Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Η Βουδαπέστη στον πάγο

Η Βουδαπέστη στον πάγο
Πριν λίγο καιρό, η Βουδαπέστη μετατράπηκε σε μία παγωμένη πόλη. Το ισχυρό κύμα κακοκαιρίας είχε σαν αποτέλεσμα
τα πάντα να γίνουν πάγος, σε σημείο που έπεφταν δέντρα από το βάρος και την πίεση.




Ο φωτογράφος Mark Mervai άφησε την ασφάλεια και την ζεστασιά του σπιτιού για να απαθανατίσει μοναδικές στιγμές.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου