Εξοπλίζεται με την πρώτη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση σε μοτοσυκλέτα παραγωγής
Λογικά το 2013 είναι για το BMW S1000RR χρονιά μικρών αλλαγών, μετά τις εκτεταμένες
επεμβάσεις κυρίως στο πλαίσιο κατά το 2012, καθώς η εταιρεία προετοιμάζει τη δεύτερη γενιά της κορυφαίας superbike της, που έφερε τα πάνω-κάτω στον χώρο.
Ωστόσο, σύμφωνα με ισπανούς δημοσιογράφους, οι Γερμανοί ετοιμάζουν παράλληλα με τη στάνταρ έκδοση και μία premium, η οποία για την ώρα είναι γνωστή ως S1000RR HP4.
Δεν είναι γνωστό αν η ΗP4 (High Performance) με αναβαθμίσεις που δεν αφορούν την απόδοση του κινητήρα αλλά τα περιφερειακά ηλεκτρονικά, θα αποτελέσει «γέφυρα» με το S1000RR 2ης γενιάς ή ξεχωριστό, ακριβότερο μοντέλο που θα διατηρηθεί παράλληλα με το «βασικό». Οι αλλαγές που φέρνει, πάντως, του δίνουν πλεονέκτημα στην πίστα, καθώς είναι 9 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο.
Το μεγαλύτερο μέρος του κέρδους σε βάρος προέρχεται από το σύστημα εξαγωγής και την τοποθέτηση τροχών από «σφυρήλατο» αλουμίνιο.
Ωστόσο, η πιο high performance διαφοροποίηση είναι η προσθήκη του Dynamic Damping Control (DDC) της BMW. Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, μιας ενεργής ανάρτησης που ελέγχεται από υπολογιστή.
Σημαντικές πάντως είναι οι επεμβάσεις στα ηλεκτρονικά ελέγχου, που περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις του launch control (έλεγχος εκκίνησης) και του traction control.
Τέλος, υπάρχουν και οι αισθητικές αλλαγές με κυριότερες αυτές στο πλαστικό κουστούμι και η προσθήκη μονόσελου (γερμανικό monoposto! Τι άλλο θα δούμε!).
Η HP4 θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση Intermot της Κολωνίας τον Οκτώβριο, ή (πιο απίθανο) στην έκθεση Eicma του Μιλάνου, το Νοέμβριο.
Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Ελαφρύτερη η νέα έκδοση BMW S1000RR ΗP4 2013
Λογικά το 2013 είναι για το BMW S1000RR χρονιά μικρών αλλαγών, μετά τις εκτεταμένες
επεμβάσεις κυρίως στο πλαίσιο κατά το 2012, καθώς η εταιρεία προετοιμάζει τη δεύτερη γενιά της κορυφαίας superbike της, που έφερε τα πάνω-κάτω στον χώρο.
Ωστόσο, σύμφωνα με ισπανούς δημοσιογράφους, οι Γερμανοί ετοιμάζουν παράλληλα με τη στάνταρ έκδοση και μία premium, η οποία για την ώρα είναι γνωστή ως S1000RR HP4.
Δεν είναι γνωστό αν η ΗP4 (High Performance) με αναβαθμίσεις που δεν αφορούν την απόδοση του κινητήρα αλλά τα περιφερειακά ηλεκτρονικά, θα αποτελέσει «γέφυρα» με το S1000RR 2ης γενιάς ή ξεχωριστό, ακριβότερο μοντέλο που θα διατηρηθεί παράλληλα με το «βασικό». Οι αλλαγές που φέρνει, πάντως, του δίνουν πλεονέκτημα στην πίστα, καθώς είναι 9 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο.
Το μεγαλύτερο μέρος του κέρδους σε βάρος προέρχεται από το σύστημα εξαγωγής και την τοποθέτηση τροχών από «σφυρήλατο» αλουμίνιο.
Ωστόσο, η πιο high performance διαφοροποίηση είναι η προσθήκη του Dynamic Damping Control (DDC) της BMW. Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, μιας ενεργής ανάρτησης που ελέγχεται από υπολογιστή.
Σημαντικές πάντως είναι οι επεμβάσεις στα ηλεκτρονικά ελέγχου, που περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις του launch control (έλεγχος εκκίνησης) και του traction control.
Τέλος, υπάρχουν και οι αισθητικές αλλαγές με κυριότερες αυτές στο πλαστικό κουστούμι και η προσθήκη μονόσελου (γερμανικό monoposto! Τι άλλο θα δούμε!).
Η HP4 θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση Intermot της Κολωνίας τον Οκτώβριο, ή (πιο απίθανο) στην έκθεση Eicma του Μιλάνου, το Νοέμβριο.
Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Ελαφρύτερη η νέα έκδοση BMW S1000RR ΗP4 2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου