Πριν λίγο καιρό, η Βουδαπέστη μετατράπηκε σε μία παγωμένη πόλη. Το ισχυρό κύμα κακοκαιρίας είχε σαν αποτέλεσμα
τα πάντα να γίνουν πάγος, σε σημείο που έπεφταν δέντρα από το βάρος και την πίεση.
Ο φωτογράφος Mark Mervai άφησε την ασφάλεια και την ζεστασιά του σπιτιού για να απαθανατίσει μοναδικές στιγμές.







τα πάντα να γίνουν πάγος, σε σημείο που έπεφταν δέντρα από το βάρος και την πίεση.
Ο φωτογράφος Mark Mervai άφησε την ασφάλεια και την ζεστασιά του σπιτιού για να απαθανατίσει μοναδικές στιγμές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου