Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Μια ελληνική καμπάνια υποψήφια για τα «Oscar» του Internet

Μια ελληνική καμπάνια υποψήφια για τα «Oscar» του Internet
Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13.000! Υποψήφια για τα «Webby Awards», με άλλα λόγια, για τα «Oscar» του Internet, είναι μεταξύ των πλέον αναγνωρίσιμων brands διεθνώς, η καμπάνια dontdrinkexplore.com της ελληνικής εταιρείας Ιnterweave.
Tα Webby Awards είναι η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο του Internet και μια πραγματική αναγνώριση αριστείας.




Κάθε έργο που επιλέγεται, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία ενώ το δεύτερο, εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την διαδικτυακή αριστεία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν για το dontdrinkexplore.com ΕΔΩ μέχρι τις 20 Απριλίου.

Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες του τομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13.000. Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου.

Με ιστορία που πλέον ξεπερνάει τα 20 χρόνια, τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences, ένα δίκτυο που απαριθμεί πάνω από 2000 μέλη από μια πληθώρα διανοητικών πεδίων, με κοινό στόχο την δημιουργική, επαγγελματική  και τεχνική εξέλιξη του διαδικτύου.

Τοdontdrinkexplore.com δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαδραστική εμπειρία. Ως μέρος της διεθνούς digital καμπάνιας για το METAXA 12 Stars, που επικοινωνήθηκε σε 12 χώρες της Ευρώπης, αλλά άγγιξε κοινό διεθνώς, ο χρήστης καλείται να εξερευνήσει το περιβάλλον του αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό μέσα από κάθε αίσθηση.

H καμπάνια έχει ως στόχο να προασπίσει την αξία της εξερεύνησης σε κάθε τομέα της ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου