Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σουπερμίνι στην Ευρώπη και πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα.
Η εμπορική επιτυχία του Yaris δικαιολογείται μάλλον εύκολα, καθώς διαθέτει όλα τα προτερήματα της Toyota: αξιοπιστία, οικονομία στη χρήση και ποιότητα κατασκευής. Το Yaris είναι ευρωπαϊκό στην… καταγωγή του, καθώς κατασκευάζεται από το 2001 στο εργοστάσιο της Βαλενσιέν, στο βόρειο άκρο της Γαλλίας.
Η Toyota γιόρτασε τη συμπλήρωση 15 ετών από την έναρξη παραγωγής του στη συγκεκριμένη μονάδα. Έκτοτε έχουν κατασκευαστεί συνολικά και στις τρεις γενιές του μοντέλου περισσότερα από 2,8 εκατ. Yaris, εκ των οποίων άνω των 200.000 είναι υβριδικά (η παραγωγή του Yaris Hybrid άρχισε τον Απρίλιο του 2012). Το 87% των Yaris Made in France εξάγονται σε περισσότερες από 40 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Για να γιορτάσει τα επιτεύγματά της, η Toyota Motor Manufacturing France δημιουργεί ένα ίδρυμα με τίτλο «Toyota Valenciennes», το οποίο θα έχει τρεις πυλώνες: την προστασία του περιβάλλοντος, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την τεχνική εκπαίδευση σπουδαστών. Τα έσοδα για τη λειτουργία του θα προέρχονται από το μικρό κόστος συμμετοχής στα σεμινάρια εκπαίδευσης για εργαζόμενους άλλων εταιρειών.
Η εμπορική επιτυχία του Yaris δικαιολογείται μάλλον εύκολα, καθώς διαθέτει όλα τα προτερήματα της Toyota: αξιοπιστία, οικονομία στη χρήση και ποιότητα κατασκευής. Το Yaris είναι ευρωπαϊκό στην… καταγωγή του, καθώς κατασκευάζεται από το 2001 στο εργοστάσιο της Βαλενσιέν, στο βόρειο άκρο της Γαλλίας.
Η Toyota γιόρτασε τη συμπλήρωση 15 ετών από την έναρξη παραγωγής του στη συγκεκριμένη μονάδα. Έκτοτε έχουν κατασκευαστεί συνολικά και στις τρεις γενιές του μοντέλου περισσότερα από 2,8 εκατ. Yaris, εκ των οποίων άνω των 200.000 είναι υβριδικά (η παραγωγή του Yaris Hybrid άρχισε τον Απρίλιο του 2012). Το 87% των Yaris Made in France εξάγονται σε περισσότερες από 40 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Για να γιορτάσει τα επιτεύγματά της, η Toyota Motor Manufacturing France δημιουργεί ένα ίδρυμα με τίτλο «Toyota Valenciennes», το οποίο θα έχει τρεις πυλώνες: την προστασία του περιβάλλοντος, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την τεχνική εκπαίδευση σπουδαστών. Τα έσοδα για τη λειτουργία του θα προέρχονται από το μικρό κόστος συμμετοχής στα σεμινάρια εκπαίδευσης για εργαζόμενους άλλων εταιρειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου