Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

GP Σιγκαπούρης: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον - Φέτελ στα ελεύθερα

Απόψε δε νύχτωσε στο λιμάνι...
Η Μαρίνα Μπέι στη Σιγκαπούρη υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ την ίδια στιγμή η υγρασία άγγιζε το 70%. Συνθήκες ήπιες σάουνας δηλαδή…

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι ξεκίνησε με τις ομάδες να περιμένουν τη βελτίωση των συνθηκών του οδοστρώματος που είχε πολύ σκόνη. Όταν τελικά άρχισε η δράση Red Bull και Mercedes έδειξαν αμέσως πως έχουν τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουν. Αντίθετα Ferrari και Lotus προβλημάτισαν με την εικόνα τους ειδικά ο Γκροζάν που είχε και προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Τελικά ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός όπως και οι υπόλοιποι 21 πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Πρόκειται για την πιο σκληρή από τις δυο γόμες που έχει θέσει στην διάθεση όλων των ομάδων η Pirelli.
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν θεαματικά με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Οι δυο Red Bull φάνηκε να βρίσκονται σ’ άλλον αγώνα με τους Φέτελ και Γουέμπερ να τρομάζουν τον ανταγωνισμό εναλλασσόμενοι στην κορυφή με ρυθμό ασύλληπτο για τους υπόλοιπους. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά (σ.σ: μια βροχή θα μας σώσει) τότε είναι καλύτερα να δώσουμε από τώρα στις Red Bull την πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα.

Εκ των υπολοίπων τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης συνεχίστηκαν για το Γκροζάν με τη Lotus. Ήρθαν μάλιστα να προστεθούν και θέματα με το σύστημα πέδησης στο φινάλε. Έτσι ο Γάλλος πιλότος βρίσκονταν περισσότερη ώρα στο γκαράζ απ’ ότι στην πίστα. Η Lotus έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει απ’ αυτό τον αγώνα σασί με μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10cm μεταξόνιο. O Χάμιλτον κάποια στιγμή ακούστηκε να διαφωνεί με τους μηχανικούς του που τον παρότρυναν να χρησιμοποιήσει και τη μέση γόμα επιμένοντας στην πολύ μαλακή.

H τροποποίηση στη στροφή 10 κατέβασε τους χρόνους περίπου κατά 1.5sec σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, οπότε η οιαδήποτε σύγκριση με χρόνους στο παρελθόν δεν έχει νόημα. Χαρακτηριστικές των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα ήταν οι δηλώσεις του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes έφερε στη 2η περίοδο την W04 πίσω από τις Red Bull, στην 3η θέση: " Οι συνθήκες ήταν απίστευτα ζεστές είναι για εμάς τους οδηγούς μια μεγάλη πρόκληση να οδηγεί σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε πολύ δουλειά γιατί οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι".

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον ξεκαθάρισε πως οι δυο W04 δεν βρέθηκαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου στην πίστα σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως αύριο στις ελεύθερες δοκιμές είναι πιθανόν να δούμε τη διαφορά από τις Red Bull να μειώνεται. Ειδικά στη Μαρίνα Μπέι η διαμόρφωση της πίστας και η απόσταση έχουν ως αποτέλεσμα το υψηλότερο φορτίο καυσίμου να έχει μεγαλύτερη από τη συνήθη χρονική επιβάρυνση.

Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας την Κυριακή στις 15:00 από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ.

Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ήταν:

Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m47.055s 20
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m47.420s +0.365s 20
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m47.885s +0.830s 19
4. Nico Rosberg Mercedes 1m48.239s +1.184s 23
5. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m48.354s +1.299s 18
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m48.355s +1.300s 12
7. Fernando Alonso Ferrari 1m48.362s +1.307s 21
8. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m49.267s +2.212s 20
9. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m49.348s +2.293s 23
10. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m49.355s +2.300s 21
11. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m49.481s +2.426s 20
12. Felipe Massa Ferrari 1m49.493s +2.438s 16
13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m49.510s +2.455s 21
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m49.608s +2.553s 20
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m49.887s +2.832s 18
16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m50.092s +3.037s 20
17. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m50.222s +3.167s 17
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m50.757s +3.702s 16
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m52.359s +5.304s 16
20. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m52.673s +5.618s 15
21. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m52.920s +5.865s 24
22. Charles Pic Caterham-Renault 1m53.647s +6.592s 23

Στη δεύτερη περίοδο και ενώ η πίστα άρχισε να βελτιώνεται οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά:

Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m44.249s 34
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m44.853s +0.604s 30
3. Nico Rosberg Mercedes 1m45.258s +1.009s 34
4. Lewis Hamilton Mercedes 1m45.368s +1.119s 33
5. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m45.411s +1.162s 18
6. Fernando Alonso Ferrari 1m45.691s +1.442s 32
7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m45.754s +1.505s 30
8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m45.778s +1.529s 32
9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m46.002s +1.753s 27
10. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m46.025s +1.776s 31
11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m46.406s +2.157s 34
12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m46.429s +2.180s 33
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m46.606s +2.357s 33
14. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m46.808s +2.559s 36
15. Felipe Massa Ferrari 1m46.870s +2.621s 33
16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m47.287s +3.038s 29
17. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m47.434s +3.185s 33
18. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m47.761s +3.512s 25
19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m49.434s +5.185s 34
20. Charles Pic Caterham-Renault 1m49.526s +5.277s 34
21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m49.619s +5.370s 33
22. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m49.731s +5.482s 30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου