Ο Γιάννης Κακουλίδης, ανέθετε διαφημίσεις για το υπουργείο Τουρισμού χωρίς να έχει λάβει τελική έγκριση για την αποπληρωμή του έργου και τελικώς φόρτωσε δεκάδες εταιρείες
με χρέη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.Ο Γιάννης Κακουλίδης θεωρούνταν ένας από τους σημαντικότερους διαφημιστές. Ως άνθρωπος του χώρου της κεντροαριστεράς, με την ευρεία έννοια, εντάχθηκε στη Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη και μάλιστα κατήλθε υποψήφιος βουλευτής Β' Πειραιώς χωρίς όμως να καταφέρει να εκλεγεί. Το γεγονός ότι ως διαφημιστής είχε υποχρεωθεί σε πτώχευση της παλαιάς εταιρείας του και σε άνοιγμα νέας -όπου μετέφερε τους πιστούς πελάτες του- έμοιαζε με λεπτομέρεια. Το κρίσιμο της υπόθεσης είναι ότι μετά την «χρεοκοπία» της εταιρείας του UpSet! ο κ. Κακουλίδης είχε αφήσει στην αγορά χρέη που υπολογίζονται περί τα 30 εκατ.ευρώ.
Σήμερα αποκαλύπτεται ότι ο Γιάννης Κακουλίδης, ο κολλητός φίλος του προέδρου της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτη Κουβέλη δηλαδή, ο άνθρωπος που θεωρείται από κάποιους ως εξ απορρήτων σύμβουλος του κ. Κουβέλη είχε επινοήσει μια ιδιαίτερη μέθοδο για να παραπλανά τους συνεργάτες του. Τι ακριβώς έκανε ο κ. Κακουλίδης; Ανέθετε διαφημιστικά προγράμματα χωρίς όμως να έχει λάβει τελική έγκριση για το πρόγραμμα που ζητούσε να διαφημιστεί αφού ο φάκελος που παρουσίαζε στις αρμόδιες υπηρεσίες ήταν «πλημμελής» με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η αποπληρωμή του έργου...
Κάπως έτσι κατάφερνε να ξεγελά τους συνεργάτες του ο κ. Κακουλίδης γεμίζοντας την διαφημιστική αγορά με φέσια...
Διαβάστε το αποκαλυπτικό έγγραφο στο οποίο περιγράφονται οι μεθοδεύσεις της UpSet! του κ. Κακουλίδη. Το έγγραφο συνέταξε ο νομικός σύμβουλος του ΕΟΤ Αθανάσιος Κανελλόπουλος και το απέστειλε στην υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη:
με χρέη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.Ο Γιάννης Κακουλίδης θεωρούνταν ένας από τους σημαντικότερους διαφημιστές. Ως άνθρωπος του χώρου της κεντροαριστεράς, με την ευρεία έννοια, εντάχθηκε στη Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη και μάλιστα κατήλθε υποψήφιος βουλευτής Β' Πειραιώς χωρίς όμως να καταφέρει να εκλεγεί. Το γεγονός ότι ως διαφημιστής είχε υποχρεωθεί σε πτώχευση της παλαιάς εταιρείας του και σε άνοιγμα νέας -όπου μετέφερε τους πιστούς πελάτες του- έμοιαζε με λεπτομέρεια. Το κρίσιμο της υπόθεσης είναι ότι μετά την «χρεοκοπία» της εταιρείας του UpSet! ο κ. Κακουλίδης είχε αφήσει στην αγορά χρέη που υπολογίζονται περί τα 30 εκατ.ευρώ.
Σήμερα αποκαλύπτεται ότι ο Γιάννης Κακουλίδης, ο κολλητός φίλος του προέδρου της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτη Κουβέλη δηλαδή, ο άνθρωπος που θεωρείται από κάποιους ως εξ απορρήτων σύμβουλος του κ. Κουβέλη είχε επινοήσει μια ιδιαίτερη μέθοδο για να παραπλανά τους συνεργάτες του. Τι ακριβώς έκανε ο κ. Κακουλίδης; Ανέθετε διαφημιστικά προγράμματα χωρίς όμως να έχει λάβει τελική έγκριση για το πρόγραμμα που ζητούσε να διαφημιστεί αφού ο φάκελος που παρουσίαζε στις αρμόδιες υπηρεσίες ήταν «πλημμελής» με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η αποπληρωμή του έργου...
Κάπως έτσι κατάφερνε να ξεγελά τους συνεργάτες του ο κ. Κακουλίδης γεμίζοντας την διαφημιστική αγορά με φέσια...
Διαβάστε το αποκαλυπτικό έγγραφο στο οποίο περιγράφονται οι μεθοδεύσεις της UpSet! του κ. Κακουλίδη. Το έγγραφο συνέταξε ο νομικός σύμβουλος του ΕΟΤ Αθανάσιος Κανελλόπουλος και το απέστειλε στην υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου