Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Πώς θέλουν το ιδανικό ξενοδοχείο οι πελάτες - Σύμφωνα με το Hotels.com

Πώς θέλουν το ιδανικό ξενοδοχείο οι πελάτες
Η «μαγική» εξίσωση που αποτυπώνει την ιδανική διαμονή! H καθαριότητα και η άνεση είναι 35 φορές σημαντικότερη από ένα πλούσιο πρωινό, μια πολυτελή πισίνα ή μια deluxe μηχανή καφέ στο δωμάτιο και το φιλικό και βοηθητικό προσωπικό είναι 10 φορές πιο σημαντικό από το δωρεάν Wi-Fi.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε έρευνα που διενήργησε η μεγάλη πλατφόρμα online ξενοδοχειακών κρατήσεων Hotels.com, με στόχο να αναδειχθούν τα στοιχεία της ιδανικής διαμονής σε ξενοδοχείο.




Η έρευνα βασίστηκε σε 148 εκατ. σχόλια και κριτικές από εκατομμύρια χρήστες της από όλο τον κόσμο, από τις οποίες προέκυψαν τα καλύτερα ξενοδοχεία για το 2016.

Η έρευνα έδειξε ότι τα απλά πράγματα δημιουργούν την ιδανική διαμονή και ότι οι πολυτελείς έξτρα υπηρεσίες αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα.

Σχηματικά, τα στοιχεία που συνθέτουν την ιδανική διαμονή σε ξενοδοχείο, έχουν ως εξής: F25 + C35 + B10 + P2 + Q + Br + D7 + S + W + ½H = Ιδανική διαμονή.

Oι μεταβλητές της εξίσωσης είναι οι εξής:

F=Φιλικό προσωπικό
C=Καθαριότητα δωματίου
Β= Άνεση κρεβατιού
P= Λογικές τιμές
Q= Ησυχία στο δωμάτιο
S= Πισίνα
Br= Πρωινό
D= Τοποθεσία/ Απόσταση με τα πόδια/ πρόσβαση
W= Διαθέσιμη μηχανή καφέ ή ροφήματος στο δωμάτιο
HP= Συνολική επίδοση ξενοδοχείου

Οι βασικοί παράγοντες που απασχολούν περισσότερο τους επισκέπτες σχετίζονται με το ασυνείδητο και τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες, επισημαίνει ο ψυχολόγος Dr. Simon Moore ερμηνεύοντας τα αποτελέσματα. Από ψυχολογικής πλευράς, οι κίνδυνοι και η δυσφορία ξεπερνούν σε σημασία άλλα θετικά στοιχεία σε αναλογία 5 προς 1, επομένως δεν είναι παράξενο ότι οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε βασικά στοιχεία όπως η άνεση και η καθαριότητα σε σχέση με τις πολυτελείς πισίνες και ένα πολυτελές δείπνο, εξηγεί.

Η καθαριότητα και η άνεση ικανοποιούν την ανάγκη για χαλάρωση και ασφάλεια. Μια καλή περιοχή ικανοποιεί την ανάγκη να νιώσει κανείς ότι βρίσκεται κοντά σε άλλους και ότι υπάρχει κάποιο μέρος όπου μπορεί να καταφύγει σε περίπτωση ανάγκης, τονίζει.

Όπως αναφέρει ο ψυχολόγος, το γεγονός ότι το φιλικό προσωπικό παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση πελάτη δείχνει ότι ως κοινωνικά όντα, οι άνθρωποι θέλουν να καλωσορίζονται με ένα χαμόγελο και μια κουβέντα. Έτσι νιώθουν ότι είναι ευπρόσδεκτοι και μέρος της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου