«Με
αυτό το έργο μπαίνει τάξη στο μπάχαλο δεκαετιών και ήταν καιρός να
γίνει η Ελλάδα Ευρώπη», τόνισε μεταξύ άλλων χθες ο υπουργός Ανάπτυξης
Κωστής Χατζηδάκης. «Το
έργο αυτό χωρίς καμία αμφιβολία πέρασε από 40 κύματα. Διάφορες αδυναμίες της Διοίκησης και η δικομανία το καθυστέρησαν πολύ. Σήμερα, περνάμε σε μια νέα φάση: από τη φάση της θεωρίας στη φάση της ανάπτυξης».
Σύμφωνα με γτα Νέα,
δυστυχώς το «μπάχαλο» που επικαλέστηκε ο υπουργός Ανάπτυξης εξακολουθεί να παραμένει, με συνέπεια να συντηρείται αυτή η κατάσταση. Γιατί; «Επειδή έχει στηθεί μια ολόκληρη βιομηχανία γύρω από την εκκένωση των βόθρων», λένε άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το θέμα.
Η εκτίμηση είναι ότι κάθε δρομολόγιο βυτιοφόρου κοστίζει από 100 ευρώ και πάνω, ενώ γύρω στα 500 έως 600 βυτιοφόρα ξεφορτώνουν καθημερινά στο Κέντρο Λυμάτων Μεταμόρφωσης επιβεβαιώνοντας τη βιομηχανία που έχει στηθεί.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μια τετραμελής οικογένεια χρειάζεται από 800 έως 1.000 ευρώ τον χρόνο για το άδειασμα του βόθρου. Βέβαια, τώρα με την οικονομική κρίση πολλοί κάτοικοι αδυνατούν να πληρώσουν με αποτέλεσμα να εκκενώνουν τους βόθρους στους δρόμους. Και επειδή οι περισσότεροι βόθροι είναι απορροφητικοί -δηλαδή δεν είναι στεγανοποιημένοι - προκαλείται ρύπανση στον υδροφόρο ορίζοντα. Στην Ανατολική Αττική είναι - εδώ και χρόνια - κοινό μυστικό ότι η μόλυνση από βοθρολύματα που ρίχνονται ανεξέλεγκτα στις ρεματιές και στους δρόμους έχει χτυπήσει κόκκινο.
Ωστόσο, οι τοπικές αντιδράσεις για τη χωροθέτηση των ΚΕΛ υπάρχουν επειδή επικρατεί η άποψη ότι χάνουν αξία τα οικόπεδα και τα σπίτια που βρίσκονται κοντά σε τέτοιου είδους εγκαταστάσεις. Βέβαια, τώρα ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Και αυτό, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, οφείλεται στο γεγονός ότι αν τελικά καταδικαστούμε το πιθανότερο είναι οι κυρώσεις να καταλογιστούν αναλογικά στους Δήμους.
Και τι σημαίνει αυτό;
Οτι θα πληρώσουν οι δημότες.
έργο αυτό χωρίς καμία αμφιβολία πέρασε από 40 κύματα. Διάφορες αδυναμίες της Διοίκησης και η δικομανία το καθυστέρησαν πολύ. Σήμερα, περνάμε σε μια νέα φάση: από τη φάση της θεωρίας στη φάση της ανάπτυξης».
Σύμφωνα με γτα Νέα,
δυστυχώς το «μπάχαλο» που επικαλέστηκε ο υπουργός Ανάπτυξης εξακολουθεί να παραμένει, με συνέπεια να συντηρείται αυτή η κατάσταση. Γιατί; «Επειδή έχει στηθεί μια ολόκληρη βιομηχανία γύρω από την εκκένωση των βόθρων», λένε άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το θέμα.
Η εκτίμηση είναι ότι κάθε δρομολόγιο βυτιοφόρου κοστίζει από 100 ευρώ και πάνω, ενώ γύρω στα 500 έως 600 βυτιοφόρα ξεφορτώνουν καθημερινά στο Κέντρο Λυμάτων Μεταμόρφωσης επιβεβαιώνοντας τη βιομηχανία που έχει στηθεί.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μια τετραμελής οικογένεια χρειάζεται από 800 έως 1.000 ευρώ τον χρόνο για το άδειασμα του βόθρου. Βέβαια, τώρα με την οικονομική κρίση πολλοί κάτοικοι αδυνατούν να πληρώσουν με αποτέλεσμα να εκκενώνουν τους βόθρους στους δρόμους. Και επειδή οι περισσότεροι βόθροι είναι απορροφητικοί -δηλαδή δεν είναι στεγανοποιημένοι - προκαλείται ρύπανση στον υδροφόρο ορίζοντα. Στην Ανατολική Αττική είναι - εδώ και χρόνια - κοινό μυστικό ότι η μόλυνση από βοθρολύματα που ρίχνονται ανεξέλεγκτα στις ρεματιές και στους δρόμους έχει χτυπήσει κόκκινο.
Ωστόσο, οι τοπικές αντιδράσεις για τη χωροθέτηση των ΚΕΛ υπάρχουν επειδή επικρατεί η άποψη ότι χάνουν αξία τα οικόπεδα και τα σπίτια που βρίσκονται κοντά σε τέτοιου είδους εγκαταστάσεις. Βέβαια, τώρα ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Και αυτό, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, οφείλεται στο γεγονός ότι αν τελικά καταδικαστούμε το πιθανότερο είναι οι κυρώσεις να καταλογιστούν αναλογικά στους Δήμους.
Και τι σημαίνει αυτό;
Οτι θα πληρώσουν οι δημότες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου