Ο Tomi Pierucci, γεννημένος στις 6 Σεπτεμβρίου 1983, είναι ένας Αργεντινός επιχειρηματίας και επενδυτής. Είναι ο ιδρυτής αρκετών επιτυχημένων επιχειρήσεων όπως των Little Blue, Big Blue Ideas και της Bluesmart.
Ο Pierucci ξεκίνησε την πρώτη του εταιρεία την Little Blue παρέχοντας ειδικά σχεδιασμένα αθλητικά ρούχα για τους φοιτητές στην Αργεντινή. Μεγάλωσε την εταιρεία του και έγινε ένας από τους ηγέτες του τομέα αυτού στη χώρα και επεκτάθηκε σε όλη τη Λατινική Αμερική.
Με τη δεύτερη εταιρεία του την Big Blue Ideas, ο Pierucci προμήθευσε προϊόντα και υπηρεσίες κορυφαίες εταιρείες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Disney, Motorola και Coca-Cola.
Η τελευταία εταιρεία του Pierucci, η Bluesmart έκανε πάταγο στην αγορά.
Το 2014 λάνσαρε την crowdfunding καμπάνια της στο Indiegogo, ένα από τα sites εξεύρεσης επενδυτών και φιλοδοξούσε να λύσει το πρόβλημα των απολεσθεισών αποσκευών που αντιμετωπίζουν όσοι χρησιμοποιούν συχνά το αεροπλάνο ως μεταφορικό μέσο.
Η Bluesmart, η πρώτη έξυπνη, διασυνδεδεμένη βαλίτσα, είναι εξοπλισμένη με τεχνολογία αιχμής όπως σένσορες που σας ειδοποιούν όταν «αισθανθούν» ότι απομακρύνεστε από κοντά της, μια προηγμένη κλειδαριά που κλειδώνει μέσω smartphone, ψηφιακή ζυγαριά για άμεσο έλεγχο του βάρους της, καθώς και ενσωματωμένο φορτιστή για όλα τα gadget σας.
Η «έξυπνη βαλίτσα» Bluesmart, που κοστίζει 399 δολάρια και είναι διαθέσιμη στο Amazon.com, διαθέτει ακόμα ειδικό σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού που συνδέεται με αντίστοιχες υπηρεσίες και σας ειδοποιεί εάν η χειραποσκευή σας πήρε το «λάθος δρόμο».
Ο Pierucci ξεκίνησε την πρώτη του εταιρεία την Little Blue παρέχοντας ειδικά σχεδιασμένα αθλητικά ρούχα για τους φοιτητές στην Αργεντινή. Μεγάλωσε την εταιρεία του και έγινε ένας από τους ηγέτες του τομέα αυτού στη χώρα και επεκτάθηκε σε όλη τη Λατινική Αμερική.
Με τη δεύτερη εταιρεία του την Big Blue Ideas, ο Pierucci προμήθευσε προϊόντα και υπηρεσίες κορυφαίες εταιρείες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Disney, Motorola και Coca-Cola.
Η τελευταία εταιρεία του Pierucci, η Bluesmart έκανε πάταγο στην αγορά.
Το 2014 λάνσαρε την crowdfunding καμπάνια της στο Indiegogo, ένα από τα sites εξεύρεσης επενδυτών και φιλοδοξούσε να λύσει το πρόβλημα των απολεσθεισών αποσκευών που αντιμετωπίζουν όσοι χρησιμοποιούν συχνά το αεροπλάνο ως μεταφορικό μέσο.
Η Bluesmart, η πρώτη έξυπνη, διασυνδεδεμένη βαλίτσα, είναι εξοπλισμένη με τεχνολογία αιχμής όπως σένσορες που σας ειδοποιούν όταν «αισθανθούν» ότι απομακρύνεστε από κοντά της, μια προηγμένη κλειδαριά που κλειδώνει μέσω smartphone, ψηφιακή ζυγαριά για άμεσο έλεγχο του βάρους της, καθώς και ενσωματωμένο φορτιστή για όλα τα gadget σας.
Η «έξυπνη βαλίτσα» Bluesmart, που κοστίζει 399 δολάρια και είναι διαθέσιμη στο Amazon.com, διαθέτει ακόμα ειδικό σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού που συνδέεται με αντίστοιχες υπηρεσίες και σας ειδοποιεί εάν η χειραποσκευή σας πήρε το «λάθος δρόμο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου