Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Οι μάγοι των φορτίων

Nestcargo, η ελληνική startup που απευθύνεται σε εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις και εξελίσσεται διαρκώς παρά τις δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες
Τους γνωρίσαμε αρχικά ως FR8 και στη συνέχεια ως Truckbird. Ο λόγος για τους Γιάννη Παπαγεωργίου και Δημήτρη Ανδριανόπουλο, δύο από τα πιο ενεργά μέλη της εγχώριας startup σκηνής που έχουν καταφέρει να διακριθούν σε ορισμένους από τους σημαντικότερους εγχώριους διαγωνισμούς νεανικής επιχειρηματικότητας.




Σήμερα η εταιρεία τους λειτουργεί πλέον υπό την ονομασία nestcargo αλλά ο βασικός σκοπός της δεν έχει διαφοροποιηθεί: πρόκειται για μία ηλεκτρονική αγορά φορτίων που φέρνει σε επαφή εμπορικές επιχειρήσεις με μεταφορικές και διαμεταφορικές εταιρείες.

Με αφορμή την αλλαγή ονόματος συνάντησα τον 26χρονο σήμερα Γιάννη, θέλοντας ταυτόχρονα να μάθω πως λειτουργεί μία ελληνική startup μέσα στις παρούσες οικονομικές συγκυρίες. «Αλλάξαμε το όνομα της πλατφόρμας γιατί η λέξη truck (=φορτηγό) παρέπεμπε μόνο σε οδική μεταφορά, ενώ είδαμε σημαντική αύξηση σε θαλάσσια και αεροπορικά φορτία», μου εξηγεί ο Γιάννης και συνεχίζει: «Στην ηλεκτρονική αγορά μας έχουν καταχωρηθεί έως τώρα πάνω από 1.100 εμπορευματικά φορτία από τις 600 και πλέον εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας. Έχουμε καταφέρει να διευκολύνουμε τη διαδικασία εύρεσης μεταφορικών εταιρειών, καθώς και να προσφέρουμε ένα εργαλείο εύρεσης της καλύτερης δυνατής τιμής στην αγορά των διεθνών μεταφορών».


Ο Γιάννης Παπαγεωργίου

Οπως μου υπενθυμίζει, στόχος τους είναι η πλατφόρμα να παραμένει πολύ φιλική προς τον χρήστη και η συνολική διαδικασία πολύ απλή. Η εταιρεία καταχωρεί δωρεάν το φορτίο προς μεταφορά και αυτομάτως ειδοποιούνται οι κατάλληλες μεταφορικές και διαμεταφορικές εταιρείες που μπορούν να εξυπηρετήσουν τη συγκεκριμένη μεταφορά. Στη συνέχεια οι μεταφορικές δίνουν την καλύτερη δυνατή τιμή για τη μεταφορά του φορτίου και έτσι η εμπορική εταιρεία έχει άμεσα προσφορές μεταφοράς από πολλές διαφορετικές εταιρείες. «Έπειτα, επιλέγει την μεταφορική που επιθυμεί με βάση την προσφερόμενη τιμή αλλά και το βαθμό αξιολόγησης που έχει από προηγούμενες συνεργασίες μέσω της πλατφόρμας. Αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά του φορτίου, η εμπορική εταιρεία αξιολογεί τη μεταφορική, αυξάνοντας την αξιοπιστία και την ποιότητα όλης της ηλεκτρονικής αγοράς», συμπληρώνει.

Πριν από λίγο καιρό πήραν την απόφαση να αναβάλλουν τη συνδρομητική πρόσβαση στην πλατφόρμα, λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2015. «Θέλουμε να συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στην ενίσχυση των ελληνικών εταιρειών του χώρου», τονίζει. «Η εταιρεία μας αποτελείται από νέους ανθρώπους, γεμάτους όρεξη για δημιουργία παρά τις δύσκολες καταστάσεις που επικρατούν γύρω μας». Και φαίνεται πως τα καταφέρνουν αφού σύντομα θα επεκταθούν σε αγορές του εξωτερικού με πρώτους στόχους τις γειτονικές αγορές της Βουλγαρίας και της Τουρκίας. «Με αυτό τον τρόπο», καταλήγει, «θα ενισχύσουμε την εισροή νέων φορτίων από ξένες εταιρείες και θα δώσουμε τη δυνατότητα στις συνεργαζόμενες μεταφορικές επιχειρήσεις να προβληθούν σε αγορές του εξωτερικού και να διευρύνουν το πιθανό τους πελατολόγιο εκτός συνόρων».

Ανδρέας Γιαννόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου