Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Πιλότος αποκαλύπτει το σχέδιο που υπάρχει για το «χειρότερο σενάριο»


Ο πιλότος Χάρισον Μάρεϊ λοιπόν μέσω του TikTok, μίλησε στους ακολούθους του σχετικά με τους ελέγχους ασφαλείας πριν από κάθε πτήση και ιδιαίτερα για τα σχέδια για το «χειρότερο σενάριο» που κάνουν κάθε φορά οι πιλότοι.Πολλές φορές έχουμε ακούσει τη φράση «το ταξίδι με το αεροπλάνο είναι το πι ασφαλές», ωστόσο κάποιες φορές δεν έχουμε καταφέρει να αποφύγουμε το υποσυνείδητο ερώτημα. «τι θα γινόταν αν;». Ένας πιλότος έρχεται όμως να μας δώσει την απάντηση και να μας πει, πως τρεις ώρες πριν την προγραμματισμένη πτήση μας, πως έχει εκπονηθεί ένα σχέδιο, το οποίο προβλέπει τι θα κάνει το πλήρωμα για να οδηγήσει το αεροσκάφος με ασφάλεια, αν προκύψει ένα σενάριο το οποίο δεν θέλουμε.

Ο πιλότος Χάρισον Μάρεϊ λοιπόν μέσω του TikTok, μίλησε στους ακολούθους του σχετικά με τους ελέγχους ασφαλείας πριν από κάθε πτήση και ιδιαίτερα για τα σχέδια για το «χειρότερο σενάριο» που κάνουν κάθε φορά οι πιλότοι.
Απαντώντας στην ερώτηση: «Ως πιλότος ψάχνετε πάντα για τα ασφαλέστερα μέρη κατά μήκος της διαδρομής για το χειρότερο σενάριο;», ο Μάρεϊ απάντησε: «Ναι, βέβαια. Βγάζουμε τα έγγραφα που μας έστειλαν περίπου τρεις ώρες πριν από την αναχώρηση, θα τα μελετήσουμε, θα δούμε τη διαδρομή και εκεί θα επιλέξουμε μερικά αεροδρόμια κατά μήκος της διαδρομής που είναι κατάλληλα για άμεση και έκτακτη προσγείωση».

Στη συνέχεια ανέφερε: «Θα ελέγξουμε τον καιρό και το NOTAMS (ειδοποίηση προς τον αεροπόρο). Αυτό θα μας πει ορισμένα πράγματα, όπως το κλείσιμο των διαδρόμων προσγείωσης, ποιος εξοπλισμός δεν λειτουργεί κτλ.».

Τόνισε δε, ότι κατά τη διάρκεια της διαδρομής «κάνουμε ένα προνοητικό σχέδιο. Ελέγχουμε συνεχώς τον καιρό και κάθε 30 με 60 λεπτά ενημερώνουμε το σχέδιο μας». Ο Μάρεϊ πρόσθεσε πως «πάντα μου έλεγαν ότι πληρωνόμαστε για να νιώθουμε άνετα. Δεν θέλουμε άγχος».



Σε απάντηση σε άλλον ακόλουθο που ρώτησε τι θα συνέβαινε στη σπάνια περίπτωση ολικής βλάβης του κινητήρα ενώ βρισκόταν πάνω από τον Ατλαντικό ωκεανό, ο Μάρεϊ είπε απλώς: «Στην πολύ απίθανη αυτή περίπτωση που και οι τέσσερις κινητήρες χαλάσουν στο (Boeing) 747… πηγαίνουμε για κολύμπι».

Ωστόσο, καθησύχασε τους ακολούθους του λέγοντας «κάναμε όλη την εκπαίδευση για την επιβίωση – το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο κατάλληλα με τεχνολογία επιβίωσης και σωσίβιες σχεδίες – το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η προσγείωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου