Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Τι θα κάνει η VW με μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα μετά το σκάνδαλο

Τι θα κάνει η VW με μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα μετά το σκάνδαλο των ρύπων
Στις 30 Ιουνίου 2019 είναι η καταληκτική ημερομηνία για την εταιρεία ώστε να εξαγοράσει ή να επιδιορθώσει τουλάχιστον το 85% των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων
Μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε εναντίον της Volkswagen εξαιτίας της παραποίησης στις μετρήσεις ρύπων των πετραλαιοκίνητων οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δέχθηκε ισχυρότατο πλήγμα.




Εκτός από την οικονομική ζημία, την οποία υπέστη, η VW έχει «ξεμείνει» με μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα, τα οποία ανακλήθηκαν. Περισσότεροι από 15.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων VW επιστρέφουν τα αυτοκίνητα τους στις αντιπροσωπείες, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να τους προσφέρει ως και 40.000 δολάρια ως αποζημίωση. Τα αυτοκίνητα αυτά, ωστόσο, δεν μπορούν να επανακυκλοφορήσουν εκτός αν προγραμματιστούν ώστε να πληρούν τις αμερικανικές περιβαλλοντικές προδιαγραφές.



Έως τότε, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παραμένουν «παρατημένα» σε εγκαταλελειμμένα στάδια NFL στο Ντιτρόιτ, στο λιμάνι της Βαλτιμόρης και σε εκτός λειτουργίας αεροπορική βάση στην Καλιφόρνια.

Όσον αφορά την «επιδιόρθωση» τους, τα μοντέλα του 2015 ίσως είναι πιο εύκολο να προγραμματιστούν σύμφωνα με τις κατάλληλες περιβαλλοντικές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων. Το πρόβλημα, ωστόσο,  παραμένει με τα περίπου 325.000 αυτοκίνητα πρώτης γενιάς, η επισκευή των οποίων ίσως αποδειχθεί εξαιρετικά ακριβή.

Ωστόσο, η εκπρόσωπος της Volkswagen, Jeannine Ginivan, σχολίασε πως το πρόγραμμα επανασχεδιασμού των ανακληθέντων αυτοκινήτων είναι «ένα σημαντικό κομμάτι της προσπάθειας της VW να εξιλεωθεί στους πελάτες της και να ξαναχτίσει την εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ».



Στο μεταξύ, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να εξαγοράζει τα αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές από τους ιδιοκτήτες τους, με τελική ημερομηνία τις 30 Ιουνίου 2019. Αυτή είναι και η καταληκτική ημερομηνία για την εταιρεία ώστε να εξαγοράσει ή να επιδιορθώσει τουλάχιστον το 85% των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, όπως συμφωνήθηκε ενώπιον δικαιοσύνης.

Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει, η VW θα πρέπει να πληρώσει στην Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ το ποσό των 85 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε ποσοστό χαμηλότερο του συμφωνηθέντος. Ακόμα θα πρέπει να πληρώσει 13,5 εκατομμύρια δολάρια   στον κυβερνητικό οργανισμό California Air Resources Board για κάθε χαμηλότερο ποσοστό.

Έτσι δικαιολογείται η μεγαλειώδης προσπάθεια της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να διαχειριστεί τις εξαγορές των αυτοκινήτων της. Γεγονός είναι πως έχει προσλάβει 1.300 εξωτερικούς συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων «ειδικών για συμβιβασμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου