Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Χρήστος Μαρλαντής: «Είδαμε το τυρί...είδαμε και την φάκα!»

Πρώτη Δημοσίευση: 4.4.2015
Χρήστος Μαρλαντής: «Είδαμε το τυρί...είδαμε και την φάκα!»
Στις 02-04-2015 ο δήμαρχος μας έφερε ως θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης (η απόλυτη απαξίωση) το αποχετευτικό, δηλαδή το σοβαρότερο πρόβλημα του δήμου μας εδώ και δεκαετίες. Όμως "Μεγάλη Πέμπτη για τους Καθολικούς", στον Δήμο μας είχαμε τον δικό μας Πόντιο Πιλάτο (δήμαρχος) ο οποίος "ένιψε τας χείρας του" φέρνοντας, αυτό το θέμα που απασχολεί τον Δήμο μας (προ Ημερησίας Διάταξης) ως θέμα μείζονος σημασίας.

Το αστείο και επικίνδυνο δεν είναι η πρόχειρη εισαγωγή του θέματος, αλλά η εισήγησή του σε αυτό.

Ζήτησε (αν είναι δυνατόν) από το Δ.Σ., να του εγκρίνει τη σύναψη σύμβασης με το ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), για την εκπόνηση μελέτης, με αντικείμενο την "αναζήτηση από τον Δήμο μας στην εξεύρεση της πλέον εφικτής, επιλέξιμης και περιβαλλοντικά, οικονομικά, και κοινωνικά αποδεκτής λύσης για την επίλυση του αποχετευτικού προβλήματος της πόλης μας." Αλλά το θράσος του δεν σταμάτησε εδώ. Ζήτησε από το Δ.Σ. να εγκρίνει εκ των προτέρων, το όποιο πόρισμα μας καταθέσει το ΕΜΠ!!!!!!!!
Δηλαδή ο κύριος δήμαρχος, δεν ψάχνει για λύση στο αποχετευτικό, αλλά για άλλοθι με το λογότυπο του Ε.Μ.Π. για να ξεφύγει από τις προεκλογικές του δεσμεύσεις.

Οι δημότες που ψήφισαν τον Δημήτρη Μάρκου για Δήμαρχο και κατέβασαν από τον Δημαρχιακό θώκο τον Χρήστο Μάρκου (Πλατύ χωράφι), δεν ψήφισαν το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο να τους κατευθύνει, ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΆ όπως επιθυμεί ο δήμαρχος σε άγνωστους δρόμους, αλλά έγινε δημοψήφισμα για την σύνδεση με την Ψυτάλλεια.Πήρε για αυτό την απόλυτη πλειοψηφία . Τελεία και παύλα.

Αυτό αντιπροσώπευε ο Δημήτρης Μάρκου. Δεν είχε αφήσει τότε κανένα περιθώριο ούτε καν την υποψία ότι θα κατέφευγε σε μελέτες και συζητήσεις.
Γιατί αλλάζει περπατησιά?
Ζορίζεται?
Να ανασύρουμε όλοι από την μνήμη μας τα πολύ όμορφα μπλουζάκια της παράταξης του, που την ήμερα των εκλογών βροντοφώναζαν «ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΤΤΑΛΙΑ»

Δεν θα βαφτίζουμε το κρέας ψάρι κρυμμένοι πίσω από μελέτες, ούτε θα υποσχόμαστε "λεφτά υπάρχουν", "δεν θα γίνει ΚΕΛ", "σύνδεση με την Ψυττάλεια", "όχι λύματα στην Αρτέμιδα".
Ούτε ακόμα και αν το υπαγορεύσει μελέτη του πολυτεχνείου, που θα είμαστε "αναγκασμένοι"να υλοποιήσουμε.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο η ΑΝΑΣΣΑ κατέθεσε ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ πρόταση προς ψήφιση που έλεγε: «Συνεργασία και συμβουλευτική μελέτη από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για την τεκμηρίωση επιστημονικά, της σύνδεσης του Δήμου μας με το ΕΕΛ Ψυτάλλειας.»
Η πρόταση μας είναι ξεκάθαρη, απόλυτα εναρμονισμένη με την λαϊκή εντολή των εκλογών και δεν αφήνει περιθώρια για δικαιολογίες και παρεκτροπές.
Την πρόταση μας υπερψήφισαν εκτός από τους τρεις συμβούλους της παράταξης μας και σύμβουλοι της συμπολίτευσης. Με την πρόταση του δημάρχου συντάχθηκε αμέσως και χωρίς πολλά λόγια η παράταξη του Χρήστου Μάρκου!!! Ο νοών...νοείτω.

Ο καθένας μας κρίνεται και θα κριθεί από τις επιλογές του και τις ψήφους του.

Καλούμε τον Δήμαρχο να σταθεί στο ύψος των προεκλογικών υποσχέσεων και των δεσμεύσεών του και να ζητήσει από το Μετσόβιο Πολυτεχνείο μελέτη για συγκεκριμένες προτάσεις, για τρόπους σύνδεσης με την Ψυτάλλεια και όχι "λύση του αποχετευτικού".

Ο Δήμαρχος έχει αποδείξει, μέχρι τώρα, ότι κάνει ότι θέλει.

Εμείς, οι δημότες, του υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε "ότι πρέπει" για τον τόπο μας.

95 σχόλια:

  1. Ωραια μας την εφερες δημητρακη;ωραια θα σου την φερουμε και εμεις.δυστηχως ομως μονο οι σπατανεοι εχουν οικοπεδα στο πλατυ χωραφι τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Μαρλαντή λέτε ψέματα, γιατί διαβάζοντας και εγώ το κείμενο που σας ανέγνωσε ο Δήμαρχος στο Δ.Σ. της 2.4.2015, για να σταλεί στο Πολυτεχνείο, και τα κείμενα που αναρτήθηκαν στην «anatakti», γράφει επακριβώς για συνεργασία για τη λύση Ψυττάλεια.
      Συγκεκριμένα τα ψέματά σας είναι :
      ΨΕΜΑ 1ον
      Η διατύπωση στο έγγραφο του Δημάρχου αλλά και στις συνημμένες εισηγήσεις λέει επακριβώς:
      [Συνεργασία μεταξύ Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σε θέματα Διαχείρισης και Προστασίας Περιβάλλοντος (Με προτεραιότητα στη διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις ΕΕΛ «Ψυττάλειας»)]
      Εσείς ισχυρίζεστε και ψευδολογείτε λέγοντας ότι τα έγγραφα του Δημάρχου έλεγαν προς το Δ.Σ. :
      « ………. να του εγκρίνει τη σύναψη σύμβασης με το ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), για την εκπόνηση μελέτης, με αντικείμενο την «αναζήτηση από τον Δήμο μας στην εξεύρεση της πλέον εφικτής, επιλέξιμης και περιβαλλοντικά, οικονομικά, και κοινωνικά αποδεκτής λύσης για την επίλυση του αποχετευτικού προβλήματος της πόλης μας»
      Το ψέμα σας λοιπόν είναι αυταπόδεικτο, έχετε σκοπίμως παραλείψει και παραποιήσει τα όσα λέει ο Δήμαρχος και μη ξεχνάτε ότι μιλάμε πάνω σε έγγραφα, όχι λόγια (Διαγράψατε τη φράση του Δημάρχου που λέει : « ……… διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις ΕΕΛ «Ψυττάλειας»).
      ΨΕΜΑ 2ον
      Γράφετε ότι ο Δήμαρχος σας «Ζήτησε (αν είναι δυνατόν) από το Δ.Σ., να του εγκρίνει τη σύναψη σύμβασης με το ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), για την εκπόνηση μελέτης ……»
      Ενώ ο Δήμαρχος σας ζήτησε να του εγκρίνετε μια επιστολή για να ζητήσει συνεργασία για την εκπόνηση έρευνας σχετικά με τη «διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) «Ψυττάλειας» της ΕΥΔΑΠ ΑΕ». Δεν σας έφερε λοιπόν καμία σύμβαση προς έγκριση, όπως ψευδώς εσείς λέτε αφού πρώτα από όλα δεν έχει καν υπάρξει ούτε το ερώτημα προς το Πολυτεχνείο, ούτε φυσικά η απάντηση εκ μέρους του Πολυτεχνείου
      Δεν θέλω να επεκταθώ σε περισσότερα, αυτά νομίζω ότι επιβαλλόταν να διευκρινιστούν από εσάς δημόσια, γιατί είστε νέος άνθρωπος και δεν πρέπει να διαπνέεστε από τέτοιες νοοτροπίες. Την Αλήθεια λοιπόν και μόνο την Αλήθεια να υπηρετείται εσείς οι νέοι και οι αιρετοί.

      Διαγραφή
  2. Μία ερώτηση. Υπεύθυνο για το κελ δεν είχε τον Γιαννάτο; Που είναι αυτός;Από οσα άκουσα μετά, παίζει Ποθουλάκης και δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ποθουλάκης δεν αναμιγνύεται στη Διοίκηση, απλά οι πολίτες του κάνουν καταγγελίες. Του έκαμαν λοιπόν και για το αποχετευτικό και αυτός ως Συμπαραστάτης, με βάση και τις παλαιότερες ενέργειές του (μήνυση κατά του Κράτους για τις παράνομες μεθοδεύσεις στο αποχετευτικό και Καταγγελία στην Ε.Ε) έκαμε ως έχει αρμοδιότητα μια πρόταση προς τον Δήμαρχο και τον Γιαννάτο. Έτσι διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του Δήμου, όπου αυτή έχει αναρτηθεί από αρχές Φλεβάρη 2015
      Αυτήν την πρόταση με κατεύθυνση πάντα τη λύση του αποχετευτικού μέσω Ψυττάλειας, συζήτησαν και την έχει αποδεχθεί και ο Γιαννάτος, όπως είπε χθες σε συζήτηση ο Ποθουλάκης, μετά το τέλος του Δ.Σ. Ο Γιαννάτος ισχυρίζεται ότι η πρόταση αυτή του Ποθουλάκη άλλαξε ριζικά, με το κείμενο που κατέβασε ο Δήμαρχος χθες, γι’ αυτό προφανώς ψήφισε παρόν, οπότε πρέπει να δούμε τα δυο κείμενα και αν πράγματι άλλαξε (και τι άλλαξε) στο δεύτερο σε σχέση με το πρώτο κείμενο, υπάρχει θέμα, αν όχι απλά μπέρδεψαν τα μπούτια τους στην παράταξη του Δημάρχου

      Διαγραφή
  3. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΣΕ ΑΦΗΣΕ Η ΑΦΕΝΤΗΚΙΝΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ?ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ Η ΚΑΡΑΦΛΗ ΜΑΙΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΒΑΡΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τον Γιαννάτο τον δουλέψανε πριν τις εκλογές για να τον πάρουνε μαζί τους.Ας πρόσεχε. Πάντως δεν την ψήφισε την εισήγηση και έξω τον πέθανε τον Ποθουλάκη και όλους τους.Είναι ο μόνος εντάξει εκεί μέσα και δεν μασάει τις φόλες. Μαρλαντή με τον Γιαννάτο μόνο θα βγάλουμε άκρη.Όλοι οι άλλοι νοιάζονται για τις θεσούλες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας περιμένουμε όμως να δούμε τα κείμενα που λένε οτι υπάρχουν από πριν. Να δούμε σε τι είχε συμφωνήσει ο Γιαννάτος και αν πράγματι κάτι σοβαρό είχε αλλάξει από τα αρχικά κείμενα στο πακέτο που υπέβαλε ο Δήμαρχος στο Δ.Σ. στις 2.4.2015 Μόνο έτσι θα δούμε ποιος λέει ψέματα και ποιος αλήθεια

      Διαγραφή
    2. Ζήτω ..... Μαρλαντής - Γιαννάτος = Δύναμη !!!!
      Οι επόμενοι Δήμαρχοι ή ένας από αυτούς. Τι Ραφτοπούλου και κουραφέξαλα

      Διαγραφή
  5. Ο Γιαννατος εφαγε κλωτσια και τον εστειλε στο διαολο να μην κυκλοφορει ουτε στο Δημαρχειο και μαθαινει τα οργια.Τον εστειλε εξορια στον Αθλητισμο ενα παπουδι μακρια απο την κομπινα γιατι θα τον εκραζε οπως και τον εκραξε.Να ειμαστε αντικειμενικοι τον παππου τον εξορισε να κανει λαθη και να χασει την υποστηριξη του κοσμου,αλλα ο παππους στο καιριο θεμα του ΚΕΛ εμεινε σταθερος ΟΧΙ ΚΕΛ,μην παθαινουμαι αμοκ ενα λαθος ολα λαθος,το καθε πραγμα κρινεται μονο του,αλλα αν τα αγκληματα ειναι περιστοτερα απο τα σωστα οπως του δημαρχου τοτε βαρατε στο ψαχνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο Πλατυ Χωραφι δεν εχουμε ολοι οι Σπαταναιοι αλλα μονο τα λαμογια του Κατσαλιρου και του Δημητρακη του τεμπελη.Πρεπει να γινει πλουσιος ο Δημητρακης και με τα ξενυχταδικα και τις αλλες μικροληστειες δεν βγαινουν λεφτα,με το ΚΕΛ θα αρπαξει 50-60 μυρια ευρω και θα γερασει πλουσιος ο Μπουνταλομπεμπεκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Καραφλη Μαιμου αυτο που δεν πετυχε ο Κατσαλιρος θα το κανει αυτος.Δεν χρειαζεται ουτε τις ψηφους απο το κοπαδι του χει τις ψηφους του Κατσαλιρου αρα το ΚΕΛ ηρθε και θα περασει πανυγηρικα με μεγαλη πλειοψηφια στο ΔΣ και οι μλκς οι δημοτες θα ζησουμε με τα βοθρολυμματα του καραφλα,αυτον δεν τον νοιαζει το σπιτι του και η ζωη του ειναι μακρια απο τον υποβαθμισμενο δημο που ειναι δημαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι πολλα τα λεφτα παιδια.αλλα τα λυματα στην αρτεμιδα θα πεσουν θα την κανει χαβουζα χωρις συνεπεις και θα γεμισουν διαφορες τσεπες ωραια μας την εφερε ο δημητρακης.αλλα να δουμε που θα κανουν σε λιγα χρονια τα παιδια μας μπανιο θα καταστραφουν ολα τα μαγαζια ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΠΟΛΗ θα γινει εγω αυτο ξερω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οταν θα έρχεται η μπόχα από τις καύσεις των αερίων στους Σπαταναίους τότε θα καταλάβουν.Λοιπόν η εικόνα είναι : ενα κελ για τα Σπάτα στο Πλατύ χωράφι με πιθανή εκβολή στη Χαμολιά μαζί με τα άλλα και ένα κελ στο νεκροταφείο Ραφήνας για την Ραφήνα , με εκβολή στον Αγιο Νικόλα ξανα.Για να μη μας δουλεύουν Αρτεμισιώτες ότι την γλυτώσαμε.Έτσι μπαίνουν πολλοί εργολάβοι και στους δύο δήμους....Καταλάβαμε όλοι.Γι΄αυτό και τον Γιαννάτο που είχε άλλη πορεία τον έβγαλαν απέξω και εκπροσωπούνται από τον Ποθουλάκη, ο οποίος το παίζει μπαλαντερ.Επί πλέον τέτοια μικρά κελ δεν γίνονται 3ου βαθμού.ΔΕΝ δικαιολογούνται.Λοιπόν φτάνει η κοροιδία , να βάλουμε τον Γιαννάτο μπροστά και να τους αλλάξουμε τα φώτα.Τελειώνουν την Αρτέμιδα δια της πλαγίας οδού.Να μην αφήσουμε τον Γιαννάτο να παραιτηθεί γιατί αυτό θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ διάβασα την πρόταση Ποθουλάκη για Ψυττάλεια (προς τον Δήμαρχο, τον Πρόεδρο του ΔΣ και τον Γιαννάτο) αναζητώντας την μετά από την με ημερομηνία 3.2.2015 ανακοίνωση του ως Συμπαραστάτης και συμφωνώ απόλυτα. Με ενδιαφέρει να ακούσω διαφωνίες επί των αναφερομένων σ' αυτά που γράφει ή σ' αυτά που έκαμε μηνύοντας το κράτος για τις σε βάρος όλων μας ενέργειες στο αποχετευτικό και προσφεύγοντας στην ΕΕ, όχι ύβρεις, όχι λαϊκισμούς. Το ότι μπορεί να τον ακούει ο Δήμαρχος στις προτάσεις που κάνει, είναι κακό, όταν μάλιστα ο νόμος ορίζει οτι έχει καθήκον να κάνει προτάσεις;

      Διαγραφή
  10. για να δουμε τι θα κανει τωρα ο γιαννατος παιδια?ολοι τον λενε σωστο και δικαιο !!εγω προσωπικα δεν τον γνωριζω!.αλλα για να δουμε πως θα αντιδρασουν τωρα οι δικοι του ανθρωποι για αυτα που κανει ο δημητρακης τωρα!παντως αισχος τι αλλο να πω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν λοιπόν είναι σωστός και δίκαιος ο Γιαννάτος γιατί μας έχει ταράξει στα τηλέφωνα από χθες μονολογόντας και μας κατηγορεί τον Δήμαρχο κλπ, χωρίς να απολλογείται γιατί δεν ψήφισε την πρόταση για ψυττάλεια που ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος;
      Η πρόταση του Δημάρχου για "Συνεργασία μεταξύ Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ........ στη διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις ΕΕΛ «Ψυττάλειας»)", δεν αφήνει περιθώρεια για ψεύτικες δικαιολογίες του Γιαννατου, όταν από ότι μαθαίνουμε δεν είχε εκφράσει προηγουμένως καμία διαφωνία με τον Δήμαρχο.

      Διαγραφή
    2. Κι αφού δεν τον γνωρίζεις μάθε τι άλλο ........

      Διαγραφή
  11. Ο υπεύθυνος σύμβουλος για το κελ , δεν ψηφίζει , και τους αφήνουμε να αλωνίζουν ακόμα; Που είναι οι σύλλογοι ; Να βάλει ο δήμαρχος τον Γιαννάτο να μας ενημερώσει.Ήταν ο μόνος που έλεγε αλήθειες τόσα χρόνια.Που είναι η ομοσπονδία ;;;;;;;;Πλακάκια ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμάς τους πολίτες και τους συλλόγους δεν μας αφορούν τα προσωπικά παιχνίδια του οποιουδήποτε, εμείς διαβάζουμε σε επίσημα έγγραφα του Δήμου την από 13.10.2014 καθαρότατη θέση του Δημάρχου προς το ΥΠΕΚΑ για το αποχετευτικό, διαβάζουμε την έγγραφη θέση - πρότασή του (31.3.2015) για συνεργασία με το Πολυτεχνείο για υποστήριξη με έρευνα της λύσης Ψυττάλεια και βλέπουμε επίθεση από τη Ραφτοπούλου και σαμποτάζ (με ψήφο ΠΑΡΟΝ) από τον Γιαννάτο. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Οι πολίτες κοιτάμε το αποτέλεσμα, όχι τα δήθεν λόγια και υποσχέσεις σκοπιμότητας, που την τελευταία στιγμή της κρίσιμης ψηφοφορίας μετατρέπονται σε μπουϊκοτάζ

      Διαγραφή
  12. Eνημερώθηκα από τον Γιαννάτο για το θέμα . Μεγάλη η κομπίνα .Είναι αυτά που γράφει ο 11.03. Ενημερωνόμαστε όλοι σιγά σιγά.Κρίμα ρε δήμαρχε.Τόσους παρατρεχάμενους.Γι αυτό φαγώθηκες να έχεις κοντά τον Ποθουλακη για να κάνετε τις δουλειές σας ;Δήθεν νομότυπα ;Δεν ντρέπεσαι για τον Γιαννάτο που κυριολεκτικά σας κουβάλησε στις εκογές ;Όπου πήγαινε το Τοπικό Σπάτων αυτός θα έβγαινε δήμαρχος.Ήταν γνωστό και είχες τραβήξει τα βαρίδια σου πίσω τάχα μου.Είπαμε κάτι να αλλάξει κρίμα.Απογοήτευση .Πορέψου με τον Αντωνάκη , με τον Κατραμάδο , τον Κατσούλη, με τον μεγάλο Ποθουλάκη , όλο φρεσκάδα. Θα μας έχεις όλους απέναντι.Και σε ψηφίσαμε να ξέρεις.Και γνωρίζει ο δικός σου και κάτι θεματάκια με τα μαγαζιά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε αφήστε τον Ποθουλάκη, σιγά μην συμμετέχει σε κομπίνες, θα τους πάει όλους φυλακή, αν πιάσει τίποτα και το ξέρουν. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Δεν είδατε τι έκανε με τα παράνομα μαγαζιά. Διαβάστε τα ανακοινωθέντα έγγραφά του ως Συμπαραστάτης, τους έδωσε όλους πρώην, νυν και καταστηματάρχες στον Εισαγγελέα.
      Όσο για το αποχετευτικό, είναι σωστές και γραπτές οι θέσεις του, τον άκουσα όταν μίλησε γι' αυτό στις εκλογές, διάβασα την μήνυση που μόνο αυτός έκαμε κατά του κράτους (και βέβαια πήγαν και κατέθεσαν μάρτυρες ο Δ. Μάρκου και ο Γιαννάτος και ο Παπαστεφάνου, κλπ, τα λέγαμε προχθές στην Μέδουσα), διάβασα την πρότασή του αρχές Φλεβάρη 15 για την μεθόδευση της λύσης Ψυττάλεια, τον άκουσα προχθές στο Δ.Σ που έλεγε για ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ με το Πολυτεχνείο και με το Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου, για την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ του έργου προώθησης της λύσης Ψυττάλεια. Ο άνθρωπος έχει γνώσεις δεν είναι φαφλατάς και υποσχεσιολόγος, κι αυτό φαίνεται και από το δημοσιευμένο βαρύ βιογραφικό του.
      Μετά την τοποθέτησή του στο Δ.Σ. ηρέμησα, σας λέω ότι τον παρακολουθώ και διαβάζω τις αναρτήσεις των εγγράφων του στην ιστοσελίδα του Δήμου, που είναι σημαντικές.

      Διαγραφή
    2. Σωστα μαζυ σας, αρκει να δηλωσουν ο δημαρχος και αυτος οτι την μοναδικη θεση που δεχονται ειναι η συνδεση με την ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ και ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ

      Διαγραφή
    3. Περίμενε να καθαρογραφεί και η απόφαση 80/2015 και τότε θα καταλάβεις τι λέει ο Δήμαρχος Δ. Μάρκου και ο Συμπαραστάτης του Δημότη Ποθουλάκης.
      Μην ακούς τα ψέματα που κυκλοφορούν, δες τα έγγραφά τους και θα καταλάβεις. Μόνο για Ψυττάλεια λένε και γι' αυτό επιζητούν επιστημονική στήριξη και μόνο.

      Διαγραφή
    4. Αν δεν πάνε μαζί με την Ραφήνα, (που την βγάλανε απ΄έξω), τα σκατά της Ραφήνας, πάλι στον Αγ.Νικόλαο θα τα ρίξουν.

      Διαγραφή
    5. Ο Δημ. Μάρκου είπε στο Δ.Σ. για συνεργασία με Ραφήνα, αρα το έχει στο σχέδιό του και το προωθεί, η Ραφήνα όμως θα εγκρίνει δηλ. το Δημ. Συμβούλιό της όσα ήδη αποφάσισε για να πάμε με βάση μελέτη του Πολυτεχνείου στην Ψυττάλεια; Χλωμό μου φαίνεται, γιατί αυτοί εκεί θένε Πλατύ χωράφι, καταλάβεταί το.

      Διαγραφή
    6. Ο Δημήτρης Μάρκου τήρησε τη δέσμευσή του και προωθεί τη λύση Ψυττάλεια, να δούμε τώρα ο Πιστικίδης θα κάνει το ίδιο; Θα τηρήσει το λόγο του όπως έλεγε προεκλογικά; ΘΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΛΥΣΗΣ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠ (Σπάτα - Αρτέμιδα, Ραφήνα - Πικέρμι και ΕΜΠ)

      Διαγραφή
  13. Ποθουλάκη ως τι μιλάς εσύ ; Σε πληρώνουμε για να καταγγέλουμε. Τι δουλειά έχεις με το ΚΕΛ ;Τι γίνεται με τα μαγαζιά κάτω; Θα μας προστατέψεις ;Αν σε θέλαμε σύμβουλο θα σε είχαμε ψηφίσει.Χέλι είσαι,Παντού χώνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέχετε καταγγελίες, τις επεξεργάζεται, διαμεσολαβεί και παρεμβαίνει κάνοντας προτάσεις (αυτά κατά το άρθρο 77 του Ν. 3852/10 και τις συστάσεις της ΕΕ,κλπ). Καλά κάνει και αλλάζει τα φώτα σε πολλούς

      Διαγραφή
    2. Αφήστε τον Ποθουλάκη να μιλάει, είναι ο μόνος που ξέρει τι λέει και τι γράφει, οι υπόλοιποι είναι μόνο για να παραγοντίζουν. Σαράντα σελίδες πρόταση τους έκαμε κι αυτοί δεν είναι άξιοι να τη διαχειριστούν σωστά. Το λέω γιατί την διάβασα όλη, ελάχιστοι έχουν τα προσόντα από τους αιρετούς να αναγνώσουν τέτοια κείμενα. Αυτό είναι η αλήθεια. Αυτούς εκλέξαμε, να τους χαιρόμαστε.

      Διαγραφή
  14. ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΥΔΩΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Β1 ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚ@T@.
    κ. ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΑ ΑΚΟΥΣ...
    ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται οδηγιες ο Ποθουλάκης, εγώ πήγα και τον βρήκα ως Συμπαραστάτη και μου έκανε εντύπωση πως τύλιξε τις υπηρεσίες σε ένα χαρτί και άρχισε να λύνετε ένα πρόβλημά μου με τον Δήμο, που εκκρεμούσε χωρίς καν απάντηση από το 2005.
      Για αυτόν τον άνθρωπο εγώ βάζω το χέρι μου στο ευαγγέλιο

      Διαγραφή
    2. Ποθουλάκη Συμπαραστάτη μας, άλλαξέ τους τα φώτα. Μην κάνεις πίσω, ξέρουμε τι φοβόνται οι αμαρτωλοί αιρετοί μας

      Διαγραφή
  15. Σύμβουλοι χωρίς να γνωρίζουν τι ψηφίζουν.Και μόνο αυτό δεν σας βρωμάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου βρωμάει ότι για πρώτη φορά Δήμαρχος έφερε θέμα για λύση μέσω Ψυττάλειας και όλοι εσείς (αν είστε πολλοί ή οι ίδιοι και οι ίδιοι γράφετε) αντιδράτε έτσι αποπροσανατολίζοντας και συκοφαντώντας. Το θέμα συνεργασίας με το ΕΜΠ που έθεσε ο Δήμαρχος και τα στοιχεία που παραθέτει εγγράφως αφορούν: "Συνεργασία μεταξύ Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σε θέματα Διαχείρισης και Προστασίας Περιβάλλοντος (Με προτεραιότητα στη διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις ΕΕΛ «Ψυττάλειας»)", όποιος βλέπει πρόβλημα σ' αυτό έχει άλλα στο μυαλό του.

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση: "Θέλουν να λένε οτι δεν γνωρίζουν"

      Διαγραφή
  16. Και τι σας εμπόδιζε δήμαρχε, να κάνετε προσυμβούλιο , ώστε να ενημερωθούν οι σύμβουλοι; Γιατί οι σύμβουλοι έκτός της ομάδας σας , είχαν βγει στα κεραμίδια μετά; Είχε την εισήγηση ο Μπάτρης και δεν την είχε ο Γιαννάτος ;Τι φοβηθήκατε αφού όλα ηταν τόσο αθώα ;Απαξιώσατε όλους τους συμβούλους της συμπολίτευσης , ζητείστε συγγνώμη και ενημερώστε μας.Αυτό το θέμα σας έβγαλε δήμαρχο.Βλέπω στην πορεία αν βαδίζετε έτσι , πολλούς ανεξάρτητους συμβούλους στην συμπολίτευση. Ο Γιαννάτος ήταν το καλό σου χαρτί.Στην σύγκρουση το ξέρετε ότι θα σας φάει λάχανο .Μας ξεφτιλίσατε με το στυλ Ποθουλάκη.Τι είμαστε να ψηφίζουμε λευκά χαρτιά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά σαν τι σόϊ ειδική δηλαδή ενημέρωση ήθελαν οι δημοτικοί σύμβουλοι για να μπορέσουν να κρίνουν την υπερψήφιση μιας επιστολής προς το Πολυτεχνείο που να το ρωτάει ο Δήμαρχος αν δέχεται συνεργασία για να κάνει έρευνα στην κατεύθυνση επίλυσης του αποχετευτικού μας προβλήματος με σύνδεση στην Ψυττάλεια;
      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Γιαννάτος ψήφισε "παρον" . Αυτός που έλεγε για λύση με σύνδεση στην Ψυττάλεια την "έκανε" με το που κατέβηκε προς ψήφιση το θέμα : "Συνεργασία μεταξύ Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σε θέματα Διαχείρισης και Προστασίας Περιβάλλοντος (Με προτεραιότητα στη διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις ΕΕΛ «Ψυττάλειας»)

      Διαγραφή
    2. Εδώ που τα λέμε έχει κάτι τσιμάνια ο Δήμαρχος δίπλα του. Τι να τους ενημερώσει;

      Διαγραφή
    3. Αν δεν πάνε μαζί με την Ραφήνα, (που την βγάλανε απ΄έξω), τα σκατά της Ραφήνας, πάλι στον Αγ.Νικόλαο θα τα ρίξουν.

      πηγή: anatakti.gr: Χρήστος Μαρλαντής: «Είδαμε το τυρί...είδαμε και την φάκα!» http://anatakti.blogspot.com/2015/04/blog-post_390.html#ixzz3WXQF7b32
      Under Creative Commons License: Attribution No Derivatives
      Follow us: @anatakti on Twitter | anatakti on Facebook

      Διαγραφή
  17. 4.33 ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ .ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ . ΣΤΟ ΕΝΑ ΒΑΔΙΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΚΒΑΛΛΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΒΕΛΑΝΙ.ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ο΄ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΧΑΜΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ , ΣΤΟΝ ΝΟΤΙΑ , ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ. ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ , Ο ΔΗΜΟΣ ΒΑΔΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτος ο Αρουραιος που θελει να τον λενε Δημαρχο θελει πνιξιμο στον γκουβα.Ενα τοσο σοβαρο θεμα δεν το πας νυχτα και ξεπετα εκτος ημερισιας,αν η προθεση σου ειναι καλη και συμφωνη με τα ταξιμια σου τα προεκλογικα.Δεν το πας καθολου στο ΕΜΠ γιατιδεν χρειαζεται τεχνικη μελετη,γιατι εχεις ακολουθησει την πολιτικη υποσχεση σου τα λυματα στην Ψυτταλεια και ας γινει πολεμος με την Δουρου και τους Πειραιωτες.Το παει στο ΕΜΠ στην ιδια επιστημονα που ειχε γνωματευση ΚΕΛ στο Πλατυ Χωραφι.Ομως ο αρουραιος εδωσε το στιγμα του απο την πρωτη μερα που ανελαβε Αρχιληστης εβαλε ΓΓ τον φυσικο εχθρο του τοπου μας το καθαρμα Π.Ι. θελει πολλα να καταλαβεις τι θελει να περασει ο αρουραιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕ Ο ΚΙΜ ΙΛ ΜΑΡΚ ΞΕΒΡΑΚΩΘΗΚΕ ΤΑ ΚΟΛΑΔΙΚΑ ΒΑΡΑΝΕ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΛ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 100ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΘΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΠΝΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΒΟΘΡΟ ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτός ο αθώος, που απορεί γιατί ο Γιαννάτος είπε παρών(με ω), μπορεί να μας πει , από πότε υπογράφουμε αδιάβαστα χαρτιά; Εκτός κι αν είσαι οπαδός άλλων εποχών.Και αφού όλα ήταν καλά καμωμένα γιατί ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΚΕΛ , ΔΕΝ ΕΊΧΕ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.Εμείς που γνωρίζουμε περί Γιαννάτου γελάμε με τέτοιες γελοιότητες για το ήθος του.Αυτο έπρεπε να κάνει και λίγο ήτανε ,μπροστά στον εξεφτελισμό της δημοκρατίας προς τους συμβούλους.Αποφασίζουμε και διατάσσουμε , ποιοί είστε εσείς ;Η μελέτη δεν αφορά τους δημότες ; Θα την πληρώσετε από την τσέπη σας ;Ο Γιαννάτος μαριονέτα δεν ήταν ούτε πριν ούτε τώρα. Ειστε αστείοι να υποστηρίζετε την παρανομία σας με διαβουλές και κουτσομπολιά . Τα δύο ΚΕΛ παίζουν ή όχι ;Πολιτική απόφαση τα συμβούλιο για Ψυττάλεια πήρε ; Οι αναθέσεις μελετών απαιτούν διαφάνεια.Οι μελέτες βγάζουν αποτελέσματα προς πολλές κατευθύνσεις.Ανάλογα τι θέλεις.Ο νοών νοήτω.Γιατί αυτή η μυστικοπάθεια ;Κοίτα επειδή ο Γιαννάτος είναι με ανοικτά τηλέφωνα μέρα νύχτα, ρωτήθηκε, απάντησε και δεν κρύβει, δεν κρύβεται και δεν διαβάλλει.Μπορεί η δημοτική αρχή να μας πει , σε ποιά από όλες τις συζητήσεις για θέματα των δήθεν αρμοδιοτήτων που του ανατέθηκαν ,ειδοποιήθηκε ή ενημερώθηκε για το περιεχόμενο ; Επειδή έχει αξιοπρέπεια και δεν είναι παρατρεχάμενος της δημοτικής αρχής , επειδή δεν διαπραγματεύθηκε την προσωπικότητα του, τις γνώσεις του , το βιογραφικό του , για αντιδημαρχίες νομίζετε ότι είστε ικανοί να τον χειριστείτε ψευδόμενοι και συκοφατούντες; Απλά ο Γιαννάτος έκανε άλλη μια φορά ένα λάθος.Εμπιστεύθηκε και τον πρόδωσαν.Αλλά τις κοροιδίες και τους ψεύτες δεν τις ανέχεται. Αυτά από αυτούς που γνωρίζουν τον Γιαννάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ Π0ΛΛΑ. Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛ? ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ............ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλά εσύ 9.26 μόλις ξύπνησες. Ακριβώς αφού ηταν υπεύθυνος , γιατί να ψηφίσει πρόταση άλλου και αδιάβαστη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι θα μπορούσαν να ισχυριστούν τυπικό - διαδικαστικό ζήτημα. ΜΟΝΟ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ γιατι γνωριζε τα πάντα και τον όλο σχεδιασμό του Δημάρχου μήνες τώρα και προφανώς είχε συμφωνήσει. Γιατί δεν διαφώνησε πιο μπροστά (για τη λύση Ψυττάλεια;), αλλά αντέδρασε έτσι ίσως για άλλους προσωπικούς λόγους ψηφίζοντας παρόν στην πρώτη και μοναδική φορά που θέμα λύσης Ψυττάλειας έφθασε στο ΔΣ από τον νυν Δήμαρχο

      Διαγραφή
    2. Η εισήγηση του Δημάρχου για τη συνεργασία με το ΕΜΠ στο θέμα της λύσης Ψυττάλεια, βασιζόταν σε αναρτημένα στο διαδίκτυο γνωστά σε όλους κείμενα και επιχειρήματα από 13.10.2014 και 3.2.2015. Να γιατί δεν ευσταθούν οι ισχυρισμοί Γιαννάτου, γιατί και αν ακόμα δεν ενημερώθηκε, όταν εδώ και μήνες τα έμαθε τι έκανε (αφού διαφωνούσε); Κάτι δεν μας λέει καλά ο κύριος

      Διαγραφή
    3. Αν δεν πάνε μαζί με την Ραφήνα, (που την βγάλανε απ΄έξω), τα σκατά της Ραφήνας, πάλι στον Αγ.Νικόλαο θα τα ρίξουν.Κατάλαβες ?

      πηγή: anatakti.gr: Χρήστος Μαρλαντής: «Είδαμε το τυρί...είδαμε και την φάκα!» http://anatakti.blogspot.com/2015/04/blog-post_390.html#ixzz3WXV1VkYd
      Under Creative Commons License: Attribution No Derivatives
      Follow us: @anatakti on Twitter | anatakti on Facebook

      Διαγραφή
    4. Η απόφαση του Δ,Σ, είναι ξεκάθαρη συνεργασία με τη Ραφήνα - Πικέρμι, το θέμα είναι αν συμφωνήσει και η ραφήνα

      Διαγραφή
    5. Κάνεις λάθος, είναι μόνο για Σπάτα-Αρτέμιδα.

      Διαγραφή
    6. Διάβασέ την καλά γιατί ο Δήμαρχος είπε για κοινή προγραμματική σύμβαση με ΕΜΠ και με Πολυτεχνείο. Οπότε αναμένεται απόφαση και από ραφήνα. Αυτά είναι τα πραγματικά δεδομένα

      Διαγραφή
  23. Ο Κοτσαλιρος σε ολες τις συνεδριασεις του Δημοτικου Συμβουλιου για το ΚΕΛ εκανε προσυμβουλιο οπου διεξοδικα συζητουσα το θεμα ολοι οι συμβουλοι Δημοτικοι και Τοπικοι. Εδω το θεμα ηρθε με την μορφη του κατεπειγοντος χωρις να γνωριζει η πλειοψηφια των συμβουλων της Δημοτικης αρχης τιποτα δεν υπηρχε ουτε καν προφορικη ενημερωση. Ψηφισαν ΝΑΙ για ενα τοσο σοβαρο θεμα σε λευκη σελιδα. Η εισηγηση ηταν μερικες δεκαδες σελιδες που διαβαστηκε μονο η πρωτη. Μερικοι ειχαν προλαβει και εριξαν μια κλεφτη ματια στην Ανατολικη Ακτη που λιγο πριν το συμβουλιο το δημοσιευσε. Ακομα και μεχρι τωρα που γραφω ο Δημαρχος ο προεδρος του Δημοτικου Συμβουλιου και η γραμματεας του η θεσμικα υπευθυνοι για την ενημερωση των συμβουλων δεν εχουν ενημερωση κανενα ουτε προφορικα ουτε τους εχουν αποστειλει το κειμενο της αποφασης των 36 Σελιδων. Ο Χρηστος Ποθουλακης με δικη του πρωτοβουλια εστειλε καποια απο τα αρχεια του για ενημερωση οπως και ο Γιαννατος. Δεν ξερανε τι ψηφιζανε και ακομα επισημα δεν ξερουν τι εχουν ψηφισει. Στα Τοπικα συμβουλια υπαρχουν συμβουλοι που δεν ξερουν ακομα οτι θεμα συζητηθηκε. Οι προεδροι των Τοπικων δεν εχουν ενημερωση κανενα. Αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα. Ειναι το θεμα συζητησεως παντου οτι δεν ηξεραν τι ψηφιζαν και ψηφισαν στα πλαισια της παραταξιακης πειθαρχιας. Αυτο ηταν το μεγαλο και σοβαρο λαθος του Δημαρχου που πρεπει αμεσα να δωσει εξηγησεις. Τωρα ως προς το εγγραφο προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα ειναι σε γενικες γραμμες ενταξει. Ολοι καταλαβαινουμε οτι σημασια εχει η απαντηση του Πολυτεχνειου και ο φοβος μην ειναι αρνητικη. Ακομα και το λεκτικο της Ραφτοπουλου να εμπαινε παλι το Πολυτεχνειο δεν δεσμευεται και μπορει να πει οχι δεν γινεται και καλυτερο ειναι αυτο. Το θεμα επομενως ειναι και παραμενει πολιτικο θεμα επαφων και συναντησεων και τι θα απαντησει το Πολυτεχνειο. Η αντιδραση του Γιαννατου ειναι και αυτη δικαιολογημενη και αντικατροπτιζει του φοβους ολων μας. Επομενως εχουμε ενα θεμα εσωτερικης λειτουργιας της διοικουσας παραταξης που εμπλεξε με μια αποφαση για μελετη σε ενα θεμα που εξαιτιας του παρελθοντος του ειναι ολοι υποψιασμενοι. Δημαρχε βρες λυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το θεμα του κοσμου δεν ειναι τι λεει ο Μαρλαντης που τωρα εμφανιστικε ή τι λεει η Ραφτοπουλου που εχει και αυτη σταθερη θεση υπερ Ψυταλλειας αλλα δεν διοικει αλλα να τα βρουν και να συνεχισουν μαζι ο Γιαννατος με τον Ποθουλακη που ειναι η εγγυηση για να εχουμε οτι καλυτερο σε αυτον τον αγωνα. Ειναι η αρχη υπαρχουν διαφωνειες αλλα αυτο το ξεραμε και το περιμεναμε για αυτο και τους θελουμε γιατι τιποτα δεν θα μεινει κρυφο ειναι τετοιοι οι χαρακτηρες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ποθουλάκης υπηρετεί τον δημότη, είναι συμπαραστάτης του δημότη, κάνει προτάσεις σύμφωνα με τον νόμο, όπως ορίζει ο αναλυτικός Κώδικας που έχει εκδώσει και εν γένει λειτουργεί και πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί προς όφελος των δημοτών. Μην τον εμπλέκετε με τις φαγωμάρες σας

      Διαγραφή
    2. Εκ του ρολου εμπλεκεται σε φαγωμαρες. Μεταξυ του δημου και πολιτων μεταξυ δημου. Αυτος ειναι ο ρολος του

      Διαγραφή
    3. ο μαρλαντης δεν εμφανιστηκε τωρα.τωρα απλα καταλαβατε ποσο λαμογια ειναι οι κυβερνωντες!

      Διαγραφή
  25. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΗΤΗ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΠΟΥΛΟ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΡΠΑΧΤΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΑΔΙΚΑ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ,ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΣΚ@Τ@ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΑΛΛΟΥ ΤΡΩΕΙ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙ.Ο ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΥΡΑ,ΤΟΥΣ ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΚΑΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΣΤΑΚΙΑ ΤΗΝ ΑΡΠΑΧΤΗ ΤΕΛΟΣ Η ΛΟΥΤΣΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΠΟΣ ΕΞΟΡΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο ΜΑΡΛΙΝΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ..ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΧΝΑ...ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ.ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ Η ΚΟΚΚΙΝΟΤΡΙΧΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΚΑΠΕΛΩΣΕΙ...
    Αυτη νομιζει οτι ετσι με τετοιες κατινιες θα ροκανισει τη καρεκλα του ΑΓΑ....
    Πεσε μηλο να σε φαω....
    Στο ακροατηριο και ο μπαμπακας με τη μαμακα....


    Ψψψψψψψψψ....πολυ γελιο.....τοχουν παρει στα σοβαρα οι τυποι....✘※★✔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΡΑΦΛΑΣ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ?ΤΡΙΑΜΗΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟ ΟΥΤΕ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΓΚΟΣ ΟΥΤΕ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ ΜΠΑΡΜΠΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΤΗΣ? ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΩΜΟΛΥΣΣΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΦΛΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΦΑΚΙΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ Ο ΑΧΘΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μολις βγη απο την καταψυξη ο μαρλαντις να δειτε γελια....

      Διαγραφή
  28. ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟ ΔΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟ.ΤΟ ΜΑΡΛΑΝΤΙ ΤΟ ΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΔΣ.ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΟΥΦΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ Ο ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν θα τον αφησει η κλικα οχι να μιλησει,αλλα θα του κοψουν και τις παιδικες εκθεσεις.Ο Οικονομιδης ηταν συμβουλος του Δημητρη και φιλος του Μαρλαντου στις προηγουμενες εκλογες,μετα εγινε συμβουλος της Αννας ως και σημερα.Σιγα να μην τον αφησουν να μιλησει ελευθερα,ολοι εχουν χ@σμ@νη την καρεκλα τους και τον φοβουνται,μολις χ@σει και αυτος την καρεκλα του και θα τον εχουν στο χερι δεν θα μπορει και αυτος να μιλησει,ειναι παλιο δοκιμασμενο κολπο.Η Αννα γιατι κανει την ψοφια? Μολις ανοιξει το στομα της θα της ανοιξει ο Δημητρακης τον φακελο ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Προεδρινα Αννα και αντε να καθαρισει.Ολοι κρατουν ολους απο το λαρυγκι και οι ελευθεροι δεν ξερουν τι δυναμη εχουν μολις χασουν την ελευθερια τους καταλαβαινουν οτι πια ειναι αργα και πρεπει να κανουν υποκλισεις στα αφεντικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σωτήρης Γιαννάτος6 Απριλίου 2015 στις 9:11 π.μ.

    Ο κ."Ανώνυμος", στην καταχώρησή του στις 5 Απριλίου ώρα 9.25 , επικαλείται κλήσεις δικές μου προς συμβούλους ή και δημότες. Προκαλώ λοιπόν, να δείξουν , έστω και μία τέτοια κλήση , έστω και ένας σύμβουλος ή δημότης...!Διαφορετικά αποδεικνύεται δεινός και φτηνός συκοφάντης για λόγους αποπροσανατολισμού του Δημάρχου , των Συμβούλων και κυρίως των Δημοτών τα συμφέροντα των οποίων ορκιστήκαμε να υπηρετούμε και γι αυτό μας εξέλεξαν. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ Γιαννατο μπραβο που απαντατε επωνυμα και για την σταση σας στο Δ Σ. ΘΕΛΩ να σας κανω μια απλη ερωτηση? Γιατι δεν παρουσιασατε εσεις το θεμα του ΚΕΛ? Γιατι παρεναβει ο Ποθουλακης και σε εξεθεσε? Τι θακανει ο δημαρχος αν το ΕΜΠ απορριψη την λυση ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ?

      Διαγραφή
    2. Γιαννάτε, μη τους ακούς δεν σε προσβάλει κανέναν, οι Μαρλαντίδες θέλουν να σε χρησιμοποιήσουν για να διασπάσουν τον αγώνα, Πρόσεξε, όταν οι εχθροί σου σε χειροκροτούν κάτσε να βρεις το λάθος σου.

      Διαγραφή
    3. Ποιον αγτωνα την προσπαθεια που κανετε για κολοτουμπα?

      Διαγραφή
    4. Γιαννάτε, πόσες ώρες μίλαγες με τον Σ.Κ. ; Πρόσεχε γιατί σε δίνουν κανονικά οι συνομιλητές σου, που πολλοί από αυτούς έχουν ανοικτή γραμμή με την Μπάρμπη και τους μαρλαντήδες

      Διαγραφή
  31. O Ποθουλάκης σαν Συνήγορος του Δημότη, γιατί επέτρεψε να ψηφίσουν οι Πρόεδροι των Τοπικών , χωρίς προηγούμενα να έχει παρθεί απόφαση των συμβούλων ; Όταν κάτι τέτοιο έγινε επί Χ.Μάρκου είχε πέσει να φάει τον Ρήγα. Τώρα ; Εσύ Αννα , τι θα κάνεις με αυτό ;΄Εχεις και δικηγόρο σύμβουλο;;;;Μην επικαλούνται παλιές αποφάσεις των Τοπικών, γιατί μας κοροιδεύουν.Είναι άλλη η σύνθεση των συμβούλων , μας δουλεύουν . Ο Ποθουλάκης θα εγκαλέσει τον Κατραμάδο για αυτή την παρανομία - αυθαιρεσία ; Αυτή είναι η δουλειά σου Ποθουλάκη , όχι να μας στέλνεις μεϊλ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΈΛΑ ΒΡΕ ΕΞΥΠΝΕ ΚΙ ΕΣΥ, ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ; Ο ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ. ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ; Ο ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ Ο Χ.Π. ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΚΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟΥ ΓΡΑΠΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Δ.Σ., ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ. Ο Χ.Π. ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

      Διαγραφή
  32. "Περίμενε να καθαρογραφεί και η απόφαση 80/2015 και τότε θα καταλάβεις τι λέει ο Δήμαρχος Δ. Μάρκου " ΑΦΟΥ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΨΕΥΤΗ ΑΛΗΤΗ.ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ,ΑΛΛΑ Ο ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΨΕΥΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ.ΑΥΤΟΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕΣΑ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλα τα λες αγιε ανθρωπε,για αυτο προπηλακισε τρομοκρατηδε την κυρια που εκανε τα βιντεο και ειδαμε τον φασισμο και την αυταρχηκοτητα της σπειρας.Απο την πρωτη αποφαση μπορουσε να τους ξεσκισει η Ραφτοπουλου,αλλα δεν τολμαει και αυτη θελει να γινει Δημαρχος κανοντας την παπια μεχρι τις επομενες εκλογες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τί έγινε ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ; Του συμβαίνει κάτι; Ελπίζω να είναι καλά. Μας λείπει από τα μπλογκς! Αν διαβάσει το σχόλιο, ας μας ενημερώσει - αν θέλει -γιατί σταμάτησε τις παρεμβάσεις του. Ο άνθρωπος λειτουργούσε πολύ θετικά και βοήθησε την περιοχή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τέλος εποχής για όλα.Ο Δήμαρχος είναι πολύ υποδιέστερος των περιστάσεων,δεν εχω πιά να πω τίποτα άλλο εκτός από οτι περιμένω τον εισαγγελέα εναντίον του Δημάρχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπράβο έτσι είναι. Αντί ο Γιαννάτος να τα 'χώσει' στην Ραφτοπούλου για το παρελθόν της που είχε ψηφίσει επιστημονική στήριξη για Πλατύ χωράφι το 2012, άρχισε εσωπαραταξιακή αντιπολίτευση κατά του Δημάρχου. Τι πιο απλό να έβγαζε το παρακάτω απόσπασμα Πρακτικών του Δ.Σ. 2012 και να της πει "σκάσε". Δεν το έκαμε και αυτό λέει πολλά σε συσχέτιση με το παρών που ψήφισε.
    Να λοιπόν τι έπρεπε να κάνεις Γιαννάτε και μετά ας ψήφιζες παρών. Να διλαβαζες στο Δ.Σ. το παρακάτω απόσπασμα:
    Τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ δηλαδή της συνεδρίασης του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος (απόφαση 206/10.9.2012) που αφορούσε τη λήψη απόφασης για ενίσχυση και επιστημονική στήριξη από το Πολυτεχνείο της απόφασης 87/2012 για ΚΕΛ στο ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ, ώστε να ενημερωθούν οι δημότες τι ψήφησαν οι τότε (2012) δημοτικοί σύμβουλοι και τι ψήφισαν οι σημερινοί (2.4.2015) Δημοτικοί Σύμβουλοι για την επιστημονική στήριξη του Πολυτεχνείου στη λύση σύνδεσης του αποχετευτικού μας δικτύου με την Ψυττάλεια.
    Καμαρώστε και την κα Ραφτοπούλου με το μεγάλο ΝΑΙ για επιστημονική στήριξη της λύσης Πλατύ χωράφι το 2012, όντας τότε δημοτική σύμβουλος του Δημήτρη Μάρκου. Έτσι για να καταλάβετε όλοι σας γιατί προβοκάρει σήμερα την πρόταση του νυν Δημάρχου για επιστημονική στήριξη του ΕΜΠ στη λύση Ψυττάλεια (βλέπετε τα γραπτά μένουν, διαβάστε και το απόσπασμα)
    ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
    ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
    Από τα πρακτικά της 23ης Τακτικής Συνεδρίασης της 10ης Σεπτεμβρίου 2012
    ΑΡΙΘ. ΑΠΟΦ. 206/2012
    Π Ε Ρ Ι Λ Η Ψ Η
    Λήψη απόφασης για “Σύναψη προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων–Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’αρ.87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου”.
    Στα Σπάτα σήμερα 10 του μηνός Σεπτεμβρίου, του έτους 2012, ημέρα Δευτέρα ώρα 08:00 το βράδυ το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος συνήλθε σε Τακτική Δημόσια Συνεδρίαση …………………………………..
    Ψηφίζουμε.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Μαργέτης Αθανάσιος.
    ΜΑΡΓΕΤΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σερέτης Χρήστος.
    ΣΕΡΕΤΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μάρκου Χρήστος.
    ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πουλάκης Πέτρος.
    ΠΟΥΛΑΚΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κουλοχέρης Γεώργιος.
    ΚΟΥΛΟΧΕΡΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γκινοσάτης Γεώργιος.
    ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μπέκας Γεώργιος.
    ΜΠΕΚΑΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μάρκου Παναγιώτα.
    ΜΑΡΚΟΥ Π.: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αποσπόρης Ευάγγελος.
    ΑΠΟΣΠΟΡΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γεωργάκης Αντώνιος.
    ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μαργέτη Αφροδίτη.
    ΜΑΡΓΕΤΗ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κρόκος Νικόλαος.
    ΚΡΟΚΟΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Λιανός Κωνσταντίνος.
    ΛΙΑΝΟΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σωτηρόπουλος Αλκιβιάδης.
    ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ζήση Μαρία.
    ΖΗΣΗ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κασίμης Γεώργιος.
    ΚΑΣΙΜΗΣ: …… ψηφίζω παρών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ντουρντουρέκα Καλομοίρα.
    ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΡΕΚΑ: Παρούσα.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μποτζιολής Δημήτριος.
    ΜΠΟΤΖΙΟΛΗΣ: Παρών. Ο κύριος Ραφαήλ αποχώρησε.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τσαντήλας Χρήστος; Μάρκου Δημήτριος.
    ΜΑΡΚΟΥ Δ.: Κύριε Πρόεδρε επειδή κι εγώ δεν είμαι σίγουρος ως προς την νομιμότητα, γι’ αυτό ζήτησα και αναβολή, για να εξεταστεί αν όντως είναι δυνατόν να καταρτιστεί μια τέτοια σύμβαση, θα ψηφίσω κι εγώ παρών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τούντας Αντώνιος.
    ΤΟΥΝΤΑΣ: Ναι, δεδομένου ότι ο Δήμαρχος έτσι κι αλλιώς εκτιμώ ότι πριν την υπογραφή της σύμβασης θα ελέγξει το θέμα της νομιμότητας.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ραφτοπούλου Άννα.
    ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ναι
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Στάμου Δημήτριος;
    ΣΤΑΜΟΥ: Ναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατραμάδος Σταύρος.
    ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ: Παρών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δανέζης Ευάγγελος.
    ΔΑΝΕΖΗΣ: Όχι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γιαννάτος Σωτήριος;
    ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Όχι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το θέμα γίνεται δεκτό κατά πλειοψηφία. Η παρούσα απόφαση έλαβε αριθμό 206/2012.
    Ευτυχώς αυτή η απόφαση ακυρώθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής
    - Την απόφαση αυτή ψήφισε με ΝΑΙ η τότε συμπολίτευση του Χρ. Μάρκου, καθώς επίσης η κα Άννα Ραφτοπούλου (τότε γενική Γραμματέας της Ομοσπονδίας Αρτέμιδος, μετέπειτα Πρόεδρος και στη συνέχεια υποψήφια Δήμαρχος το 2014)
    - Αυτά είναι τα στοιχεία και τα αμείλικτα γεγονότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΧΑΝΕΣΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟ.Ο ΜΟΝΟΣ ΑΛΗΤΗΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΛΗΡΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.ΑΥΤΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΥΧΤ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟ,ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΠΑΓΩΤΟ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΠΑΖΩ ΣΤΟ Ο.Α.Κ.Α. ΤΩΡΑ,ΗΡΘΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟ ΔΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΙΖΑ.ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΓΙΑΝΝΑΤΟΥΣ,ΜΑΡΛΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ,ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ Ο ΑΛΗΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΤΑΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μόνο ένας Ποθουλάκης θα μπορούσε να εξακολουθεί να καταστρέφει τον δήμαρχο.!!! Ποιός υπολογίζει τι λέει και τι προτείνει η Ραφτοπούλου.!Τι ανοησίες λές 11.43; Αυτά τα ΠΟΘΟΥΛΑΚΙΑ αποσπάσματα , θα έπρεπε να έχεις το κληρονομικό χάρισμα για να τα έχεις μαζί σου, σε ένα συμβούλιο που κανένας δεν είχε ενημερωθεί. Η Ραφτοπούλου που κολάει ; Μην ακούσουμε ότι ο Γιαννάτος στηρίζει την Ραφτοπούλου.!Ο δήμαρχος δεν σε έχει ανάγκη .Έχει άλλους που βγάζουν τα κάστανα από την φωτιά. Σιγά μη φοβηθεί την β΄αντιπολίτευση .Πάντως με τον Γιαννάτο έχεις πρόβλημα αδερφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αν χαθεί ο αγώνας που είχε μπει σε καλό δρόμο επί Γιαννάτου , να βρεις πέτρα να κρυφτείς Ποθουλάκη.Η Αννα καλώς έφερε πρόταση .Αντιπολίτευση είναι και έχει λόγο. Ολοι γνωρίζουμε ότι όλα αυτά που παρουσιάσατε είναι εν αγνοία του αρμοδίου για το ΚΕΛ, και ότι εχτές στο δημαρχείο σας περιποιήθηκε ο Γιαννάτος όπως σας άξιζε. Προσέχτε μόνο μη χαθεί η Ψυττάλεια ,γιατί χαθήκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αν χαθεί ο αγώνας που είχε μπει σε καλό δρόμο επί Γιαννάτου , να βρεις πέτρα να κρυφτείς Ποθουλάκη.Η Αννα καλώς έφερε πρόταση .Αντιπολίτευση είναι και έχει λόγο. Ολοι γνωρίζουμε ότι όλα αυτά που παρουσιάσατε είναι εν αγνοία του αρμοδίου για το ΚΕΛ, και ότι εχτές στο δημαρχείο σας περιποιήθηκε ο Γιαννάτος όπως σας άξιζε. Προσέχτε μόνο μη χαθεί η Ψυττάλεια ,γιατί χαθήκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο Γιαννάτος όταν ήταν πρόεδρος Τοπικού κατέβαζε ομόφωνες αποφάσεις και ψήφιζε εκ μέρους των συμβούλων του γιατί σεβόταν και τους εκτιμούσε.Αυτό είχε κατορθώσει .Όποια λοιπόν πρόταση έρθει από την αντιπολίτευση και είναι για το καλό του τόπου , γιατί να μην τη συζητήσουνε ;Εμάς δεν μας απασχολούν τα κόμπλεξ του Ποθουλάκη που πήρε τον λόγο αντί του Γιαννάτου (;;;;;;).Αυτό παραξένεψε όλους .Ο δήμαρχος είχε όψη ενόχου , και ο Γιαννάτος της απόλυτης έκπληξης.Ο Ποθουλάκης μόνο τρισευτυχισμένος με την κουταμάρα που έγραψε.Ρε δεν πάμε καλά.Και βέβαια η έκρηξη στο δημαρχείο ,αναμενόμενη , αλλιώς τον Γιαννάτο θα τον λέγαμε δύο φορές μ@@@@α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 11;43 Αυτό τώρα γιατί το έφερες ;Εκτός από την Ραφτοπούλου ψηφισαν τότε ΝΑΙ : ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ Δ.ΣΤΑΜΟΥ , αντιπολίτευση τότε. Ο Δήμαρχος τότε ,προς τιμήν του , είπε ΠΑΡΩΝ ...Τότε δεν είχε "ειδικούς" κοντά του. Ο Γιαννάτος βέβαια ΟΧΙ ..Άλλη μια πατάτα εκ μέρου σου μεγάλε, στην προσπάθεια σου να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Απορώ γιατί ο Δήμαρχος να σε ανέχεται ακόμα. Έχεις όλη την ευθύνη πλέον ξεκάθαρα εσύ πρώτα για όσα δρομολογηθούν.Δηλαδή ο Γιαννάτος με αυτό το έγγραφο να κάρφωνε και τον Τούντα και τον Στάμου (που όπως έλεγες τότε κακώς ειχε ψηφίσει) και ένα σωρό άλλους της συμπολίτευσης που είναι και τώρα.Τι γράφεις μωρέ και σε αφήνουνε ακόμα ; Μήπως με όλα αυτά έβαλες βούτυρο στο ψωμί της Αννας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι προτάσεις του Συμπαραστάτη είναι γραπτές και αναρτημένες στο διαδίκτυο, με απόλυτη τεκμηρίωση για Ψυττάλεια. Αυτό διαβάζω εγώ και μην προσπαθείτε να τον φέρετε αντίθετο από τον Γιαννάτο γιατί συνεργάζονται από παλιά. Όποιος όμως έχει άλλη πρόταση ας την φέρει επίσημα και γραπτά επίσης και τότε μιλάμε. Για την ώρα μια πρόταση ακούμε και διαβάζουμε και αυτή έφθασε στο δημοτικό συμβούλιο και ψηφίστηκε. Ο Συμπαραστάτης δεν έχει δια νόμου με την διοικητική ιεραρχία του Δήμου, κινείται μόνος του, στις εισηγήσεις που κάνει και φυσικά ενημερώνει τα όργανα του Δήμου που ορίζει ο νόμος, δηλαδή, τον Δήμαρχο, το Δ.Σ. και τον Γεν. Γραμματέα. Ομολογώ ότι κατόπιν όσων έμαθα οτι συμβαίνουν έκαμα επίσημη αναφορά στον Συμπαραστάτη και έλαβα επίσημη απάντηση αυθημερόν για όλα. Πείτε μου εκείνοι που φωνασκούν στις συνεδριάσεις τι επίσημο λένε;

      Διαγραφή
    2. Τα ορια και οι αρμοδιοτητες του συμπαραστατη του Δημοτη ειναι καθορισμενα. Προτασεις και διαμεσολαβηση επι θεματων κακοδιοικησης των δημοτικων υπηρεσιων- Δημου. Το θεμα της αποχετευσης ειναι μεχρι στιγμης θεμα διαχειρησης της ΕΥΔΑΠ και της κεντρικης κυβερνησης. Το λεει και ο ιδιος αυτο και τα προστιμα θα πανε στην κεντρικη κυβερνηση. Επομενως ειναι θεμα πολιτικης διαχειρισης. Υπερβαση αρμοδιοτητων επιτεπεται λογω καλης πολιτικης θελησεως της Δημοτικης αρχης λογο διοικητικης του επαρκειας.

      Διαγραφή
    3. Άλλο Ραφτοπούλου, άλλο Στάμου, κλπ. Άλλο να κάνεις λάθος και να το καταλαβαίνεις (τα λάθη είναι ανθρώπινα) και άλλο να επιμένεις στα λάθη σου και να λες οτι είσαι και ο αλάνθαστος Πάπας !! Άκου φίλε, το να κάνεις λάθη είναι ανθρώπινο, το να επιμένεις στο λάθος είναι διαβολικό. Ιδίως όταν θες να τα φορτώνεις στους άλλους με τρυκ λαϊκισμού.

      Διαγραφή
  43. Γιαννάτε είδες το καλό σου παιδί , πώς σου ξηγήθηκε; Στα είχα πει κάποτε. Προσπαθούν να σε έχουν για ξέπλυμα. Ευτυχώς αντέδρασες νωρίς. Τώρα όλα επάνω τους για τις εξελίξεις . Αφού έχει τα βαρίδια γύρω του πως να σκεφτεί;Κοίτα ποιοί τον περιτριγυρίζουν .Τώρα έχει και τον Ποθουλάκη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φίλοι μου εγώ διαβάζω και είναι γραπτά, ότι ο Δήμαρχος εισηγήθηκε για "Συνεργασία μεταξύ Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σε θέματα Διαχείρισης και Προστασίας Περιβάλλοντος (Με προτεραιότητα στη διαχείριση των λυμάτων του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και τη σύνδεση του αποχετευτικού δικτύου με τις ΕΕΛ «Ψυττάλειας»)" και απορώ γιατί η πρότασή του αυτή δεν πέρασε ομόφωνα. Όποιος δεν την ψήφισε είναι εκτεθειμένος, αφήστε τα πολλά λόγια. Όποιος δεν την ψήφισε το έκανε για να την σαμποτάρη και να πει μετά, αν δεν πετύχει, να εμείς δήθεν λέγαμε άλλα. Φίλοι μου ξέρω να διαβάζω και λόγω σπουδών και λόγω εμπειρίας και επίσης ξέρω (γιατί είμαι από την Αρτέμιδα) πιος έχει πάει την υπόθεση στον εισαγγελέα, ποιος σήμερα κυνηγάει τους παρανόμους μα τα λύματα στους δρόμους και στα χωράφια, πιος τα έβαλε με τα παράνομα της παραλίας, όταν οι πολλοί αιρετοί μας σιωπούν και παίζουν παιχνιδάκια στις πλατες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά ρε παραμορφωμένε.....!!!! που τα κατάλαβες όλα εσύ !!!!

      Διαγραφή
  45. Και τώρα διαβάστε τον "λούκουμο" στη Διαύγεια, με ΑΔΑ: 7ΩΖΡΩ1Χ-ΛΒΜ, το διάβασα πριν από λίγο, μιλάμε για 37 σελίδες "κάρφωμα". "Μουγκέ" .......... σου βγάζω το καπέλο, τους πέθανες. Βλέπεις τα γραπτά μένουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΛΟΚΛΘΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΙΖΑΝ "ΟΙ 10 ΜΙΚΡΟΙ ΜΗΤΣΟΙ" ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΑΤΟ ΜΗΤΣΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΟΣΟ ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ αν ο δημαρχος εβασε μια απλη προταση[ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΤΤΑΛΛΕΙΑ] τοσο απλα.Γιατι δεν το εκανε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία τι καλά ....... τοοοοοσο απλά, έ. Και όταν θα φθάσει το θέμα σε συζήτηση με την αντίπαλη πλευρά, τι θα πει ο εκπρόσωπος του Δήμου (δηλ. ο Δήμαρχος);
      Τα πράγματα είναι τόσο απλά ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΛΥΣΗ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ. Φίλε προτείνεις να χάσουμε από χέρι και λόγω βλακίας, όπως θέλει η Ραφτοπούλου, αντί να έχουμε επεξεργασμένη πολιτική, επιστημονική και τεχνική πρόταση

      Διαγραφή
  48. ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι αλλη θεση να παρει αυτο το Ποθουλακη?Του εδωσε ο Ψευτης αυτο που του αξιζε μια εικονικη θεση για να νομιζει οτι κατι ειναι.Ορτινατζα Ιπποκομος του Μουγγου ειναι και πολυ του ειναι.Ελα ομως που το Ποθουλακη τωρα εχει ονειρωξεις οτι μπορει να κατεβει για Δημαρχος,οσο ποιο αχρηστος εισαι τοσο πιο υψηλα ανεβαινεις,εδω εγινε το Μουγγο το σακατικο δημαρχος εχουν παρει ολοι φορα για Δημαρχοι,ακομα και αυτοι που υπογραφουν με το δαχτυλο νοιωθουν καλυτεροι απο τον μουγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΛΑ ΕΣΥ "Ανώνυμος7 Απριλίου 2015 - 8:59 μ.μ." Η ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ Η ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ. Η ΛΥΣΗ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΕΝΕΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ? 2ον Η ΛΥΣΗ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ ΠΕΙΝΑΕΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΦΤΑ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το λαθος ειναι αναμενομενο οταν κανεις δρασεις και δεν ειναι τοσο κατακριτεο οταν σου υποδειξουν το λαθος και κανεις την διορθωση.Αλλα στημεν ο κολπο λαμογιας που οταν σε πιασουν αρχιζεις να παραμιλας για λαθος χωρις να το διορθωνεις ειναι απατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου