Οι δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ιαπωνίας είχαν
αντικαταστήσει μπαταρίες ιόντων λιθίου στα Boeing 787 Dreamliner του
στόλου τους κατά τους μήνες πριν από τα ξεχωριστά
περιστατικά που οδήγησαν το τεχνολογικά προηγμένο αεροσκάφος να καθηλωθεί στο έδαφος λόγω των προβλημάτων στις μπαταρίες αυτές.Τα σχόλια τόσο από την All Nippon Airways, τον μεγαλύτερο πελάτη για το νέο αεροσκάφος της Boeing μέχρι σήμερα, και από την Japan Airlines επικεντρώνονται σε θέματα αξιοπιστίας των μπαταριών, πολύ πριν πιάσει φωτιά μια μπαταρία σε ένα 787 της JAL στο αεροδρόμιο της Βοστόνης και να σημειωθεί η πυρκαγιά που προκάλεσε το λιώσιμο μιας δεύτερης μπαταρίας σε μια πτήση εσωτερικού της ΑΝΑ η οποία υποχρεώθηκε να κάνει προσγείωση έκτακτης ανάγκης.
Η ΑΝΑ δήλωσε ότι άλλαξε 10 μπαταρίες στα 787 της πέρυσι, αλλά δεν είχε ενημερώσει τους ερευνητές ατυχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες επειδή τα περιστατικά αυτά, στα οποία περιλαμβάνονται η αλλαγή πέντε μπαταριών που είχαν ασυνήθιστα χαμηλές φορτίσεις, δεν έθεταν σε κίνδυνο την ασφάλεια του αεροσκάφους, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ριοσέι Νομούρα.
Η JAL αντικατέστησε επίσης μπαταρίες στα 787 "σε μερικές περιπτώσεις", δήλωσε η εκπρόσωπος Ζε Χουν Γιαπ, αρνούμενη να γίνει πιο συγκεκριμένη για το πότε οι μονάδες αυτές αντικαταστάθηκαν ή αν αυτές οι αντικαταστάσεις αναφέρθηκαν στις αρχές.
Η ANA πάντως ενημέρωσε την Boeing για τις βλάβες που ξεκίνησαν το Μάιο, και επέστρεψε τις μπαταρίες στον κατασκευαστή τους, την GS Yuasa Corp. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας κατασκευής μπαταριών αρνήθηκε να σχολιάσει σήμερα. Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 1,2%.
Η Boeing, σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι οι αντικαταστάσεις μπαταριών δεν είναι ασυνήθιστη στα αεροπλάνα.
"Δεν είδαμε να λαμβάνουν χώρα αντικαταστάσεις των μπαταριών των 787 λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια", δήλωσε η εταιρεία.
Ένας εκπρόσωπος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ δήλωσε ότι το Συμβούλιο γνώριζε τις εκθέσεις για τα προηγούμενα προβλήματα των μπαταριών και θα επανεξετάσει τα στοιχεία για να δει αν είναι σχετικά με την ευρύτερη έρευνα για τα 787.
Σύμφωνα με τους κανόνες ασφάλειας των αερομεταφορών, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να προβαίνουν σε λεπτομερείς επιθεωρήσεις των μπαταριών μία φορά κάθε δύο χρόνια.
Αξιωματούχοι διεξάγουν λεπτομερείς δοκιμές των φορτιστών των μπαταριών και των μονάδων ελέγχου στην Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν καταφέρει να βρουν τι προκάλεσε τις βλάβες στις μπαταρίες.
Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας δήλωσε ότι η διαδικασία παραγωγής στην εταιρεία που κατασκευάζει τη μονάδα παρακολούθησης της μπαταρίας των 787 δεν φαίνεται να συνδέεται με το πρόβλημα στο Dreamliner της ΑΝΑ που έκανε την προσγείωση έκτακτης ανάγκης.
Η NTSB ανακοίνωσε χθες Τρίτη ότι διεξάγει λεπτομερή έρευνα στη μπαταρία του 787 της JAL. Ούτε όμως η ίδια ούτε το Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών της Ιαπωνίας μπόρεσαν να πουν πότε αναμένουν να ολοκληρώσουν τις έρευνές τους.
περιστατικά που οδήγησαν το τεχνολογικά προηγμένο αεροσκάφος να καθηλωθεί στο έδαφος λόγω των προβλημάτων στις μπαταρίες αυτές.Τα σχόλια τόσο από την All Nippon Airways, τον μεγαλύτερο πελάτη για το νέο αεροσκάφος της Boeing μέχρι σήμερα, και από την Japan Airlines επικεντρώνονται σε θέματα αξιοπιστίας των μπαταριών, πολύ πριν πιάσει φωτιά μια μπαταρία σε ένα 787 της JAL στο αεροδρόμιο της Βοστόνης και να σημειωθεί η πυρκαγιά που προκάλεσε το λιώσιμο μιας δεύτερης μπαταρίας σε μια πτήση εσωτερικού της ΑΝΑ η οποία υποχρεώθηκε να κάνει προσγείωση έκτακτης ανάγκης.
Η ΑΝΑ δήλωσε ότι άλλαξε 10 μπαταρίες στα 787 της πέρυσι, αλλά δεν είχε ενημερώσει τους ερευνητές ατυχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες επειδή τα περιστατικά αυτά, στα οποία περιλαμβάνονται η αλλαγή πέντε μπαταριών που είχαν ασυνήθιστα χαμηλές φορτίσεις, δεν έθεταν σε κίνδυνο την ασφάλεια του αεροσκάφους, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ριοσέι Νομούρα.
Η JAL αντικατέστησε επίσης μπαταρίες στα 787 "σε μερικές περιπτώσεις", δήλωσε η εκπρόσωπος Ζε Χουν Γιαπ, αρνούμενη να γίνει πιο συγκεκριμένη για το πότε οι μονάδες αυτές αντικαταστάθηκαν ή αν αυτές οι αντικαταστάσεις αναφέρθηκαν στις αρχές.
Η ANA πάντως ενημέρωσε την Boeing για τις βλάβες που ξεκίνησαν το Μάιο, και επέστρεψε τις μπαταρίες στον κατασκευαστή τους, την GS Yuasa Corp. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας κατασκευής μπαταριών αρνήθηκε να σχολιάσει σήμερα. Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 1,2%.
Η Boeing, σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι οι αντικαταστάσεις μπαταριών δεν είναι ασυνήθιστη στα αεροπλάνα.
"Δεν είδαμε να λαμβάνουν χώρα αντικαταστάσεις των μπαταριών των 787 λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια", δήλωσε η εταιρεία.
Ένας εκπρόσωπος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ δήλωσε ότι το Συμβούλιο γνώριζε τις εκθέσεις για τα προηγούμενα προβλήματα των μπαταριών και θα επανεξετάσει τα στοιχεία για να δει αν είναι σχετικά με την ευρύτερη έρευνα για τα 787.
Σύμφωνα με τους κανόνες ασφάλειας των αερομεταφορών, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να προβαίνουν σε λεπτομερείς επιθεωρήσεις των μπαταριών μία φορά κάθε δύο χρόνια.
Αξιωματούχοι διεξάγουν λεπτομερείς δοκιμές των φορτιστών των μπαταριών και των μονάδων ελέγχου στην Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν καταφέρει να βρουν τι προκάλεσε τις βλάβες στις μπαταρίες.
Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας δήλωσε ότι η διαδικασία παραγωγής στην εταιρεία που κατασκευάζει τη μονάδα παρακολούθησης της μπαταρίας των 787 δεν φαίνεται να συνδέεται με το πρόβλημα στο Dreamliner της ΑΝΑ που έκανε την προσγείωση έκτακτης ανάγκης.
Η NTSB ανακοίνωσε χθες Τρίτη ότι διεξάγει λεπτομερή έρευνα στη μπαταρία του 787 της JAL. Ούτε όμως η ίδια ούτε το Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών της Ιαπωνίας μπόρεσαν να πουν πότε αναμένουν να ολοκληρώσουν τις έρευνές τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου