Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Πρόβλημα κατά την πτήση με αναγκαστική επιστροφή στο Ελ. Βενιζέλος;

Μόλις μας ενημέρωσαν τηλεφωνικά, για ένα γεγονός, που, όπως φαίνεται, μάλλον αποσιωπήθηκε.
Πρόκειται για αεροσκάφος "ελληνικής" αεροπορικής εταιρίας, που πρόσφατα (πριν περίπου 2 βδομάδες) επέστρεψε στην Αθήνα, λίγη ώρα μετά την απογείωσή του, λόγω κάποιας (μηχανικής;) βλάβης.


Το σημαντικότερο ήταν, πέρα από την ταλαιπωρία και ανησυχία των επιβατών, η αποσιώπηση του συμβάντος. Ξεχνάνε το "ουδέν κρυπτόν..;"..

Όπως μας ενημέρωσαν, το γεγονός έχει διαδοθεί, επιβεβαιώνοντας τις επιφυλάξεις πολλών ταξιδιωτών, στο να εμπιστευτούν (τουλάχιστον προς ώρας) την συγκεκριμένη εταιρία, για τα ταξίδια τους.

Δεν μάθαμε περισσότερες λεπτομέρειες -μιας και η ενημέρωση έγινε τηλεφωνικά από Αθήνα-, όπως για παράδειγμα, «πόσο καθυστέρησαν οι επιβάτες να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους», «με ποιας εταιρίας αεροσκάφος έγινε η τελική πτήση», «πόσες ώρες έμειναν (και πού περίμεναν), μετά την αναγκαστική τους επιστροφή στην Αθήνα», και τέλος, «αν είχαν (και τι είδους) περιποίηση, κατά τη διάρκεια της αναμονής τους».

Απρόοπτα, όπως αυτό, συμβαίνουν συχνά και σε μεγαλύτερες μάλιστα εταιρίες.
Με τη διαφορά, ότι, 1. δεν αποσιωπούνται, και 2. έχουν μεγαλύτερο στόλο αεροσκαφών.
Το να το αποσιωπεί κάποιος λοιπόν οτιδήποτε, μικρό ή μεγάλο, ασήμαντο ή σοβαρό, είναι εις βάρος της εταιρίας, κι όχι υπέρ της, διότι χάνει την εμπιστοσύνη του κόσμου.
Καλή η διαφήμιση, αλλά, καλή κι η ενημέρωση του κοινού, επιβατικού ή μη.

Εμείς παρ' όλα αυτά, ευχόμαστε στην εταιρία, καλά και ασφαλή ταξίδια στο μέλλον, και χωρίς κανένα άλλο απρόοπτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου