Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Joan Smalls: Όταν ήμουν μικρή τα αγόρια δεν με ήθελαν

Είναι ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα στον κόσμο και έχει συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους οίκους μόδας από την Chanel και τον Marc Jacobs μέχρι τον Cavalli. Η Joan Smalls όμως παραδέχεται ότι δεν το... είχε από μικρή. Μιλώντας στο περιοδικό «Porter» η 26χρονη καλλονή αποκαλύπτει ότι όταν ήταν πιο μικρή και παντελώς άσημη πάλευε πολύ σκληρά για να προσελκύσει τα αγόρια.




«Δεν ήμουν ιδιαίτερα ελκυστική. Δεν είχα καμπύλες, πλούσιο μπούστο ή ζουμερά οπίσθια. Είχα ένα όμορφο πρόσωπο αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να αρέσω στα αγόρια. Γενικά δεν τους άρεσε το skinny σώμα μου».

Η Joan μίλησε επίσης και για τις δυσκολίες που είχε στο μόντελινγκ: «Για μερικά κορίτσια ήταν τόσο εύκολο να κλείσουν συμβόλαιο με ένα πρακτορείο μοντέλων. Εγώ έπρεπε να περάσω από πολλά κάστινγκ και αρκετές φορές περνούσα εντελώς απαρατήρητη. Μετά έκλαιγα με τις ώρες και αναρωτιόμουν γιατί με απέρριπταν. Δεν ήθελα όμως να τα παρατήσω γιατί ήμουν αποφασισμένη να πετύχω. Πιστεύω πως όποιος προσπαθεί πραγματικά και εστιάζει στο στόχο του τα καταφέρνει».









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου