Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Mercedes-Benz GLC

 H GLC της Mercedes περνά στη νέα της γενιά, πληρέστερη από ποτέ – Διαθέσιμη από τα τέλη του έτους για να ανταγωνιστεί εκ νέου τα Audi Q5, BMW X3 και Volvo XC60. Μετά από περίπου επτά χρόνια κυκλοφορίας ένα από τα δημοφιλέστερα μεσαία SUV της αγοράς περνά στη δεύτερη του γενιά για να φιγουράρει στις βιτρίνες των αντιπροσωπειών μετά το καλοκαίρι.
Όπως μπορούμε να δούμε από τις πρώτες εικόνες που έδωσε στην δημοσιότητα η γερμανική εταιρία, η νέα GLC ακολουθεί το σύγχρονο μοτίβο με την μεγάλη σχεδόν κάθετη μάσκα και ξακρισμένους τους νέους πιο λεπτούς προβολείς. Το πίσω μέρος συμπληρώνει με απόλυτη επιτυχία το σύνολο του ελκυστικό SUV σύνολο με το όμορφα αεροδυναμικό ανάγλυφο.

Από πλευράς διαστάσεων το μήκος της νέας GLC φτάνει τα 4,716 μέτρα και σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο υπάρχει μία αύξηση κατά 6 εκατοστά. Όσο για το πλάτος αυτό είναι στα 1,890 μέτρα (έχει παραμείνει το ίδο) και το ύψος στα 1,640 μέτρα (-0,4 εκ.).



Η νέα GLC βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με της νέας C-Class (την εξέλιξη της MHA) με αυξημένο κατά 15 χιλιοστά μεταξόνιο (συνολικά στα 2.888 χλστ.) ώστε να διασφαλιστούν οι χώροι που κατά την εταιρία είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Ενδεικτικό είναι πως το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 620 λίτρα και είναι 70 λίτρα μεγαλύτερο από της τωρινής GLC.



Η εικόνα στο εσωτερικό μας παραπέμπει άμεσα στο εντυπωσιακό και high-tech ταμπλό της νέας C-Class. Έτσι, στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται ενσωματωμένη και ελαφρώς οριζοντιωμένη οθόνη αφής 11,9 ιντσών, ενώ υπάρχει και μία δεύτερη οθόνη 12,3 ιντσών ως ψηφιακός πίνακας.





Εννοείται πως υπάρχουν όλες οι τεχνολογίες συνδεσιμότητας, φωνητικός και ανέπαφος έλεγχος, διακόπτες επαφής στο τιμόνι και στην κονσόλα και όλα τα συστήματα υποβοήθησης. Ένα από τα αυτά που ξεχωρίζουν αφορά στην off-road κάμερα που λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 20 χλμ./ώρα και δείχνει στον οδηγό τι ακριβώς συμβαίνει ακριβώς κάτω και μπροστά από το αυτοκίνητο.



Η γκάμα των δίλιτρων turbo κινητήρων περιλαμβάνει πλήρως εξηλεκτρισμένες εκδόσεις με ήπια υβριδική υποβοήθηση για τις βασικές. Στις οποίες περιλαμβάνεται η GLC 200 με ισχύ 204 ίππων και η GLC 300 των 258 ίππων. Υπάρχει και η ντίζελ έκδοση GLC 220d με 197 ίππους, ενώ αργότερα θα προστεθεί και η εξακύλινδρη GLC 400d.



Από εκεί και πέρα υπάρχουν plug-in υβριδικές εκδόσεις GLC 300 e (με 204 ίππους), GLC 400 e (με 252 ίππους) και GLC 300 de (diesel με 200 ίππους) με μπαταρία 31,2 kWh -που εξασφαλίζει πάνω από 100 χιλιόμετρα(!) με μία φόρτιση (onboard φορτιστής AC 11 kW, ταχυφόρτιση DC έως 60 kW).



Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic (μεταξύ αυτών και η κορυφαία AMG όταν παρουσιαστεί) όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4Matic. Ανάλογα με την έκδοση υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ενώ προαιρετική είναι η αερανάρτηση AirMatic με δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος.



Επίσης, ένα νέο στοιχείο αφορά στην ενεργητική τετραδιεύθυνση των πίσω τροχών που αλλάζουν γωνία έως 4,5 μοίρες για μεγαλύτερη ευελιξία και μικρότερο κύκλο στροφής κάτω από τα 11 μέτρα. Μέσα στο 2023 θα παρουσιαστούν οι ισχυρότερες GLC43 και GLC63 με την υπογραφή της Mercedes-AMG και τον τετρακύλινδρο από τις επίσης επερχόμενες C43 και C63.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου