροφόμετρο με ψηφιακή ένδειξη σχέσεων σε χαιρετά. Καλωσόρισες σε έναν κόσμο αγωνιστικό, φτιαγμένο από carbon και alcantara. Ντουλαπάκια δεν υπάρχουν, ούτε η οθόνη του συνοδηγού, μόνο διχτάκια στις πόρτες και πίσω από τα καθίσματα. Δύο μικρές οθόνες για σύστημα πλοήγησης, πολυμέσα και όλες οι τεχνικές ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένων και χρόνων γύρου πίστας, συμπληρώνουν τον πίνακα οργάνων. Ολα τα υπόλοιπα μαζεμένα στο τιμόνι και μόνο για το χειρόφρενο, την όπισθεν, τις αυτόματες αλλαγές σχέσεων και το launch control θα χρειαστεί να αφήσεις τα χέρια σου από αυτό. Πατάς το κόκκινο μπουτόν εκκίνησης και πετάγεσαι από το κάθισμα σαν να σου έχει χιμήξει ροτβάιλερ πισώπλατα. False alarm, o κινητήρας ήταν.
Στοιχηματίζω ότι κάπου εδώ γύρω κρύβονται μια ντουζίνα τύποι με λαδωμένα νύχια που χασκογελάνε με τους δημοσιογράφους. Οι ίδιοι που, κάπου μεταξύ εσπρέσο και πίτσας, μάλλον δεν είχαν τίποτα καλύτερο να κάνουν από το να διαλύσουν τον V8 της 488 στα εξ ων συνετέθη και να αντικαταστήσουν τα μισά εξαρτήματα, έτσι ώστε να φτάσει να αποδίδει 720 PS και 78,5 kgm για τις εκδόσεις Pista. Μαζί με τη μείωση βάρους κατά 40 kg σε σχέση με την απλή Spider (καπό, προφυλακτήρες και πίσω αεροτομή κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, το πίσω παράθυρο από lexan), τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 2,85’’, τα 200 σε 8’’, η τελική είναι «μόλις» 340 km/h και για τον γύρο του Fiorano δεν απαιτούνται πάνω από 1’21.5” -1,5’’ λιγότερα σε σχέση με την απλή 488.
PASSO DELLA RATICOSA, 14.00.
Το σχέδιό μας είναι απλό: Από το Maranello θα τραβήξουμε για τα Απέννινα όρη, όπου ευελπιστούμε η θερμοκρασία να είναι χαμηλότερη και η διαδρομή συναρπαστική. Αλλωστε ο επαρχιακός SP65 που ενώνει Μπολόνια και Φλωρεντία έχει φιλοξενήσει κατά καιρούς τόσο τον αγώνα του Mille Miglia όσο και τον αγώνα του Mugello, όταν αυτός (έως το 1970) διεξαγόταν σε δημόσιους δρόμους. Eπιλέγουμε καλού κακού τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης για λίγη περισσότερη άνεση, αφού η Pista είναι αρκετά σκληρότερη σε σχέση με την απλή 488 (τα ενεργά αμορτισέρ έχουν νέες προδιαγραφές, ενώ τα ελατήρια είναι κατά 10% σκληρότερα).
Μετά το Filigare μια ταμπέλα μας καλωσορίζει στην Τοσκάνη. Τα χωριά λιγοστεύουν και οι στροφές κάθε είδους αρχίζουν να διαδέχονται η μία την άλλη. Ορθές γωνίες, παρατεταμένες, διαδοχικές, μαγικά εσάκια και φουρκέτες. Και άλλες που χωρίζονται από μικρές ευθείες τις οποίες η Pista απλά καταπίνει σαν να μην υπάρχουν. Δεν προλαβαίνεις να δεις τις 8.000 rpm στο στροφόμετρο γιατί είσαι προσηλωμένος στην επόμενη καμπή. Η πλούσια βλάστηση γίνεται ένα συνονθύλευμα αποχρώσεων του πράσινου που περνάει σε fast forward γύρω σου.
Χωρίς καλά-καλά να το καταλάβεις ή καν να το επιδιώξεις παρασύρεσαι σε έναν καταιγιστικό ρυθμό, εκτελώντας μηχανικά κινήσεις: φρένο, κατέβασμα, στροφή, γκάζι, αλλαγή, γκάζι, φρένο, κατέβασμα. Πάντα με οδηγό το ένστικτο… επιβίωσης και τα λαμπάκια του κόφτη, τα οποία αναβοσβήνουν στο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού σαν σε χριστουγεννιάτικο δέντρο, την ώρα που οι Rage Against the Machine δίνουν συναυλία με τη Συμφωνική Ορχήστρα της Βιέννης ακριβώς πίσω από την πλάτη σου.
O V8 είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί με wall effect, χωρίς πτώση ισχύος δηλαδή, όπως ακριβώς τα αγωνιστικά και σε κάθε ανέβασμα σχέσης με τέρμα γκάζι -που στην Pista έχει γίνει κατά 30 ms ταχύτερο– τρως μια κλοτσιά στο στομάχι λες και κατέβασες 15 εσπρέσο μονορούφι. Και κάθε, μα κάθε φορά πιάνεις τον εαυτό σου να μονολογεί: «Αυτός ο κινητήρας απλά δεν υπάρχει»! Δεν έχει κατασκευαστεί ξανά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρίς lag, δεν έχει βρεθεί ποτέ στην παραγωγή τέτοιο κτήνος γραμμικής, ωμής δύναμης. Μια δύναμη απλά ανεξάντλητη, σχεδόν απόκοσμη. Μόνο με τη βοήθεια του στερητικού «α» μπορείς να περιγράψεις αυτό το βίωμα, μονάχα με τον ετεροκαθορισμό του ως προς το πεπερασμένο.
PASSO DELLA FUTA, 15.00.
Μέχρι τα 903 m του Passo della Futa η διαδρομή θυμίζει σε κάποια σημεία Πήλιο, ενώ σε άλλα Εύβοια. Περνάμε από πυκνό δάσος με έλατα, από ξέφωτα και οροπέδια. Δεν πρόκειται για τον κλασικό ορεινό δρόμο με τις απανωτές φουρκέτες και φόντο το αλπικό τοπίο που θα έβρισκες στη βόρεια Ιταλία ή την Ελβετία, αλλά η ποικιλία στροφών σε αποζημιώνει στο έπακρο. Πιάνοντας και πάλι ρυθμό, ανακαλύπτεις ότι τελικά η μοναδική πρακτική αξία του κατεβάσματος πριν τη στροφή είναι η υποβοήθηση της επιβράδυνσης. Οχι βέβαια πως απαιτείται οποιαδήποτε βοήθεια (αν και η αλήθεια είναι ότι τα κεραμικά δισκόφρενα χρειάζονται εξοικείωση).
Τα αποθέματα πλευρικής πρόσφυσης και ροπής της Pista Spider είναι τέτοια που μπορείς να στρίψεις σχεδόν όπως έρχεσαι. Μόνο η τεράστια δύναμη του κινητήρα θα κάνει τον πίσω άξονα να ξεκολλήσει, εκτοξεύοντας τη χωροχρονική σου εμπειρία μερικά ακόμη έτη φωτός παραπέρα. Το υπέροχα ουδέτερο ζύγισμα -πολλώ δε μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο-, το γρήγορο τιμόνι που κατευθύνει με ακρίβεια χιλιοστού τους εμπρός τροχούς και τα από άλλον πλανήτη -από αυτόν της F1 συγκεκριμένα- ηλεκτρονικά συνθέτουν το απόλυτο fun-to-drive πακέτο. Ενα θηρίο – καρτ με τελική 340 km/h!
Με το manettino στη θέση CT-Off ο έλεγχος της υπερστροφής παραμένει στον οδηγό και η όποια ηλεκτρονική παρέμβαση θα γίνει ελάχιστα πριν βάλει την τζίφρα του φαρδιά πλατιά στο συμβόλαιο αγοράς ορεινού οικοπέδου με απεριόριστη θέα.
Η τεράστια ευχαρίστηση που σου προσφέρει η Pista Spider, λοιπόν, δεν προκύπτει μόνο από το εξωπραγματικό γκάζι, το απίστευτο κράτημα, την άμεση απόκριση, τον διαπεραστικό ήχο. Εναρμονίζεσαι πλήρως με το σύνολο, γίνεσαι ένα με τη «μηχανή». Μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητές της και παράλληλα να εξερευνήσεις τα δικά σου όρια, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι στη στραβή θα αποφύγεις εν τέλει τα χειρότερα. Υπό αυτό το πρίσμα είναι απλά τα «ευκολότερα» 720 PS που θα οδηγήσεις ποτέ…
LAGO DI BILANCINO, 18.00.
Κατηφορίζοντας προς το Mugello αρχίζουμε να αναζητάμε βενζινάδικο και -για μία ακόμη φορά- κρύο νερό: η σημερινή μας κατανάλωση σε υγρά είναι σίγουρα μεγαλύτερη από την κατανάλωση καυσίμου του V8. Η ζέστη έχει γίνει πλέον ανυπόφορη. Τηγανίζεις αυγά μάτια στο καπό ή -χωρίς υπερβολή-ακουμπάς την παλάμη στο πέλμα των ελαστικών και κυριολεκτικά κολλάει πάνω τους. Ακόμα και μετά τη λίμνη Lago di Bilancino η διαδρομή εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, αν και η κίνηση αρχίζει να γίνεται ολοένα πυκνότερη όσο η ώρα περνά και η Φλωρεντία πλησιάζει. Eδώ, πάντως, η ποιότητα του οδοστρώματος είναι καλύτερη, οπότε μπορείς άφοβα να επαναφέρεις τη νορμάλ, σφιχτή ρύθμιση απόσβεσης των αμορτισέρ.
Στην «Pizzeria 2000», το mini market-αναψυκτήριο-πιτσαρία-καφενείο-φούρνος του μικρού χωριού Fontebuona ξεδιψάμε την ώρα που ο Osvaldo, η Manuela και οι μεσήλικες φίλοι τους φωτογραφίζονται γύρω από την κίτρινη οπτασία. «Ma che bella macchina!». Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από πέντε-έξι ιταλικές λέξεις, η γλώσσα του σώματος και λίγη καλή θέληση για να βρεθεί ο Χρήστος στο πορτμπαγκάζ μιας παλιάς A-Class να φωτογραφίζει τη Ferrari εν κινήσει. Δεν θέλω να πιστέψω ότι στο αντίστοιχο χωριό της Γερμανίας, ας πούμε, οι άνθρωποι δεν θα ήταν το ίδιο φιλικοί και εξυπηρετικοί. Θα ακολουθούσαν, όμως, πιστά τον νόμο, ο οποίος, για λόγους ασφαλείας, προφανώς δεν επιτρέπει οδήγηση με ανοικτή πέμπτη πόρτα πάνω από το κεφάλι φωτογράφου. Στην Ιταλία ο φίλος του Osvaldo απλά στήριξε την πόρτα με ένα σκουπόξυλο…
FIRENZE, 01.00.
Περασμένα μεσάνυχτα, από την bistecca alla fiorentina έχει απομείνει ένα τεράστιο κόκαλο και κάτι αίματα (διότι όπως λέει και ο σερβιτόρος με ύφος που δεν σηκώνει αντιρρήσεις: «Bistecca iorentina well done, NO!») και έχει ακόμη αρκετή ζέστη.
Φωτογραφίζουμε όλη μέρα, κι όμως ακόμη ανακαλύπτουμε νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει και η διασώστρια του ιταλικού ΕΚΑΒ, που παρά τη φούρια της να τρέξει προς κάποιον άτυχο ασθενή, ξεκλέβει μια στιγμή για να ρίξει μια ματιά και να χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο στη Pista Spider.
Πάντως, παραλίγο να χρειαστούμε κι εμείς οξυγόνο στο παρκάρισμα και ξεπαρκάρισμα στο γκαράζ του ξενοδοχείου, που αποδεικνύεται ένας μικρός άθλος. Οχι τόσο γιατί είναι μικρή η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, αλλά γιατί τα εμπρός πτερύγια κάτω από τον προφυλακτήρα παραείναι χαμηλά, ακόμα κι αν αδειάσεις τα 170 lt του χώρου αποσκευών, που εννοείται πως έχουμε αξιοποιήσει μέχρι τελευταίου λίτρου.
BARBERINO DI MUGELLO, 11.00.
Στην πρώτη μας στάση για εσπρέσο εξετάζουμε πλέον ενδελεχώς όλες τις περιπτώσεις για να αποφύγουμε την προγραμματισμένη για το απόγευμα παράδοση στο Maranello: από το να πάμε για τσιγάρα και να μη γυρίσουμε ποτέ μέχρι την αμυδρή πιθανότητα να αντιστρέψουμε τη σαφή κατεύθυνση του βέλους του χρόνου από το μέλλον προς το παρελθόν, κάτι που θεωρητικά επιτρέπουν οι κλασικές φυσικές θεωρίες, η κβαντική μηχανική και η θεωρία της σχετικότητας. Παίρνουμε και πάλι τον δρόμο προς το Ρasso della Raticosa και το Ρasso della Futa αποφασισμένοι να το επαναλαμβάνουμε ατέρμονα μέχρι να ξημερώσει η μέρα της μαρμότας, να λιώσουν τα λάστιχα, να έρθει το φθινόπωρο ή τέλος πάντων μέχρι να τελειώσει το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου. Τάκη, στείλε μας λεφτά…
TECH
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.902 cc
V8, BI-TURBO
720 PS @ 5.500-8.000 rpm
78,5 kgm @ 3.000 rpm (με 7η σχέση)
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 2,85”
0-200 KM/H: 8,0”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 340 km/h
ΓΥΡΟΣ ΠΙΣΤΑΣ FIORANO: 1’21.5’’
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.605/1.975/1.206 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.650 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 170 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.380 kg
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2024
(3510)
- ► Φεβρουαρίου (837)
- ► Ιανουαρίου (1041)
-
►
2023
(11198)
- ► Δεκεμβρίου (779)
- ► Σεπτεμβρίου (772)
- ► Φεβρουαρίου (1122)
- ► Ιανουαρίου (1018)
-
▼
2022
(11200)
- ► Δεκεμβρίου (731)
- ► Σεπτεμβρίου (896)
- ► Φεβρουαρίου (960)
-
▼
Ιανουαρίου
(1185)
- Γερμανία: Ένας νεκρός και προβλήματα στα μέσα μετα...
- Ηλικιωμένος κρέμασε την γάτα του από δέντρο
- Πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην Ελλάδα – Αυξάνοντ...
- «Μαϊμού» λογιστής εξαπάτησε εργαζόμενο σε επιχείρηση
- Πόρτο Ράφτη: Μητέρα με το ανήλικο παιδί της έζησαν...
- Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Συνελήφθη ως ύποπτος για β...
- Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα:
- Λήστεψε σούπερ μάρκετ με σημείωμα και όπλο στον Βόλο
- Συρία: Στους 373 οι νεκροί από την επίθεση στη φυλ...
- Εξήντα τζιχαντιστές σκοτώθηκαν στη Μπουρκίνα Φάσο ...
- Το παιχνίδι της «γάτας με το ποντίκι» που έπαιζε η...
- Ξέσπασε ο Μεντβέντεφ μετά τον τελικό: «Το παιδί στ...
- 21χρονος έχασε την ζωή του στα Τζουμέρκα
- Australian Open: Ο τρομερός Ναδάλ έγραψε ιστορία κ...
- Πολύνεκρο τροχαίο στο Λας Βέγκας: Οδηγός παραβίασε...
- Άκρως επιθετικό είδος ο μοναχικός λύκος που «τρομο...
- Η χιονοθύελλα «κυκλωνική βόμβα» έθαψε κάτω από λευ...
- Πυροβολισμοί στο Αλιβέρι από αστυνομικούς που κυνη...
- Δύο νεκροί σε τροχαίο
- Άγρια επεισόδια στη Νίκαια ανάμεσα σε οπαδούς του ...
- Τα έκανε… Γης Μαδιάμ σε μπαρ, επειδή του ζήτησαν π...
- Στις φλόγες αυτοκίνητο τα ξημερώματα στη Γλυφάδα: ...
- Οι Ταλιμπάν προσφέρουν καταφύγιο στην ανύπαντρη έγ...
- Τραμπ υπόσχεται χάρη στους εισβολείς του Καπιτωλίο...
- «Εμπόλεμη ζώνη» το Πέραμα από επεισόδια μεταξύ χού...
- Eκλογές στην Πορτογαλία: Kαθαρή νίκη του κυβερνώντ...
- Το υδρογόνο στους αγώνες off-road
- Αμερικανικό F-35 πέφτει στη Νότια Κινεζική Θάλασσα...
- ΗΠΑ: Δύο νοσοκόμες κατηγορούνται ότι έβγαλαν σχεδό...
- Βύρωνας: Άγριος ξυλοδαρμός μαθητή από συμμορία δέκ...
- Σε αυτή την εταιρεία είναι δυσκολότερο να μπεις απ...
- Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες του θανατηφόρου τροχα...
- Ρόδος: Εντοπίστηκε σκελετός γυναίκας σε δύσβατη πε...
- ΗΠΑ: Έχει παραλύσει το οδικό δίκτυο - Νέα Υόρκη κα...
- Ιμια, 26 χρόνια μετά: Το χρονικό της κρίσης, τα μη...
- Κωνσταντίνα Αδάµου: «Εζησα δύο χρόνια bullying στο...
- Βόρεια Κορέα: Εκτόξευσε έβδομο πύραυλο μέσα σ΄ένα ...
- Τρίτη αλλάζει όνομα η Daimler Mercedes-Benz
- Tuca Tuca - Pink Martini ft. Storm Large | Basel, ...
- 🏖️Ξένα τραγούδια επιτυχίες🏖️
- Καναδάς: Χάος μετά την απόφαση για υποχρεωτικό εμβ...
- Στην ανοικτή θάλασσα πλέει ο ζιφιός, για ποιο λόγο...
- Toyota με έως και τέσσερα χρόνια αναμονή
- Λιούις Χάμιλτον: Ο αστέρας της Formula 1 είναι γρή...
- Τρεις κλεμμένες νταλίκες προσπάθησαν να περάσουν σ...
- Μεντβέντεφ: Πρόστιμο 15.000 ευρώ για το «ηλίθιος» ...
- Ερντογάν απειλεί τα ΜΜΕ με αντίποινα, αν διασπείρο...
- Συνεχίζεται το θρίλερ στην Αθήνα με την έκδοση του...
- Οργανωμένη λεηλασία σε εργοστάσιο με... τρακτέρ κα...
- Γερμανία: Νέο ηγετικό δίδυμο για τους Πράσινους με...
- Ιταλία: Με 759 ψήφους και εν μέσω χειροκροτημάτων ...
- Ουκρανία: Διπλό παιχνίδι από ΗΠΑ - Βρετανία - οι κ...
- SpaceX: Κέρδισε εισιτήριο για ταξίδι στο Διάστημα,...
- "New York, New York" | Cynthia Erivo, Leslie Odom,...
- BMW 8
- Βγήκε μόνη της στην ανοιχτή θάλασσα η φάλαινα μετά...
- Βοιωτία: Ζευγάρι έφτιαξε ιγκλού και το γιόρτασε με...
- Bentley e
- Tροχαίο με θύμα ένα άλογο σε αυτοκινητόδρομο
- Ερντογάν επανέλαβε ότι τα επιτόκια θα μειωθούν και...
- Συναγερμός ενόψει καταιγίδας στις ανατολικές ακτές...
- Προκαλεί πάλι η Τουρκία με NAVTEX για ασκήσεις κάτ...
- Πάγωσε λίμνη στα Ανώγεια
- Προς απελευθέρωση και η ενοικίαση ΙΧ με οδηγό!
- 10χρονο κορίτσι που επιβίωσε σε χιονοθύελλα χάρη σ...
- Ιταλία-προεδρικές εκλογές:
- Σκυλάκι έπαθε ηλεκτροπληξία από πεσμένα καλώδια στ...
- Πάνος Νάτσης: Η Τροχαία ερευνά το υλικό από κάμερες
- Revenge porn: Νέα υπόθεση με νεαρή να καταγγέλλει ...
- Toyota Yaris Cross 1.5
- H αλήθεια για τον λύκο που φέρεται να κατασπάραξε ...
- Νικ Κύργιος Θανάσης Κοκκινάκης νέοι πρωταθλητές ...
- Δεύτερη νεκρή στην Πολωνία από το νόμο κατά των αμ...
- Μαρίν Λεπέν: Η ανιψιά της, στηρίζει τον πολιτικό τ...
- Έντεκα συλλήψεις μετά τον ομαδικό βιασμό μιας 21χρ...
- Προσοχή: Ντου της Τροχαίας για το κινητό – Ποια εί...
- Η «Πρώτη Γάτα των ΗΠΑ»
- Ανάρρωναν από κορωνοϊό και δεν μπορούσαν να μυρίσο...
- Βρέθηκε νεκρό 10χρονο αγόρι μέσα σε βαλίτσα
- O Μεντβέντεφ είχε δίκιο: Η Ελληνίδα διαιτητής του ...
- Γερμανία: Απελάθηκε Ρώσος κατάσκοπος, διαβίβαζε πλ...
- Όταν ο μετροπόντικας κατάπιε το περίπτερο σε live ...
- Γιατί στο Σικάγο βάζουν φωτιές στις γραμμές των τρ...
- Τουρισμός για όλους: Χωρίς φορολογική και ασφαλιστ...
- Κτηνωδία στο Βαρθολομιό: Δηλητηρίασαν σκυλιά με δό...
- Οδύσσεια για 9χρονη με σπασμένο πόδι στη Σύμη
- Κάτω Πατήσια: Ακόμη μία καταγγελία για τον ιερέα -...
- Ο χουντικός Ντερτιλής σκότωσε τον Μυρογιάννη και υ...
- Σοκαριστική επίθεση σε δύο Εβραίους στο Λονδίνο τη...
- Τρομακτικές εικόνες από γέφυρα που κατέρρευσε στην...
- Βιαστής στο Λιντς της Βρετανίας κουβαλάει ανενόχλη...
- Γυναίκα πέταξε ένα κοριτσάκι σε κλουβί αρκούδας σε...
- Φινλανδοί διπλωμάτες παρακολουθούνταν μέσω του ισρ...
- «Μαμά μην με σκοτώσεις», Βρετανίδα στραγγάλισε την...
- Έκρηξη σε διαμέρισμα στη Λαμία από διαρροή υγραερίου
- «Αδερφή μου εγώ σε πιστεύω», συνθήματα για την 24χ...
- Αμερικανός υπουργός Άμυνας: Ο πόλεμος μεταξύ Ρωσία...
- «Μίλησαν» οι κάμερες στο ξενοδοχείο ημιδιαμονής: Ά...
- Κίνα: Σε σκληρό αλλά… μυστικό lockdown πάνω από 1 ...
- Γερμανία: Πέθανε σε ηλικία 92 ετών ο τελευταίος επ...
-
►
2021
(17393)
- ► Δεκεμβρίου (1574)
- ► Σεπτεμβρίου (1499)
- ► Φεβρουαρίου (1454)
- ► Ιανουαρίου (1497)
-
►
2020
(23158)
- ► Δεκεμβρίου (1599)
- ► Σεπτεμβρίου (1967)
- ► Φεβρουαρίου (2081)
- ► Ιανουαρίου (2427)
-
►
2019
(23814)
- ► Δεκεμβρίου (2676)
- ► Σεπτεμβρίου (2114)
- ► Φεβρουαρίου (1615)
- ► Ιανουαρίου (1648)
-
►
2018
(16714)
- ► Δεκεμβρίου (1126)
- ► Σεπτεμβρίου (1200)
- ► Φεβρουαρίου (1946)
- ► Ιανουαρίου (1812)
-
►
2017
(7347)
- ► Δεκεμβρίου (1712)
- ► Σεπτεμβρίου (714)
- ► Φεβρουαρίου (134)
- ► Ιανουαρίου (174)
-
►
2016
(2893)
- ► Δεκεμβρίου (277)
- ► Σεπτεμβρίου (107)
- ► Φεβρουαρίου (375)
- ► Ιανουαρίου (524)
-
►
2015
(10911)
- ► Δεκεμβρίου (256)
- ► Σεπτεμβρίου (273)
- ► Φεβρουαρίου (1965)
- ► Ιανουαρίου (2523)
-
►
2014
(21554)
- ► Δεκεμβρίου (2811)
- ► Σεπτεμβρίου (1799)
- ► Φεβρουαρίου (1354)
- ► Ιανουαρίου (1501)
-
►
2013
(16071)
- ► Δεκεμβρίου (1318)
- ► Σεπτεμβρίου (1328)
- ► Φεβρουαρίου (1328)
- ► Ιανουαρίου (1141)
-
►
2012
(9024)
- ► Δεκεμβρίου (1035)
- ► Σεπτεμβρίου (520)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου