Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Νέα κόντρα Χάμιλτον-Ρόσμπεργκ

Νέα κόντρα Χάμιλτον-Ρόσμπεργκ
Συνεχίζεται η κόντρα του Λιούις Χάμιλτον με τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Το νέο επεισόδιο στη σχέση των δύο ανδρών,
που και πέρσι είχε αρκετές διαμάχες, ήρθε μετά το Grand Prix της Σανγκάης, που κέρδισε ο πρώτος.




Ο Γερμανός πιλότος κατηγόρησε τον Βρετανό ομόσταβλό του στη Mercedes πως με τον τρόπο που οδηγούσε έθετε σε κίνδυνο τον ίδιο για να χάσει τη θέση του από τις δύο Ferrari. «Δυσκόλεψε πολύ τον αγώνα μου στη μέση του Grand Prix. Το καλύτερο γι’ αυτόν θα ήταν να δώσει το δικαίωμα στον Φέτελ για να με αναγκάσει να κάνω ένα πρόωρο πιτ στοπ. Έτσι δεν θα μπορούσα να τον απειλήσω στον υπόλοιπο αγώνα. Αυτό με ενόχλησε πολύ, γιατί ο Λιούις πήγαινε πολύ αργά. Είπε και ο ίδιος πως σκεφτόταν μόνο τι θα κάνει ο ίδιος. Αυτό τα λέει όλα και με εκνευρίζει», τόνισε ο Ρόσμπεργκ.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκρυψε την ενόχλησή του από αυτούς τους ισχυρισμούς. «Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Δεν κοιτούσα καν τους καθρέφτες μου και δεν έσπρωχνα τον Νίκο πάνω στον Φέτελ. Αν ήθελε να πλησιάσει και να με προσπεράσει, θα μπορούσε να το κάνει. Όμως ήταν συνέχεια 4-5 δευτερόλεπτα πίσω μου. Δεν πλησίασε ποτέ αρκετά κοντά και δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά του. Εγώ έκανα ό,τι μου ζήτησε η ομάδα», ανέφερε ο Χάμιλτον.

Μακριά από τη διαμάχη αυτή έμεινε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που δήλωσε ικανοποιημένος με το τρίτο στη σειρά πόντιουμ. «Ήταν ένας καλός αγώνας. Ήμασταν κοντά στις Mercedes με τη μαλακή γόμα, αλλά με τη σκληρή ήταν πιο γρήγοροι από μας. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, αφού τρεις θέσεις στο πόντιουμ είναι σίγουρα κάτι καλό. Ελπίζω στη συνέχεια να είμαστε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί και να πλησιάσουμε κι άλλο τις Mercedes».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου