Σημαντικές
αλλαγές φέρνει το προεδρικό διάταγμα 51/2013 στην έκδοση διπλωμάτων
οδήγησης, με την ελληνική νομοθεσία να εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές...
οδήγησης, με την ελληνική νομοθεσία να εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές...
Όσον αφορά στο
κόστος έκδοσης των διπλωμάτων, θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει
να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο
τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την
υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.
Τα ερασιτεχνικά
διπλώματα θα ανανεώνονται ανά 15ετία και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει
τώρα. Όσον αφορά στους επαγγελματίες, υποκατηγορίες δημιουργούνται και
σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση
υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων
δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου