Τρίτη 7 Μαΐου 2024

Mercedes εξελίσσει νέες μπαταρίες

Η αυτονομία αποτελεί τον μεγάλο πονοκέφαλο των αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά και των καταναλωτών που κωλύονται να αγοράσουν ηλεκτρικό, με την Mercedes-Benz να φέρεται ότι έχει στα «σκαριά» κάτι πολύ εξελιγμένο για να λύσει το θέμα.Για την ακρίβεια, η γερμανική φίρμα εξελίσσει σε συνεργασία με την αμερικανική Sila Nanotechnologies μία μπαταρία ανόδου πυριτίου. Η οποία αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2026, όταν και θα διατεθεί για την ηλεκτρική G-Class, ενισχύοντας σημαντικά την αυτονομία της.

Mercedes-Benz G 580 αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου με μία μπαταρία 116 kWh, η οποία προέρχεται από την CATL. Καλείται να τροφοδοτήσει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, λόγω της φύσης του δυναμικού SUV, συνεπώς η αυτονομία περιορίζεται στα περίπου 470 χιλιόμετρα.
Έτσι, πριν καν το λανσάρισμα της νέας G-Class, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz επιβεβαίωσαν τα σχέδιά τους να αναβαθμίσουν το μοντέλο, διαθέτοντας μία μπαταρία με την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα που έχουμε δει από την μάρκα.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες αποκαλύπτουν ότι η μπαταρία ανόδου πυριτίου της Mercedes-Benz αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα κατά 20-40%. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με 20% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα, η χωρητικότητα της μπαταρίας θα έφτανε τις 139 kWh, άρα θα εξασφάλιζε στην G 580 περίπου 570 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Αντίστοιχα, μία αύξηση της τάξης του 40% θα μεταφράζεται σε μπαταρία 162 kWh, άρα η αυτονομία θα αυξανόταν σε πάνω από 640 χιλιόμετρα. Φυσικά, αυτού του είδους η εξέλιξη δε θα περιοριστεί στην G 580, με τη Mercedes-Benz να αποκαλύπτει ότι θα τη δούμε και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, μεταξύ των οποίων οι EQE και EQS.

Η Mercedes-Benz ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Sila Nanotechnologies το 2019 και έκτοτε, οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά για να καταφέρουν από το 2026 η νέα μπαταρία ανόδου πυριτίου να μπει σε γραμμή μαζικής παραγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου