Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Μαρία Κορινθίου: Η επιλόχεια κατάθλιψη με έκανε να σκέφτομαι αν θα κάνω δεύτερο παιδί

«Δεν θα έλεγα ότι φοβάμαι αλλά ότι είμαι σκεπτική ως προς αυτό και δεν είναι η επιλόχεια κατάθλιψη που έπαθα»Για την επιλόχεια κατάθλιψη που πέρασε πριν από 5μιση χρόνια, αλλά και το πόσο αυτό έχει επηρεάσει το ενδεχόμενο να κάνει ένα δεύτερο παιδί μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Μαρία Κορινθίου.

«Μετά την γέννηση της Ισμήνης πριν 5,5 χρόνια κλείστηκα στον εαυτό μου, έκλαιγα όλη μέρα, φώναζα συνέχεια, ήμουν σαν αγρίμι. Από την μια έλεγα ότι δεν θέλω να δω το παιδί και από την άλλη όταν έκλαιγε το μωρό έκλαιγα και εγώ. Δεν ήμουν καθόλου καλά, αλλά δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Όλο αυτό κράτησε τρεις μήνες. Σκεφτόμουν ότι η ζωή μου καταστράφηκε και ένοιωθα ότι δεν ήμουν ποθητή ως γυναίκα. Σιγά- σιγά όμως με την βοήθεια του Γιάννη και της οικογένειάς μου το ξεπέρασα», εξομολογήθηκε η ηθοποιός σε συνέντευξή της στο περιοδικό You.

Αποκάλυψε ακόμα αν σκέφτεται να κάνει δεύτερο παιδί: «Δεν θα έλεγα ότι φοβάμαι αλλά ότι είμαι σκεπτική ως προς αυτό και δεν είναι η επιλόχεια κατάθλιψη που έπαθα. Αφιερώνω σχεδόν όλη την μέρα μου στην κόρη μου και μου απορροφά όλη την ενέργεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου