Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Ο πρώτος κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους

Το συμπαγές και ελαφρύ σύνολο των 1,6 λίτρων της Koenigsegg, μπαίνει στην παραγωγή, δεν διαθέτει εκκεντροφόρους επικεφαλής και σφύζει από τεχνολογία. Πάμε να τον γνωρίσουμε…
Πως λειτουργεί ο νέος κινητήρας που πιθανότατα θα τον δούμε σε μοντέλα της Κινέζικης φίρμας Qoros;




Οι βαλβίδες ανοίγουν με πεπιεσμένο αέρα με την αρωγή πνευματικών ενεργοποιητών και κλείνουν με τη βοήθεια ελατηρίων ή αέρα.

Έτσι έχουμε αποτελεσματικότερο έλεγχο των βαλβίδων, κάτι που αφορά και το βύθισμα τους. Η συγκεκριμένη διάταξη βοηθά τα μέγιστα την απενεργοποίηση κυλίνδρων όταν οι απαιτήσεις ισχύος δεν είναι υπέρογκες.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων, παράγει 230 ίππους και 32,5 kgm ροπής. Σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα, εμφανίζει 47% περισσότερη ισχύ και 45% υψηλότερη ροπή αλλά το σημαντικότερο, 15% πιο οικονομικός σε καύσιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου