Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Είναι μερικές στιγμές που "λυγίζεις"!!

Είχα κανονίσει με μια φίλη μου που είχα καιρό να την δω ένα γεύμα μετά τη δουλειά εχτές 21-08-2015. Δυστηχώς, κάτι της συνέβηκε και έπρεπε να το αναβάλουμε για μια άλλη φορά. Συμβαίνουν αυτά !! Μετά από λίγο χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν ένας φίλος μου που ενώ έμενε εκτός Λονδίνου θα επισκεπτόταν μια οικογένεια στο κέντρο. Μου ζήτησε να πάω μαζί του χωρίς να μου δώσει πολλές εξηγήσεις!! Αρχικά αρνήθηκα, σε ξένο σπίτι πως να έρθω ακάλεστος ?Του απάντησα !! Θα κάνω κάτι ψώνια και θα σε καλέσω αργότερα του είπα, αν είναι να βρεθούμε να τα πούμε!! Αργά το βράδυ αφού είχα τελειώσει τα ψώνια τον κάλεσα στο τηλέφωνο λέγοντας του ότι είμαι κουρασμένος και πάω στο σπίτι. Προλαβαίνει μου λέει πέρνα από εδώ !!Μα, πως να έρθω ?? Με έπεισε και είπα επί την ευκαιρία να πάω να τον δω!!! Πράγματι πήγα για λίγο !!!!




Κάνω την εισαγωγή γιατί πολλές φορές ο άνθρωπος κάνει σχέδια και ο ΘΕΟΣ γελάει !!

Το σπίτι που επισκέφτηκα ήταν μια πολύτεκνη οικογένεια ( πέντε παιδιά) που είχε 4 μήνες αν δεν κάνω λάθος που ήρθε από Ελλάδα. Ο μικρός πεντάχρονος ΓΙΟΣ της οικογένειας έχει μια σπάνια μορφή καρκίνου. Βρίσκεται στο Λονδίνο για θεραπεία  ( MPG  Radiotherapy ) στην Παιδιατρική Κλινική του ( The Harley Street Clinic Children's Hospital).

Ο Πατέρας παράτησε την εργασία του στην Ελλάδα, άλλωστε είχε να θρέψει  πέντε παιδιά. Του προσημείωσαν ότι είχε και ΔΕΝ ΕΙΧΕ να τα βάλει ενέχυρο και να πάρει κάποιο δάνειο και να σηκωθεί και να έρθει στην Αγγλία για το καλό της υγείας του παιδιού του. Πάντα η ΕΛΠΙΔΑ πεθαίνει τελευταία !!
Στο λίγο χρόνο που έμεινα μου εξήγησε και ΜΟΥ εξέφρασε την "αντιμετώπιση" των Ελλήνων Ιατρών όταν ήταν Ελλάδα. ( Δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά και δεν είναι και επί του παρόντος να συζητηθεί). Το παιδί αρχικά είχε ένα πόνο στην κοιλιά και λίγο κούτσαινε κατά τα λεγόμενα του ΠΑτέρα. Εισήχθη για εξετάσεις, εκεί που πήγε στην Ελλάδα,  και μετά από ένα μήνα,  αν δεν κάνω λάθος έγινε εισαγωγή για την Χ, Υ διάγνωση αλλά το παιδί εξακολουθούσε να πονάει και μετά το ΠΑΙΔΙ βρέθηκε στο ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟ !!( Δεν είμαι Γιατρός ΔΕΝ ξέρω τι έχει γίνει και δεν γνωρίζω το ιστορικό) Καταλαβαίνετε οι ισορροπίες είναι λεπτές και προσπαθώντας να προστατέψω την οικογένεια ΔΕΝ θέλω να πω περισσότερα!

Το ζητούμενο ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ποιό τρόπο μπορεί τώρα η οικογένεια αυτή να βοηθηθεί ??????
Αξίζει να σημειωθεί ότι την θεραπεία την καλύπτει το ΙΚΑ, αλλά πρέπει να υπάρχει συμμετοχή ποσοστού στα τεράστια  αυτά έξοδα  από την οικογένεια, συν τα έξοδα διαμονής, συν τα άλλα παιδιά συν πολλά άλλα !! 

Στα πλαίσια της προστασίας της τιμής και την υπόληψης της οικογένειας ΔΕΝ έχω να πω τίποτα άλλο. Κάνω μια  απλή αναφορά των γεγονότων. Θέλει προσοχή και ιδιαίτερη και λεπτή  μεταχείριση. Ούτε φωτογραφείς του παιδιού, ούτε όνομα της οικογένειας, ούτε φαμφάρες και διαφημίσεις. Το παιδί το είδα με τα μάτια μου και μίλησα με τους γονείς του!!

Θεώρησα χρέος μου να γράψω διό γραμμές.

Από 'κει και πέρα εγώ δεν αναλαμβάνω κάποια προτοβουλία.Δεν είμαι σε θέση να κάνω κάτι, ποιος άλλωστε είμαι ΄γω.  Αν θέλει κάποιος  σοβαρός/ σοβαρή αυτό που μπορώ να κάνω είναι να τον/την φέρω σε επαφή με το Πατέρα και ο όποιος ή η όποια επιθυμεί  μπορεί να κάνει ότι νομίζει !!!

Πράγματι !!

Είναι μερικές φορές που σηκώνεις τα χέρια ψηλά και το μόνο που μπορείς να κάνεις ΕΙΝΑΙ να ελπίζεις.

Δεν πρέπει να χάσουμε την πίστη ΜΑΣ ευχήθηκα στον Πατέρα και τον καληνύχτισα ΟΛΗ την οικογένεια!!


Με Εκτίμηση


ΚΥΡΙΑΚΟΣ Α. ΓΚΙΚΑΣ 



ΥΓ -   Δυστυχώς είναι αληθινή Ιστορία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου