Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Κώστας Μαρτάκης: Την εικόνα μου την έχω τσαλακώσει

O χωρισμός των γονιών του, η «προστατευμένη» προσωπική του ζωή,η μεγαλύτερη σχέση του και όσα έχει μάθει για τον εαυτό του τα τελευταία 29 χρόνια Eχουν περάσει επτά χρόνια από εκείνο το
βράδυ που για πρώτη φορά είδαμε τον Κώστα Μαρτάκη μέσα από την τηλεόραση. Η συμμετοχή του στο Dream Show ήταν μόνο η αρχή. Τότε δεν γνώριζε το δρόμο της επιτυχίας που ανοιγόταν μπροστά του, αν και σχεδίαζε προσεκτικά τα βήματά του. «Έπειτα από επτά χρόνια, είμαι πιο ώριμος εμφανισιακά, φωνητικά, αλλά και στο μυαλό. Αν έχεις παρατηρήσει το ρεπερτόριό μου, έχει ωριμάσει. Πάντως, παραμένω το ίδιο τρελός, όπως ήμουν πριν ξεκινήσω να ασχολούμαι με το τραγούδι. Παρά την ηλικία μου, είμαι συνειδητοποιημένος και ξέρω ακριβώς τι θέλω να κάνω στη ζωή, στη δουλειά μου, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό με βοηθάει πάρα πολύ. Από μικρός ξέρω τι θέλω να κάνω. Χαίρομαι γιατί μέχρι τώρα έχω ήδη κατακτήσει πολλούς στόχους» αναφέρει ο Κώστας στο People.



Αυτή ακριβώς η «τρέλα» τον έκανε πρωταγωνιστή στο Your Face Sounds Familiar, κερδίζοντας το τηλεοπτικό κοινό τόσο μέσα από τις ανατρεπτικές μεταμορφώσεις του όσο και από το χιούμορ που διαθέτει. «Θεωρώ πως το παιχνίδι ήταν η καλύτερή μου συνέντευξη που έχω κάνει με τον κόσμο σε προσωπικό επίπεδο, αφού με γνώρισε ως Κώστα και όχι ως τραγουδιστή. Μέσα από το παιχνίδι, έδειξα ένα άλλο κομμάτι του εαυτού μου» λέει.

Επιπλέον, επιχείρησε να τσαλακώσει την εικόνα του, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που αυτοσαρκαζόταν μπροστά στον τηλεοπτικό φακό, όπως όταν, ως Μαρινέλλα, προσπαθούσε να ισορροπήσει στα τακούνια του, ενώ ως Mariah Carey έκλεψε τις εντυπώσεις στο twitter, όπου σχολιάστηκε ότι, ντυμένος γυναικεία, μοιάζει εκπληκτικά με τη Σίσσυ Χρηστίδου! «Την εικόνα μου την έχω “ξεφτιλίσει”, γουστάρω να τσαλακώνομαι και αυτοσαρκάζομαι πολύ. Μου έχουν πει πως οι άνθρωποι που αυτοσαρκάζονται τα έχουν βρει με τον εαυτό τους» λέει στο People.



Σημαντικό ρόλο στη ζωή του Κώστα παίζει η οικογένειά του. Ο τραγουδιστής, για πρώτη φορά, συστήνει το μικρότερο αδελφό του, Νίκο Πολίτη, 21, ο οποίος τον συνόδευσε στη φωτογράφιση. «Έχω δύο αδέλφια, την Τίνα και τον Νίκο, ο οποίος είναι από το δεύτερο γάμο της μητέρας μου και είμαστε πολύ αγαπημένοι» αναφέρει. Ο χωρισμός των γονιών του δεν του άφησε παιδικά τραύματα. Αντίθετα, η επιθυμία του είναι να δημιουργήσει μια ευτυχισμένη οικογένεια. «Η μητέρα μου και ο πατέρας μου φέρθηκαν πολύ ώριμα σε ό,τι αφορούσε το χωρισμό τους και δεν μας πέρασαν κάτι αρνητικό. Χαίρομαι, γιατί πάντα είχα τους γονείς και τα αδέλφια μου δίπλα μου, και στα όμορφα και στα δύσκολα, κι αυτό είναι σημαντικό. Έχω ένα όμορφο πρότυπο οικογένειας κι αυτό θέλω να δημιουργήσω κι εγώ» εκμυστηρεύεται στο People.

Αλήθεια, τι χωρίζει τα δύο αδέλφια; «Τον βρίζω συνέχεια, γιατί θέλω να γίνει καλύτερος άνθρωπος, να δουλεύει περισσότερο. Συνήθως τσακωνόμαστε γιατί παίρνει τα ρούχα μου. Επειδή μένω μόνος μου, πολλές φορές πηγαίνω τα ρούχα μου για να τα πλύνει η μητέρα μου κι έπειτα δεν επιστρέφουν. Μετά τα βρίσκω στην ντουλάπα του».


Αρχικά, η απόφαση του Κώστα να λάβει μέρος στο Your Face Sounds Familiar δεν βρήκε πολύ σύμφωνα τα δύο αδέλφια του, που αρκετές φορές παίρνουν το ρόλο του αυστηρού κριτή. «Πάντα του λέω τη γνώμη μου, γιατί πιστεύω πως οι καλύτεροι κριτές είναι οι δικοί σου άνθρωποι. Προσπαθώ να τον κρίνω όσο πιο αντικειμενικά μπορώ. Η μητέρα μας δεν είναι καθόλου αντικειμενική. Στην αδελφή μας δεν άρεσε το show και ειδικά κάποιες μεταμφιέσεις, οι οποίες ήταν πολύ μακριά από τον Κώστα» αναφέρει ο Νίκος. «Οι δικοί μου με αγαπάνε πολύ και προσπαθούν να με δουν σαν κοινό και όχι ως αδελφό τους. Ωστόσο, η Τίνα το πρώτο διάστημα ήταν αρνητική με τη συμμετοχή μου στο παιχνίδι, γιατί πίστευε πως δεν έχω να κερδίσω κάτι στην καριέρα μου» προσθέτει ο Κώστας.

Το καλλιτεχνικό μικρόβιο ήταν θέμα γονιδίων. «Απ’ ό,τι ξέρω, και οι δύο παππούδες μου τραγουδούσαν. Μάλιστα, στον έναν αδελφό του παππού μου είχε γίνει πρόταση να έρθει στην Αθήνα και να κάνει δίσκο με δημοτικά τραγούδια».

Τα πρώτα χρόνια είχε δεχτεί αμφισβήτηση, καθώς έπρεπε να πείσει πως, πέρα από εξωτερική εμφάνιση, διέθετε και καλή φωνή. «Λόγω της εξωτερικής μου εικόνας, έχω δουλέψει περισσότερο. Χαίρομαι πάρα πολύ με την εμφάνισή μου, είμαι τυχερός και με έχει βοηθήσει. Όμως, ό,τι έχω κερδίσει στη ζωή μου έχει γίνει με προσωπική δουλειά. Σίγουρα η εμφάνιση μου άνοιξε κάποιες πόρτες, αλλά το ότι μπήκα και σε άλλες οφείλεται στην πολλή δουλειά. Επιμένω στη δουλειά και όχι τόσο στο ταλέντο» σχολιάζει.

ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ Βρίσκεται σε περιοδεία και ταυτό- χρονα ετοιμάζει το καινούριο του CD. Μια πρώτη γεύση πήραμε μέσα από το τραγούδι «Καλοκαιρινά σ’ αγαπώ», που κυκλοφορεί από την Platinum Records, σε μουσική Στέ- λιου Ρόκκου και στίχους Βίκυς Γερο- θόδωρου. «Η συνεργασία με τον Στέλιο ξεκίνησε ένα βράδυ που συναντηθήκαμε και καταλήξαμε σπίτι του να ακούω τραγούδια. Εύχομαι να υπάρχει και συνέχεια». Η ευχή εισακούστηκε. Το χειμώνα, μαζί με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και τη Θωμαή Απέργη, θα βρίσκονται στο Κέντρο Αθηνών.

Όσο για την αρνητική κριτική; «Οι άνθρωποι που ακούν είναι έξυπνοι, γιατί, μέσα σε μια αρνητική κριτική, μπορεί να υπάρχει μια δόση αλήθειας. Ακούω τα πάντα, τα φιλτράρω και κρατάω αυτό που νομίζω». Ένα χρόνο πριν συμπληρώσει τα 30, δεν νιώθει ακόμη έτοιμος να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια, αλλά είναι κάτι που επιθυμεί να συμβεί στη ζωή του την κατάλληλη στιγμή. «Θέλω να κάνω οικογένεια και παιδιά, παρόλο που δεν είμαι πολύ κοντά ακόμη. Αυτά τα θέματα δεν μπορείς να τα προγραμματίσεις και να τα βάλεις σε χρονοδιάγραμμα. Τυχαίνουν. Στη ζωή όλα γίνονται στο κατάλληλο timing. Όταν κάνω οικογένεια, θέλω να μπορώ να τη συντηρήσω, καθώς εγώ μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον που μου πρόσφεραν ό,τι ζητούσα» εξομολογείται.

Όλα αυτά τα χρόνια που ο Κώστας βρίσκεται μπροστά στα φώτα έχει προστατέψει ιδιαίτερα την προσωπική του ζωή. Ο λόγος; «Παρόλο που παίρνω τις σχέσεις στα σοβαρά, δεν έχει εξελιχθεί κάτι σοβαρά. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει μαθευτεί κάτι για μένα. Δεν κρύβομαι. Αυτή την περίοδο είμαι μόνος μου».



Στεκόμαστε λίγο περισσότερο στην προσωπική του ζωή. «Ενάμιση χρόνο διήρκεσε η μεγαλύτερή μου σχέση. Είμαι των σχέσεων, αλλά δεν έχει τύχει. Γενικά είμαι μονογαμικός τύπος και όταν έχω σχέση, είμαι πραγματικά εκεί. Μέσα στη σχέση είμαι κύριος. Επίσης, δεν πιστεύω στο “για πάντα μαζί”.

Έχω μάθει πως το “για πάντα” διαρκεί μέχρι την επόμενη μέρα» σχολιάζει κατηγορηματικά. «Φεύγω από μια σχέση όταν υπάρχει καταπίεση, ζήλια και ψέμα. Αν και κάποια μικρά ψεματάκια ίσως βοηθάνε κιόλας. Τη ζήλια δεν την μπορώ, νιώθω θηλιά στο λαιμό και δεν αντέχω. Είναι η αρχή του τέλους» υποστηρίζει.



Χαρακτηριστικό του ζωδίου του είναι το φλερτ. «Για το Δίδυμο, το φλερτ είναι τροφή. Ακόμα και να μη γίνεται τίποτα, εμένα και μόνο το φλερτ μού αρκεί. Έμαθα από τον μπαμπά μου πως ο άντρας είναι ο κυνηγός, όμως μου έχει τύχει να με κυνηγήσουν και γυναίκες. Δεν τρελαίνομαι όταν συμβαίνει, άσχετα αν κάποιες φορές μπορεί να με βολεύει. Σε γενικές γραμμές, δεν νιώθω πολύ όμορφα. Νιώθω λίγο θήραμα. Αντιστρέφονται οι ρόλοι και δεν είναι ό,τι καλύτερο» αναφέρει.

«Τα καλοκαιρινά τα σ’ αγαπώ θα είναι δικά μας, θα είναι πάντα εδώ» λένε οι στίχοι του τραγουδιού του που σημειώνει μεγάλη επιτυχία. Ο Κώστας άραγε το έχει αφιερώσει σε κάποιο δικό του πρόσωπο; «Εγώ το λέω για να ερωτεύονται οι άλλοι. Έχω ζήσει καλοκαιρινά “σ’ αγαπώ” και ήταν αληθινά». Πάντως, ο άνθρωπος που θα γνωρίσει καλύτερα τον Κώστα θα μάθει για εκείνον πολλά ενδιαφέροντα: «Μαγειρεύω και κάνω τις δουλειές του σπιτιού, όταν δεν έρχεται η μητέρα μου. Φτιάχνω μεξικάνικη κουζίνα. Βάζω στο γουόκ λαχανικά με κοτόπουλο και περίεργες σάλτσες. Ειδικεύομαι στις σαλάτες και στα ντρέσινγκ. Κάνω περίεργα πράγματα που ταιριάζουν» καταλήγει
ΦΩΤΌΓΡΑΦΙΕΣ: ΣΤΕΦΑΝΌΣ ΠΑΠΑΔΌΠΌΥΛΌΣ
AΠΌ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΑΧΌΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου