Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Indian Chief Classic Custom


H Indian είναι η πρώτη εταιρεία μοτοσυκλετών της Αμερικής με ιστορία που ξεκινά το 1901. Το 2013 κάτω από τη σκέπη της Polaris πλέον έκανε την ολική επαναφορά παρουσιάζοντας
τρία νέα μοντέλα, όλα με παραλλαγές του «Αρχηγού» της φυλής-Chief, στο όνομά τους.
Πριν εκπνεύσει ο χρόνος της επιστροφής, το 2013, η Indian παρουσίασε όμως ένα ακόμη «μοντέλο» που διαφοροποιείται αρκετά από τους μέχρι τώρα «αρχηγούς». Το Indian big Chief (αλίμονο..) custom έκανε την εμφάνισή του στη Νέα Υόρκη.
Ήταν η διεθνής έκθεση International Motorcycle Show στο Javits Center της Νέας Υόρκης το σημείο που επιλέχθηκε να εμφανιστεί το πρωτότυπο της Indian. Πρακτικά πρόκειται για μια «πλήρη» εφαρμογή των αξεσουάρ που διατίθενται για τα τρία μοντέλα των Chief, συνθέτοντας μία ιδιαίτερη custom μοτοσυκλέτα.
Το σχεδιασμό και την εφαρμογή ανέλαβε η ίδια ομάδα που επανέφερε στη ζωή τις ιστορικές Indian. Το σημαντικό είναι ότι διατήρησαν την οπτική και την αύρα των chief του 1930 και του 1940, κρύβοντας επιμελώς όλη τη σύγχρονη τεχνολογία που κρύβεται κάτω από τα «μέταλλα».Ψεκασμός, γκάζι ride by wire, λυχνίες LED και ηλεκτρονικός εγκέφαλος δεν μπορούσαν να λείπουν από μια μοτοσυκλέτα του 2014, ωστόσο βλέποντας το μοντέλο δεν βάζεις και στοίχημα ότι υπάρχουν. Χάρη στην έντεχνη αναπαλαίωση από τη σχεδιαστική ομάδα…



Το «Big Chief Custom» είναι η πρώτη custom Indian Chief που ξεκίνησε παίρνοντας ως βάση ένα μοντέλο 2014 της εταιρείας. Στην ουσία αυτή η πρώτη Big Chief Custom σχεδιάστηκε ώστε να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον των μελλοντικών αγοραστών μοντέλων 2014 της Indian Chief για το πώς και πόσο θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τη «δική» τους custom εκδοχή.

Διαθέτει μια σειρά από τα γνήσια aftermarket ανταλλακτικά που διαθέτει η Indian για το σκοπό αυτό. Πέρα από τη βαφή και τις αλλαγές στα σημεία, η μεγάλη διαφοροποίηση έρχεται από το πιρούνι που είναι μια θαυμάσια σύγχρονη εφαρμογή των πιρουνιών girder.

Με γυαλισμένες επιφάνειες το πιρούνι αλουμινίου αποτελεί εντυπωσιακή παρέμβαση, ενώ είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου εντός του εργοστασίου, όπως «τον παλιό καλό καιρό».

Συνδυασμός χυτών και επεξεργασμένων τμημάτων αλουμινίου, λειτουργεί με ένα, επίσης κατασκευασμένο «εντός», αμορτισέρ, κρυμμένο στο επάνω μέρος του ανάμεσα στις πλάκες του τιμονιού. Γύρω από αυτό, η συστοιχία των προβολέων συμπληρώνει την εικόνα του εμπρός μέρους.

Η βαφή ασφαλώς γίνεται και αυτή εντός του εργοστασίου ακολουθώντας τις προτιμήσεις του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Στην περίπτωση της πρώτης αυτής Custom, ήταν ο Steve Leszinski από την αρχική σχεδιαστική ομάδα που ανέλαβε το χρωματισμό, βασισμένο στους πιο χαρακτηριστικούς σχεδιασμούς των παλαιότερων γενεών Indian.

Η εντυπωσιακή προσαρμογή συνδυάζεται με έναν εξαιρετικά σπάνιο πλέον τροχό με ζάντα 23 ιντσών και ακτίνες, επίσης σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εντός του εργοστασίου. Οι παρεμβάσεις στο εμπρός μέρος οδήγησαν στο σχεδιασμό ενός νέου εμπρός φτερού που ακολουθώντας την οπτική ταυτότητα καλύπτει μεγάλο μέρος του εμπρός τροχού.



Η σέλα παραπέμπει οπτικά στην εποχή όπου η έδρασή της σε ελατήρια παρείχε τη μοναδική άνεση για τον οδηγό. Ωστόσο πλέον μια σύγχρονη ανάρτηση με μονό αμορτισέρ αναλαμβάνει το ρόλο αυτό και ο συνδυασμός υπόσχεται άνεση τόσο στην καθημερινότητα, όσο και στο ταξίδι.

Η «κορυφαία σειρά» των γνήσιων αξεσουάρ της Indian για το Big Chief Custom περιλαμβάνει ακόμη καπάκι για τον εκκεντροφόρο, την πρωτεύουσα μετάδοση, χρωμιωμένα γκριπ και φαρδύτερο τιμόνι. Η εξάτμιση είναι πιο «ελεύθερη» και στο σχήμα «ουράς ψαριού», τα μαρσπιέ του οδηγού (ακόμη) μεγαλύτερα, ενώ στο πίσω φτερό προστέθηκαν διακοσμητικά φρύδια αλουμινίου.

Πλέον αυτή η πρώτη «Big Chief Custom» θα γυρίσει τον κόσμο ως το διεθνές αντιπροσωπευτικό έκθεμα της Indian. Η περιοδεία θα ξεκινήσει από 12 πολιτείες των ΗΠΑ και στη συνέχεια στις χώρες της Ευρώπης όπου υπάρχει αντιπροσώπευση. Δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα σε αυτές.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου