Τα τελευταία στοιχεία για την κίνηση στα αεροδρόμια της Ευρώπης
αποκαλύπτουν στασιμότητα στη συνολική ανάπτυξη της ευρωπαϊκής επιβατικής
κίνησης, με την
άσχημη πορεία να συνεχίζεται για τους αερολιμένες της ΕΕ ειδικότερα. Συνολικά, η ευρωπαϊκή επιβατική κίνηση κατά το μήνα Νοέμβριο αυξήθηκε μόλις κατά 0,6%. Ωστόσο, η θετική αυτή εικόνα οφείλεται σε μια “Ευρώπη δύο ταχυτήτων”, με την αύξηση της επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια της ΕΕ να σημειώνει μείωση 1,3%, ενώ οι μη-κοινοτικοί αερολιμένες να εμφανίζουν μέση αύξηση 8,2%.
Αεροδρόμια που δέχονται πάνω από 25 εκατ. επιβάτες ετησίως (ομάδα 1) είχαν το Νοέμβριο μέση αύξηση της τάξης του 1%. Εκείνα που υποδέχονται 10-25 εκατ. επιβάτες (ομάδα 2) είχαν 2,2%, τα αεροδρόμια που υποδέχονται μεταξύ 5 και 10 εκατ. επιβάτες (ομάδα 3) εμφάνισαν μείωση κατά 0,5%, ενώ τα αεροδρόμια που υποδέχονται λιγότερο από 5 εκατ. επιβάτες ετησίως (Ομάδα 4) παρουσίαση μείωση 2,6%, σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2011.
Τα αεροδρόμια που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης ανά ομάδα, κατά τη σύγκριση Νοε. 2012 - Νοέ. 2011, είναι:
Σε ύφεση τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια για δεύτερο συνεχή μήνα
άσχημη πορεία να συνεχίζεται για τους αερολιμένες της ΕΕ ειδικότερα. Συνολικά, η ευρωπαϊκή επιβατική κίνηση κατά το μήνα Νοέμβριο αυξήθηκε μόλις κατά 0,6%. Ωστόσο, η θετική αυτή εικόνα οφείλεται σε μια “Ευρώπη δύο ταχυτήτων”, με την αύξηση της επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια της ΕΕ να σημειώνει μείωση 1,3%, ενώ οι μη-κοινοτικοί αερολιμένες να εμφανίζουν μέση αύξηση 8,2%.
Αεροδρόμια που δέχονται πάνω από 25 εκατ. επιβάτες ετησίως (ομάδα 1) είχαν το Νοέμβριο μέση αύξηση της τάξης του 1%. Εκείνα που υποδέχονται 10-25 εκατ. επιβάτες (ομάδα 2) είχαν 2,2%, τα αεροδρόμια που υποδέχονται μεταξύ 5 και 10 εκατ. επιβάτες (ομάδα 3) εμφάνισαν μείωση κατά 0,5%, ενώ τα αεροδρόμια που υποδέχονται λιγότερο από 5 εκατ. επιβάτες ετησίως (Ομάδα 4) παρουσίαση μείωση 2,6%, σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2011.
Τα αεροδρόμια που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης ανά ομάδα, κατά τη σύγκριση Νοε. 2012 - Νοέ. 2011, είναι:
- Ομάδα 1: Κωνσταντινούπολη IST (18,7%), Μόσχα DME (12,5%), Αττάλεια (+4,9%), Λονδίνο LGW (+4,3%) και Λονδίνο LHR (+3,1%)
- Ομάδα 2: Μόσχα SVO (+12,8%), Νίκαια (12,0%), Γενεύη (+9,5%), Μάντσεστερ (+8,7%) και Βερολίνο TXL (+8,6%)
- Ομάδα 3: Βουκουρέστι (43,1%), Φάρο (14,7%), Αγία Πετρούπολη (+11,5%), Τουλούζη TLS (10,4%) και Σαρλερουά (+9,8%)
- Ομάδα 4: Αράντ (+6,910.0%), Μπερνμάουθ (74.9%), Τσίτα (40,1%), Βίλνιους (30.7%) και Κεφλαβικ (+25,0%).
Σε ύφεση τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια για δεύτερο συνεχή μήνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου