Οι δύο κυρίες της ελληνικής μουσικής σκηνής Αλκηστις Πρωτοψάλτη και Ελευθερία Αρβανιτάκη έφεραν την ανατροπή στη νυχτερινή διασκέδαση. Στα παλκοσένικα που δεν
προλάβαιναν να σκουπίζουν τα γαρίφαλα, που οι κούτες από τα ουίσκι και τις σαμπάνιες έχτιζαν «βουνά», εκεί που η ομίχλη του καπνού από τα τσιγάρα θάμπωνε τα Σαββατόβραδα της Αθήνας, εκεί στα ίδια μέρη, χτίζεται η «νέα νύχτα». Οι αλλοτινοί λάτρεις των μπουζουκιών, που έσπαγαν τραπέζια για ένα ρεφρέν, ακούνε σήμερα Βίσση και Ρέμο... σαν σε εκκλησία κι αποχωρούν μετά το πέρας της βραδιάς ήσυχοι!
Τέρμα οι λουλουδούδες, οι πότες και τα κουτσαβάκια της νύχτας, καθώς, όπως αποδεικνύει το ρεπορτάζ, έχει μπει μνημόνιο και στη διασκέδαση. Η Πειραιώς, που... αναστέναζε από τις πόρσε και τους παρκαδόρους, τώρα πια θυμίζει ευρωπαϊκή λεωφόρο που κοιμάται λίγο μετά τα μεσάνυχτα.
Τα μπουζούκια με τις μεγάλες πίστες, τα μπαλέτα, τις εκκωφαντικές εγκαταστάσεις, τα πανέρια από γαρίφαλα και τα ποτά να πηγαινοέρχονται στους θαμώνες αποτελούν πλέον παρελθόν. Τη θέση τους πήραν οι μουσικοθεατρικές παραστάσεις, όπου οι πάντες κάθονται με ένα ποτό στο χέρι ή και καθόλου, παρακολουθώντας με θρησκευτική ευλάβεια. Μια τεράστια αλλαγή στη νύχτα, όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα, ακολουθούν φέτος για πρώτη φορά καλλιτέχνες, τις... ποδιές των οποίων τα προηγούμενα χρόνια έραναν σαμπάνιες, γαρίφαλα και γαρδένιες!
Εβαλαν τα θεμέλια
Αννα Βίσση, Αντώνης Ρέμος, Αλκηστις Πρωτοψάλτη και Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι οι πρωτοπόροι της ανατροπής. Με εισιτήριο που ξεκινά από 15 έως 50 ευρώ το πολύ, σε πίστες που σαρώθηκαν κι έγιναν... θέατρα, και με ωράρια σχεδόν καταστημάτων, οι τραγουδιστές με τα άλλοτε «μυθικά νυχτοκάματα» έβαλαν τα θεμέλια για τη νέα διασκέδαση. Δύο από τις μεγαλύτερες και πιο λαοφιλείς πίστες της Αθήνας, ο «Διογένης» και η «Αρένα», ανακατασκευάστηκαν για να υποδεχθούν τον κόσμο με φθηνό εισιτήριο και με μια άλλη ποιότητα.
«Η νύχτα όπως την ξέραμε δεν υπάρχει πλέον, γιατί η κοινωνία μας περνάει τις δυσκολότερες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας της. Ο κόσμος έχει ξεπεράσει τα όριά του και πιστεύω ότι, αφού ακόμη και σε αυτές τις στιγμές καταφέρνουμε και γινόμαστε ενδιαφέροντες, αυτό σημαίνει πολλά», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος, που υπηρετεί φέτος... αυτή την ανατροπή στον χώρο της πίστας.
«Εσπασε η νύχτα, δυο κομμάτια...» τραγουδάει ο ίδιος, και αυτήν τη φορά κυριολεκτεί. Τον συναντήσαμε στο «Πάνθεον». Εκεί τα τραπέζια έδωσαν τη θέση τους σε καναπεδάκια θεατρικού τύπου, όπου ο θεατής με 15 ευρώ, μπορεί να δει το είδωλό του σε μια μουσική παράσταση που διαρκεί αυστηρά τρεις ώρες. Χωρίς ποτά και λουλούδια πάνω από το κεφάλι του. Μετά τη 12η νυχτερινή ο κάθε κατεργάρης... πάει στον πάγκο του.
«Ο χώρος στον οποίο βρισκόμαστε άνοιξε το 2004. Οπως βλέπετε, έχει ισοπεδωθεί και έχει έρθει στα μέτρα του 2013, σε αυτά που δηλαδή και η ίδια η κοινωνία επιβάλει. Η σημερινή μορφή του χώρου, θεωρώ ότι είναι πιο βατή στα χρόνια που ζούμε», μας εξηγεί ο δημοφιλής τραγουδιστής: «Αυτά που συμβαίνουν στους Ελληνες είναι πρωτόγνωρα πράγματα. Η ζωή όμως πάντα βρίσκει τον δρόμο της και η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Κι αν όλοι μας μπούμε στη διαδικασία ότι πρέπει να απογοητευθούμε και να πεθάνουμε, τότε θα έρθει η αληθινή καταστροφή. Ο καθένας μπορεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, και εμείς τώρα αυτό κάνουμε, μια νέα αρχή, με καινούργιες, αλλά πιο ουσιαστικές, βάσεις. Θέλουμε να έρθει ο κόσμος με το μικρότερο δυνατό τίμημα. Ο καθένας με αυτό που μπορεί. Είμαστε κοντά σε ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν πολλά χρήματα, δίνοντας αβαντάζ σε αυτούς που θέλουν να έρθουν με πολύ φθηνότερο εισιτήριο».
Η οικονομική κρίση και τα προβλήματα που συσσώρευσε στον κόσμο έκανε απαγορευτική τη νύχτα και τις μπουκάλες αλκοόλ, που άλλοτε τις πλήρωναν χρυσάφι! Στα συν όμως, όπως οι ίδιοι οι καλλιτέχνες λένε, είναι η ανάδειξη της ποιότητας και της αληθινής μουσικής, που είχε χαθεί πίσω από καπνούς τσιγάρων και στοίβες λουλουδιών. Η νέα νύχτα είναι καλύτερη και σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής.
Οι δύο κορυφαίοι ερμηνευτές, Αννα Βίσση και Αντώνης Ρέμος, που έχουν κερδίσει την αγάπη του κόσμου από τα πρώτα τους βήματα, σημειώνοντας τεράστιες επιτυχίες, παρουσιάζουν το νέο αυτό είδος της παράστασης που αλλάζει τα δεδομένα του θεάματος στην πόλη. Το καινούργιο τους τραγούδι «Ενα ή κανένα» έγινε ο τίτλος του σόου που σκηνοθετείται από τον Γιάννη Κακλέα.
Σχετικά με το νέο της εγχείρημα, η Αννα Βίσση δηλώνει σχετικά: «Είναι ίσως το μεγαλύτερο βήμα που κάναμε ποτέ αυτό το φετινό. Μου αρέσει που είναι μια πρόταση καινούργια, κάτι διαφορετικό, που προσιδιάζει ακριβώς στο τι θέλει να δει ο κόσμος σήμερα, σε ποιες ώρες και κάτω από ποιες συνθήκες. Και για μας είναι μεγάλη πρόκληση να ανεβούμε εδώ πάνω. Απευθυνόμαστε πλέον σε ανθρώπους που δεν πίνουν και παρακολουθούν ένα πρόγραμμα. Αυτό το κοινό δεν συγχωρεί λάθη και απαιτεί ποιότητα και τελειότητα, όσο αυτό μπορεί να συμβεί».
Αλκηστις Πρωτοψάλτη - Ελευθερία Αρβανιτάκη
Οι κυρίες που άνοιξαν τον δρόμο
Πρώτες βάδισαν... στη «νέα νύχτα», και στο «Διογένης studio» της Συγγρού, με κεράκια και καρέκλες για τους θεατές, οι δυο ασυναγώνιστες κυρίες της ελληνικής μουσικής Αλκηστις Πρωτοψάλτη και Ελευθερία Αρβανιτάκη. «Τα χρόνια της πλαστής μας ευμάρειας και της βαθιάς ελαφρότητας και ανοησίας διαδέχτηκαν χρόνια σκοτεινά, θυμωμένα, αλληλοκατηγορίας, ευτελισμού της πολιτικής έως και φόβου για την κατάλυση της δημοκρατίας», μας λέει η Ελευθερία Αρβανιτάκη και συμπληρώνει: «Η μουσική, που πάντα λειτουργεί λυτρωτικά και παρηγορητικά, που συνδέει τους ανθρώπους και τους εναρμονίζει σ' ένα κοινό αίσθημα, συνεχίζει να κάνει το θαύμα της. Στις παραστάσεις αισθάνομαι σαν να μπαίνουμε όλοι μαζί σε μια κατάσταση προσμονής, αγαλλίασης, βαθιάς συνεννόησης, σχεδόν σαν συμμορία που που για λίγες ώρες θα κάνει τη μικρή της επανάσταση. Κατά της μιζέριας, της δυστυχίας και της απόγνωσης που έχουμε οδηγηθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια».
Η Αλκηστις, που έχει εμπειρία ετών από μικρούς ζεστούς χώρους διασκέδασης, πιστεύει ότι αυτοί είναι οι χώροι που ταιριάζουν στο σήμερα: «Το τοπίο πάντα καθορίζει το συναίσθημα, η εποχή και η ανάγκη της έκφρασης είναι θέμα καθαρά προσωπικό και καθόλου τυχαίο. Η κάθε παράσταση, η κάθε συναυλία, όπου κι αν γίνεται, κάνει επανεκκίνηση της σχέσης μου με το κοινό και γίνεται πιο ουσιαστική και βαθιά.
Εχω τραγουδήσει σε μεγάλους χώρους, αλλά και σε πολύ μικρούς, έχω εγκαινιάσει επίσης πολλές μουσικές σκηνές, όχι γιατί το απαιτούσαν οι περιστάσεις, αλλά γιατί πάντα μου άρεσε το καινούργιο. Η επιλογή του χώρου, η σκηνοθεσία, η σκηνογραφία, ο φωτισμός πάντα ήθελα να αγκαλιάζουν τον κόσμο και να δημιουργούν ένα πολύ οικείο περιβάλλον.
Στο «Διογένης studio», μικρύναμε την απόσταση από τον θεατή, κατεβάσαμε τη σκηνή, φέραμε καρέκλες κοντά μας, βάλαμε καναπέδες και μικρά τραπεζάκια με κεράκια και φτιάξαμε έναν πολύ ζεστό μικρόκοσμο που συντελεί καλύτερα, ώστε ο κόσμος να αποδράσει έστω και για λίγο από την γκρίζα, δύσκολη και επικίνδυνη καθημερινότητά του. Επίσης προσαρμόσαμε τις τιμές με τις ανάγκες της εποχής, σεβόμενοι τους θεατές που μας ακολουθούν τόσα χρόνια. Θέλαμε να τους δώσουμε την ευκαιρία να μπορούν να ξεφύγουν, να χαμογελάσουν, να τους δώσουμε ελπίδα και κουράγιο».
Τεράστια αλλαγή
Ο Γιάννης Παπαθεοχάρης άλλαξε πρώτος το τοπίο στη διασκέδαση. Το «Διογένης studio» μαζί με την «Αρένα» της οδού Πειραιώς που έγινε «Πάνθεον», δίνουν το στίγμα του νέου κύκλου που ανοίγει στη νυχτερινή Αθήνα και του παλαιού που κλείνει. Αυτό υποστηρίζει ο «μετρ της νυχτερινής διασκέδασης» που εδώ και χρόνια ξέρει να ορίζει τις νέες τάσεις: «Είναι μια πολύ καθοριστική στιγμή για μένα, γιατί κλείνει ένας κύκλος που από πολύ νεαρή ηλικία άρχισα να τον διαγράφω και προσπάθησα να καταθέσω ό,τι καλύτερο στην ψυχαγωγία. Εγώ και η οικογένειά μου αποφασίσαμε ότι είναι ανάγκη να ανοίξει ένας άλλος κύκλος στο πλαίσιο και στις απαιτήσεις του θεάματος και της ψυχαγωγίας της σημερινής Ελλάδας, με πολύ προσιτές τιμές για όλους και σε ένα ωράριο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σημερινής εποχής. Επαιξε μεγάλο ρόλο για τις αποφάσεις μας η απαίτηση των φίλων και γνωστών για το θέμα των τιμών και του ωραρίου. Πρόκειται για μια τεράστια αλλαγή, για να μην πω ανατροπή, στον χώρο της νύχτας».
ΒΙΒΙΑ ΜΠΕΝΕΚΟΥ
προλάβαιναν να σκουπίζουν τα γαρίφαλα, που οι κούτες από τα ουίσκι και τις σαμπάνιες έχτιζαν «βουνά», εκεί που η ομίχλη του καπνού από τα τσιγάρα θάμπωνε τα Σαββατόβραδα της Αθήνας, εκεί στα ίδια μέρη, χτίζεται η «νέα νύχτα». Οι αλλοτινοί λάτρεις των μπουζουκιών, που έσπαγαν τραπέζια για ένα ρεφρέν, ακούνε σήμερα Βίσση και Ρέμο... σαν σε εκκλησία κι αποχωρούν μετά το πέρας της βραδιάς ήσυχοι!
Τέρμα οι λουλουδούδες, οι πότες και τα κουτσαβάκια της νύχτας, καθώς, όπως αποδεικνύει το ρεπορτάζ, έχει μπει μνημόνιο και στη διασκέδαση. Η Πειραιώς, που... αναστέναζε από τις πόρσε και τους παρκαδόρους, τώρα πια θυμίζει ευρωπαϊκή λεωφόρο που κοιμάται λίγο μετά τα μεσάνυχτα.
Τα μπουζούκια με τις μεγάλες πίστες, τα μπαλέτα, τις εκκωφαντικές εγκαταστάσεις, τα πανέρια από γαρίφαλα και τα ποτά να πηγαινοέρχονται στους θαμώνες αποτελούν πλέον παρελθόν. Τη θέση τους πήραν οι μουσικοθεατρικές παραστάσεις, όπου οι πάντες κάθονται με ένα ποτό στο χέρι ή και καθόλου, παρακολουθώντας με θρησκευτική ευλάβεια. Μια τεράστια αλλαγή στη νύχτα, όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα, ακολουθούν φέτος για πρώτη φορά καλλιτέχνες, τις... ποδιές των οποίων τα προηγούμενα χρόνια έραναν σαμπάνιες, γαρίφαλα και γαρδένιες!
| Η συντάκτρια του «Εθνους της Κυριακής» Βίβιαν Μπενέκου με τον Αντώνη Ρέμο. |
Αννα Βίσση, Αντώνης Ρέμος, Αλκηστις Πρωτοψάλτη και Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι οι πρωτοπόροι της ανατροπής. Με εισιτήριο που ξεκινά από 15 έως 50 ευρώ το πολύ, σε πίστες που σαρώθηκαν κι έγιναν... θέατρα, και με ωράρια σχεδόν καταστημάτων, οι τραγουδιστές με τα άλλοτε «μυθικά νυχτοκάματα» έβαλαν τα θεμέλια για τη νέα διασκέδαση. Δύο από τις μεγαλύτερες και πιο λαοφιλείς πίστες της Αθήνας, ο «Διογένης» και η «Αρένα», ανακατασκευάστηκαν για να υποδεχθούν τον κόσμο με φθηνό εισιτήριο και με μια άλλη ποιότητα.
«Η νύχτα όπως την ξέραμε δεν υπάρχει πλέον, γιατί η κοινωνία μας περνάει τις δυσκολότερες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας της. Ο κόσμος έχει ξεπεράσει τα όριά του και πιστεύω ότι, αφού ακόμη και σε αυτές τις στιγμές καταφέρνουμε και γινόμαστε ενδιαφέροντες, αυτό σημαίνει πολλά», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος, που υπηρετεί φέτος... αυτή την ανατροπή στον χώρο της πίστας.
«Εσπασε η νύχτα, δυο κομμάτια...» τραγουδάει ο ίδιος, και αυτήν τη φορά κυριολεκτεί. Τον συναντήσαμε στο «Πάνθεον». Εκεί τα τραπέζια έδωσαν τη θέση τους σε καναπεδάκια θεατρικού τύπου, όπου ο θεατής με 15 ευρώ, μπορεί να δει το είδωλό του σε μια μουσική παράσταση που διαρκεί αυστηρά τρεις ώρες. Χωρίς ποτά και λουλούδια πάνω από το κεφάλι του. Μετά τη 12η νυχτερινή ο κάθε κατεργάρης... πάει στον πάγκο του.
«Ο χώρος στον οποίο βρισκόμαστε άνοιξε το 2004. Οπως βλέπετε, έχει ισοπεδωθεί και έχει έρθει στα μέτρα του 2013, σε αυτά που δηλαδή και η ίδια η κοινωνία επιβάλει. Η σημερινή μορφή του χώρου, θεωρώ ότι είναι πιο βατή στα χρόνια που ζούμε», μας εξηγεί ο δημοφιλής τραγουδιστής: «Αυτά που συμβαίνουν στους Ελληνες είναι πρωτόγνωρα πράγματα. Η ζωή όμως πάντα βρίσκει τον δρόμο της και η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Κι αν όλοι μας μπούμε στη διαδικασία ότι πρέπει να απογοητευθούμε και να πεθάνουμε, τότε θα έρθει η αληθινή καταστροφή. Ο καθένας μπορεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, και εμείς τώρα αυτό κάνουμε, μια νέα αρχή, με καινούργιες, αλλά πιο ουσιαστικές, βάσεις. Θέλουμε να έρθει ο κόσμος με το μικρότερο δυνατό τίμημα. Ο καθένας με αυτό που μπορεί. Είμαστε κοντά σε ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν πολλά χρήματα, δίνοντας αβαντάζ σε αυτούς που θέλουν να έρθουν με πολύ φθηνότερο εισιτήριο».
Η οικονομική κρίση και τα προβλήματα που συσσώρευσε στον κόσμο έκανε απαγορευτική τη νύχτα και τις μπουκάλες αλκοόλ, που άλλοτε τις πλήρωναν χρυσάφι! Στα συν όμως, όπως οι ίδιοι οι καλλιτέχνες λένε, είναι η ανάδειξη της ποιότητας και της αληθινής μουσικής, που είχε χαθεί πίσω από καπνούς τσιγάρων και στοίβες λουλουδιών. Η νέα νύχτα είναι καλύτερη και σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής.
Οι δύο κορυφαίοι ερμηνευτές, Αννα Βίσση και Αντώνης Ρέμος, που έχουν κερδίσει την αγάπη του κόσμου από τα πρώτα τους βήματα, σημειώνοντας τεράστιες επιτυχίες, παρουσιάζουν το νέο αυτό είδος της παράστασης που αλλάζει τα δεδομένα του θεάματος στην πόλη. Το καινούργιο τους τραγούδι «Ενα ή κανένα» έγινε ο τίτλος του σόου που σκηνοθετείται από τον Γιάννη Κακλέα.
Σχετικά με το νέο της εγχείρημα, η Αννα Βίσση δηλώνει σχετικά: «Είναι ίσως το μεγαλύτερο βήμα που κάναμε ποτέ αυτό το φετινό. Μου αρέσει που είναι μια πρόταση καινούργια, κάτι διαφορετικό, που προσιδιάζει ακριβώς στο τι θέλει να δει ο κόσμος σήμερα, σε ποιες ώρες και κάτω από ποιες συνθήκες. Και για μας είναι μεγάλη πρόκληση να ανεβούμε εδώ πάνω. Απευθυνόμαστε πλέον σε ανθρώπους που δεν πίνουν και παρακολουθούν ένα πρόγραμμα. Αυτό το κοινό δεν συγχωρεί λάθη και απαιτεί ποιότητα και τελειότητα, όσο αυτό μπορεί να συμβεί».
Αλκηστις Πρωτοψάλτη - Ελευθερία Αρβανιτάκη
Οι κυρίες που άνοιξαν τον δρόμο
Πρώτες βάδισαν... στη «νέα νύχτα», και στο «Διογένης studio» της Συγγρού, με κεράκια και καρέκλες για τους θεατές, οι δυο ασυναγώνιστες κυρίες της ελληνικής μουσικής Αλκηστις Πρωτοψάλτη και Ελευθερία Αρβανιτάκη. «Τα χρόνια της πλαστής μας ευμάρειας και της βαθιάς ελαφρότητας και ανοησίας διαδέχτηκαν χρόνια σκοτεινά, θυμωμένα, αλληλοκατηγορίας, ευτελισμού της πολιτικής έως και φόβου για την κατάλυση της δημοκρατίας», μας λέει η Ελευθερία Αρβανιτάκη και συμπληρώνει: «Η μουσική, που πάντα λειτουργεί λυτρωτικά και παρηγορητικά, που συνδέει τους ανθρώπους και τους εναρμονίζει σ' ένα κοινό αίσθημα, συνεχίζει να κάνει το θαύμα της. Στις παραστάσεις αισθάνομαι σαν να μπαίνουμε όλοι μαζί σε μια κατάσταση προσμονής, αγαλλίασης, βαθιάς συνεννόησης, σχεδόν σαν συμμορία που που για λίγες ώρες θα κάνει τη μικρή της επανάσταση. Κατά της μιζέριας, της δυστυχίας και της απόγνωσης που έχουμε οδηγηθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια».
Η Αλκηστις, που έχει εμπειρία ετών από μικρούς ζεστούς χώρους διασκέδασης, πιστεύει ότι αυτοί είναι οι χώροι που ταιριάζουν στο σήμερα: «Το τοπίο πάντα καθορίζει το συναίσθημα, η εποχή και η ανάγκη της έκφρασης είναι θέμα καθαρά προσωπικό και καθόλου τυχαίο. Η κάθε παράσταση, η κάθε συναυλία, όπου κι αν γίνεται, κάνει επανεκκίνηση της σχέσης μου με το κοινό και γίνεται πιο ουσιαστική και βαθιά.
Εχω τραγουδήσει σε μεγάλους χώρους, αλλά και σε πολύ μικρούς, έχω εγκαινιάσει επίσης πολλές μουσικές σκηνές, όχι γιατί το απαιτούσαν οι περιστάσεις, αλλά γιατί πάντα μου άρεσε το καινούργιο. Η επιλογή του χώρου, η σκηνοθεσία, η σκηνογραφία, ο φωτισμός πάντα ήθελα να αγκαλιάζουν τον κόσμο και να δημιουργούν ένα πολύ οικείο περιβάλλον.
Στο «Διογένης studio», μικρύναμε την απόσταση από τον θεατή, κατεβάσαμε τη σκηνή, φέραμε καρέκλες κοντά μας, βάλαμε καναπέδες και μικρά τραπεζάκια με κεράκια και φτιάξαμε έναν πολύ ζεστό μικρόκοσμο που συντελεί καλύτερα, ώστε ο κόσμος να αποδράσει έστω και για λίγο από την γκρίζα, δύσκολη και επικίνδυνη καθημερινότητά του. Επίσης προσαρμόσαμε τις τιμές με τις ανάγκες της εποχής, σεβόμενοι τους θεατές που μας ακολουθούν τόσα χρόνια. Θέλαμε να τους δώσουμε την ευκαιρία να μπορούν να ξεφύγουν, να χαμογελάσουν, να τους δώσουμε ελπίδα και κουράγιο».
Τεράστια αλλαγή
Ο Γιάννης Παπαθεοχάρης άλλαξε πρώτος το τοπίο στη διασκέδαση. Το «Διογένης studio» μαζί με την «Αρένα» της οδού Πειραιώς που έγινε «Πάνθεον», δίνουν το στίγμα του νέου κύκλου που ανοίγει στη νυχτερινή Αθήνα και του παλαιού που κλείνει. Αυτό υποστηρίζει ο «μετρ της νυχτερινής διασκέδασης» που εδώ και χρόνια ξέρει να ορίζει τις νέες τάσεις: «Είναι μια πολύ καθοριστική στιγμή για μένα, γιατί κλείνει ένας κύκλος που από πολύ νεαρή ηλικία άρχισα να τον διαγράφω και προσπάθησα να καταθέσω ό,τι καλύτερο στην ψυχαγωγία. Εγώ και η οικογένειά μου αποφασίσαμε ότι είναι ανάγκη να ανοίξει ένας άλλος κύκλος στο πλαίσιο και στις απαιτήσεις του θεάματος και της ψυχαγωγίας της σημερινής Ελλάδας, με πολύ προσιτές τιμές για όλους και σε ένα ωράριο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σημερινής εποχής. Επαιξε μεγάλο ρόλο για τις αποφάσεις μας η απαίτηση των φίλων και γνωστών για το θέμα των τιμών και του ωραρίου. Πρόκειται για μια τεράστια αλλαγή, για να μην πω ανατροπή, στον χώρο της νύχτας».
ΒΙΒΙΑ ΜΠΕΝΕΚΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου