Bρετανικοί φορείς προειδοποιούν τους ασφαλισμένους να μην ποστάρουν στα κοινωνικά δίκτυα πότε θα φύγουν για
διακοπές ή σχετικές φωτογραφίες, καθώς σε περίπτωση διάρρηξης της κατοικίας τους θα μπορούσαν να χάσουν την αποζημίωση!
Η αρχή διαμεσολάβησης μεταξύ χρηματοοικονομικών εταιρειών και πελατών Financial Ombudsman επισημαίνει στους καταναλωτές ότι οι ασφαλιστικές ελέγχουν λογαριασμούς στο Facebook και στο Twitter πριν καταβάλουν αποζημίωση. Ίσως λοιπόν θεωρήσουν ότι ο ζημιωθείς ταξιδιώτης δεν πήρε τα μέτρα του για να αποφύγει την κλοπή, εφόσον αποκάλυψε δημοσίως το πρόγραμμα και τα… ενσταντανέ των διακοπών του.
Στο ίδιο πνεύμα και η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI), προσθέτει: «Σκεφτείτε σοβαρά τι ανεβάζετε στα social media».
Πηγή
διακοπές ή σχετικές φωτογραφίες, καθώς σε περίπτωση διάρρηξης της κατοικίας τους θα μπορούσαν να χάσουν την αποζημίωση!
Η αρχή διαμεσολάβησης μεταξύ χρηματοοικονομικών εταιρειών και πελατών Financial Ombudsman επισημαίνει στους καταναλωτές ότι οι ασφαλιστικές ελέγχουν λογαριασμούς στο Facebook και στο Twitter πριν καταβάλουν αποζημίωση. Ίσως λοιπόν θεωρήσουν ότι ο ζημιωθείς ταξιδιώτης δεν πήρε τα μέτρα του για να αποφύγει την κλοπή, εφόσον αποκάλυψε δημοσίως το πρόγραμμα και τα… ενσταντανέ των διακοπών του.
Στο ίδιο πνεύμα και η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI), προσθέτει: «Σκεφτείτε σοβαρά τι ανεβάζετε στα social media».
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου