Την εξουσιοδότηση της εταιρείας έλαβε η Κωτσόβολος
Η Κωτσόβολος, η No 1 αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, συνεχίζει δυναμικά τις επενδύσεις της στο χώρο των υπηρεσιών και της τεχνικής υποστήριξης, με στόχο να παρέχει στους καταναλωτές σε όλη τη χώρα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, οι οποίες θα μπορούν να καλύψουν όλες τους τις ανάγκες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Κωτσόβολος αναγνωρίστηκε από τη Hewlett Packard ως ένας από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης (Home Product Service Partner) στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση αυτή εντάσσεται στην «ομπρέλα» του Support 360o, του ολοκληρωμένου brand υπηρεσιών της Κωτσόβολος και αφορά στην
παροχή τεχνικής υποστήριξης σε πανελλαδικό επίπεδο για όλους τους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές οικιακής χρήσης HP οι οποίοι βρίσκονται εντός εργοστασιακής εγγύησης, απ’ όπου και αν έχουν αγοραστεί.
Οι υπηρεσίες-εργασίες που θα αναλαμβάνουν τόσο τα Support 360o corners, τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης της Κωτσόβολος, όσο και το Επισκευαστικό Κέντρο της αλυσίδας στη Μαγούλα, είναι οι ακόλουθες:
Με αφορμή τη σημαντική αυτή πιστοποίηση που έλαβε η Κωτσόβολος από την HP, ο κ. Μιχάλης Ζιγλής, Supply Chain & Services Director της Dixons South-East Europe, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι, καθώς η πολυετής εμπορική συνεργασία της εταιρείας μας με την HP, επισφραγίστηκε με την ανάδειξη της Κωτσόβολος ως ένας από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της HP στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση αυτή, έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον τομέα των υπηρεσιών της εταιρείας, μέσω του Support 360o, καθώς και τη συνεχή προσπάθεια μας να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους καταναλωτές. Η αναγνώριση αυτή μας τιμά ιδιαιτέρως και εκ μέρους όλης της εταιρείας Κωτσόβολος θα ήθελα να δεσμευτώ ότι θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας με καινοτόμες λύσεις που κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη».
Η Κωτσόβολος, η No 1 αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, συνεχίζει δυναμικά τις επενδύσεις της στο χώρο των υπηρεσιών και της τεχνικής υποστήριξης, με στόχο να παρέχει στους καταναλωτές σε όλη τη χώρα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, οι οποίες θα μπορούν να καλύψουν όλες τους τις ανάγκες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Κωτσόβολος αναγνωρίστηκε από τη Hewlett Packard ως ένας από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης (Home Product Service Partner) στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση αυτή εντάσσεται στην «ομπρέλα» του Support 360o, του ολοκληρωμένου brand υπηρεσιών της Κωτσόβολος και αφορά στην
παροχή τεχνικής υποστήριξης σε πανελλαδικό επίπεδο για όλους τους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές οικιακής χρήσης HP οι οποίοι βρίσκονται εντός εργοστασιακής εγγύησης, απ’ όπου και αν έχουν αγοραστεί.
Οι υπηρεσίες-εργασίες που θα αναλαμβάνουν τόσο τα Support 360o corners, τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης της Κωτσόβολος, όσο και το Επισκευαστικό Κέντρο της αλυσίδας στη Μαγούλα, είναι οι ακόλουθες:
- Παροχή τεχνικών υπηρεσιών διάγνωσης, επισκευής, συντήρησης για όλους τους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές οικιακής χρήσης HP στα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης Support 360o.
- Πανελλαδική υποστήριξη σε πάνω από 95 καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος, για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος.
- Πώληση γνήσιων ανταλλακτικών και εξαρτημάτων από τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης Support 360o εντός των καταστημάτων Κωτσόβολος.
- Συλλογή και αποστολή στο Επισκευαστικό Κέντρο Μαγούλας όλων των φορητών και σταθερών υπολογιστών οικιακής χρήσης HP (εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης), οι οποίοι δεν μπορούν να επισκευασθούν επί τόπου από τα εξειδικευμένα κέντρα υποστήριξης Support 360o μέσα στα καταστήματα Κωτσόβολος.
Με αφορμή τη σημαντική αυτή πιστοποίηση που έλαβε η Κωτσόβολος από την HP, ο κ. Μιχάλης Ζιγλής, Supply Chain & Services Director της Dixons South-East Europe, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι, καθώς η πολυετής εμπορική συνεργασία της εταιρείας μας με την HP, επισφραγίστηκε με την ανάδειξη της Κωτσόβολος ως ένας από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της HP στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση αυτή, έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον τομέα των υπηρεσιών της εταιρείας, μέσω του Support 360o, καθώς και τη συνεχή προσπάθεια μας να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους καταναλωτές. Η αναγνώριση αυτή μας τιμά ιδιαιτέρως και εκ μέρους όλης της εταιρείας Κωτσόβολος θα ήθελα να δεσμευτώ ότι θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας με καινοτόμες λύσεις που κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου