Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Γιατί πελάτης άφησε σε σερβιτόρα φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων

Ένας άγνωστος άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων, για λογαριασμό 40 δολαρίων, όταν συγκινήθηκε από αυτό που του είπε η κοπέλα που τον σέρβιρε.
Μάλιστα άφησε ένα γραπτό μήνυμα για να δικαιολογήσει το τεράστιο φιλοδώρημα του.




Ο άνδρας, με το όνομα Μike άφησε 3.000 φιλοδώρημα στην αγαπημένη του σερβιτόρα, η οποία τον εξυπηρετούσε για περίπου έναν χρόνο, επειδή στεναχωρήθηκε όταν αυτή του είπε ότι θα μείνει στο δρόμο, αφού έλαβε έγγραφο έξωσης.
Μόλις ο Μike έμαθε για το πρόβλημα της κοπέλας, τότε του ήρθε στο μυαλό το project για το οποίο του είχε μιλήσει ένας δάσκαλός του στο γυμνάσιο, και αφορούσε στο website ReesSpechtLife.com.
Ο δάσκαλος Rich Specht, μετά τον τραγικό πνιγμό του 22μηνών γιου του, ξεκίνησε ένα κοινωφελές ίδρυμα το οποίο ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν μία καλή πράξη για κάποιο συνάνθρωπό τους, ενώ έχει διανέμει 100.000 κάρτες παγκοσμίως, γι αυτό τον σκοπό.
Έτσι ο Mike διάλεξε η συγκεκριμένη σερβιτόρα να είναι το δικό του άτομο που θα βοηθήσει.
Άφησε 6800% περισσότερο φιλοδώρημα, ύψους 3.000 δολαρίων για να πληρώσει για το νοίκι της, γνωρίζοντας πόσο υψηλά είναι τα ενοίκια στη Νέα Υόρκη.
Όπως φαίνεται από το σημείωμα του, ο Mike είναι ηθοποιός που ανέπτυξε ισχυρή φιλία με την σερβιτόρα.
"Σε ευχαριστώ που έδωσε το παρόν σε όλα τα σόου μου εντός και εκτός Broadway", γράφει ο Mike. "Ελπίζω κάποιος, κάπου, να προσφέρει τόση αγάπη στον κόσμο όση πρόσφερες και εσύ", σημειώνει.
Και συνεχίζει: "Δεδομένης της συγκεκριμένης ιδέας, αν αποφασίσεις να μοιραστής το περιστατικό μην χρησιμοποιήσει τα ονόματά μας".
Από το ίδρυμα Specht ανέφεραν στα νέα του ABC πως είναι χαρούμενη που κάνουν την διαφορά, με αιτία τον θάνατο του γιου τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου