Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Σάκης Ρουβάς: Η κόρη του θέλει να βγει στη σκηνή μαζί του!

«Δεν χάνω την ευκαιρία να απολαμβάνω την αγάπη. Ο κόσμος ήταν υπέροχος, παρόλο που ήμασταν δύομισι ώρες πάνω στη σκηνή» Για τη σχέση του με το κοινό, την οικογένειά του, αλλά και την εμφάνιση επί σκηνής της κόρης του, Αναστασίας, σε παλαιότερη συναυλία του μίλησε ο Σάκης Ρουβάς στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό».

«Δεν χάνω την ευκαιρία να απολαμβάνω την αγάπη. Ο κόσμος ήταν υπέροχος, παρόλο που ήμασταν δύομισι ώρες πάνω στη σκηνή» δήλωσε ο Έλληνας σταρ από τα παρασκήνια της μεγάλης συναυλίας που έδωσε «The Ace Of Hearts Tour».

Παρούσα ήταν και η Κάτια Ζυγούλη για την οποία είπε: «Η Κάτια ήθελε να έρθει για να περάσει καλά – εκτός του ότι με στηρίζει και είναι μαζί μου σε ό,τι αποφασίσω να κάνω. Δεν ήθελε να το χάσει, ήθελε να γουστάρει», ενώ στη συνέχεια, μίλησε και για τη μεγάλη του κόρη, Αναστασία: «Η Αναστασία ήρθε, αλλά χθες. Επέμενε όχι να δει την παράσταση, αλλά να συμμετέχει. Κάποια στιγμή ήρθε η Σταυριάνα που παίζει ένα σόλο πάνω στη σκηνή και ήταν δίπλα η Αναστασία. Γυρνάει και μου λέει “μπαμπά, όταν έρθει αυτή η κοπέλα να παίξει κιθάρα, εγώ πρέπει να πάω πιο μπροστά. Είμαι πολύ πιο μικρή από εσάς και δεν φαίνομαι. Πρέπει να πάω πιο μπροστά για να με βλέπει ο κόσμος”. Της λέω “αγάπη μου, πότε θα γίνει αυτό;” και μου απαντάει: “στην παράσταση...”. Είπα “ΟΚ, το έπιασα”. Όπως καταλαβαίνεις, ήταν πολύ δύσκολο να έρθει και στη συναυλία».

Τέλος, ρωτήθηκε για την παλιότερη εμφάνιση της κόρης του στη σκηνή μαζί του, σε συναυλία του στην Ολυμπία: «Τότε είχε έρθει να δει τη συναυλία το παιδί. Δεν ήταν να ανέβει επάνω. Τότε συνειδητοποίησε πως ο μπαμπάς της δεν είναι μόνο δικός της. Υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που τον αγαπάνε. Για εκείνη είμαι ο μπαμπάς της, δεν το έχει καταλάβει όλο αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου