Ένα παλιό ρητό λέει ότι ένας πρωτοπόρος ίσως να μην γνωρίζει που θέλει να πάει, αλλά θα είναι ο πρώτος από όλους που θα φτάσει εκεί. Και ο πιτσιρικάς Soichiro Honda υπήρξε μία από αυτές τις περιπτώσεις. Η ενασχόληση με το σχολείο τον άφηνε αδιάφορο. Και ο αστικός μύθος τον θέλει να έχει παραχαράξει ακόμα και τις σχολικές σφραγίδες για να φαίνεται ότι δίνει το παρών στις αίθουσες διδασκαλίας την ώρα που αυτός ασχολιόταν με οτιδήποτε είχε να κάνει με τη μηχανολογία.
Πριν κλείσει τα δεκαπέντε του, εγκατέλειψε τον σιδηρουργό πατέρα του και άνοιξε τα φτερά του προς την δική του μοίρα. Με μόνη παρακαταθήκη, όπως έλεγε και ο ίδιος, τη μυρωδιά από λάδια και βενζίνη που είχε εντυπωθεί στο DNA του όταν συνάντησε το πρώτο αυτοκίνητο στη ζωή του. Και τον οδηγούσε από τότε σε όλη του την πορεία.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Ο Soichiro Honda εξελίχθηκε σε μία από τις δυο-τρεις πιο σημαντικές προσωπικότητες της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Η εταιρία που δημιούργησε και με ότι καταπιάστηκε είτε στην στεριά είτε στην θάλασσα είτε στον αέρα ήταν και παραμένει συνώνυμο της καινοτομίας και των πρωτοποριακών ιδεών, γεμάτο από το πνεύμα εκείνου του ανήσυχου και άτακτου παιδιού.
Ένα πνεύμα που φθάνει ακμαίο και ζωντανό έως τις μέρες μας, εδώ στο τιμόνι ενός λευκού υβριδικού HR-V το οποίο ανηφορίζει σβέλτα και με μοναδική τεχνολογική αυταρέσκεια τις στροφές μετά την Πορταριά, προς την αισθητική κάθαρση του Πηλίου.
Το πιο όμορφο premium compact SUV
Με το νέο HR-V η Honda φέρνει στο προσκήνιο όχι μόνο το τεχνολογικό της υπόβαθρο. Αλλά και την δυνατότητά της να δημιουργεί αυτοκίνητα που αρέσουν και τραβούν τα βλέμματα. Ιδίως σε αυτό το νέο λευκό περλέ χρώμα με την ονομασία Premium Sunlight White, το SUV της Honda διεκδικεί με μεγάλες αξιώσεις τον τίτλο του πιο όμορφου και ελκυστικού αυτοκινήτου στην κατηγορία του.
Η εντυπωσιακή κάθετη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες της εισαγωγής και το γλυπτό αλλά και ανάλαφρο σχήμα, σε προδιαθέτουν για το high-tech μηχανολογικό υπόβαθρο. Και οι ισορροπημένες αναλογίες των όγκων σε συνδυασμό με το πολύ ξεχωριστό τελείωμα στο πίσω μέρος με τα φουτουριστικά φωτιστικά σώματα, δημιουργούν ένα σύνολο που έκανε αίσθηση και συζητήθηκε όπου και αν σταθήκαμε στα χωριά του Πηλίου.
Με την ψήφο του κοινού δεδομένη για την αισθητική, αυτό που πρέπει να τονιστεί επίσης είναι ο εκπληκτικός τρόπος που έχουν καταφέρει οι σχεδιαστές της εταιρίας να παίζουν με το μέγεθός του. Τη μια στιγμή δείχνει μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό από τα 4,34 μέτρα του.
Και την ακριβώς επόμενη στιγμή, πάνω στις κλειστές φουρκέτες προς την παραλία του Αη-Γιάννη μετατρέπεται με μαγικό τρόπο σε ένα compact ευέλικτο SUV, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του δύσκολου και απαιτητικού οδικού δικτύου του Πηλίου.
Η μοναδική αυτή αίσθηση ενός αυτοκινήτου-χαμαιλέοντα ισχύει και στο σαλόνι του. Εκεί για άλλη μια φορά οι interior σχεδιαστές της Honda έκαναν και πάλι τα ταχυδακτυλουργικά τους. Και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα κορυφαίας ευρυχωρίας σαλόνι, που ακουμπά με ευκολία αυτοκίνητα μεγαλύτερων σε διαστάσεις κατηγοριών.
Η άνεση που έχουν στην διάθεσή τους οι επιβάτες είναι πρωτοφανής για το μέγεθος και τον ανταγωνισμό του HR-V. Κάτι που αφορά ιδίως τους πίσω, οι οποίοι έχουν μεγάλη άνεση κινήσεων και αρκετή απόσταση από τα εμπρός καθίσματα ώστε να απολαμβάνουν χωρίς να κουράζονται τα πολύωρα ταξίδια.
Σε αυτό συμβάλλουν και τα εξαιρετικά καθίσματα, ιδίως τα δύο εμπρός, τα οποία έχουν αρκετά μαλακή επένδυση, ανατομικό σχεδιασμό και στηρίζουν σωστά το σώμα.
Η πρακτικότητα του σαλονιού είναι ένας ακόμα τομέας που η Honda πρωτοστατεί με τις καινοτόμες ιδέες της. Το σύστημα καθισμάτων Magic Seats δίνει το παρών και εδώ, με τα τα πίσω καθίσματα να έχουν πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης.
Έτσι, δεν αναδιπλώνονται μόνο οι πλάτες τους, αλλά μπορούν να ανασηκωθούν και οι βάσεις των καθισμάτων (ανεξάρτητα το ένα από το άλλο), δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έναν ενιαίο χώρο φόρτωσης μέσα στο σαλόνι, για μεγάλα σε ύψος αντικείμενα.
Πολύ πρακτικός είναι και ο χώρος των αποσκευών, με μία έξυπνη στην σχεδίασή της εταζέρα, η οποία σε συνδυασμό με την μεγάλη πίσω πόρτα κάνουν πολύ πιο εύκολη την φόρτωση μεγάλων σε όγκο αντικειμένων.
Το σαλόνι του νέου HR-V δεν εξαντλείται όμως μόνο στην απίστευτη πρακτικότητά του. Διακρίνεται επίσης για την premium ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό, τις κορυφαίες επιλογές για τον διάκοσμο, καθώς και την εξαιρετική εργονομία της σχεδίασης.
H Honda ακολουθεί και εδώ τον δικό της δρόμο, και είναι από τις ελάχιστες εταιρίες που επιμένουν στην χρήση αρκετών φυσικών διακοπτών για τον έλεγχο βασικών καθημερινών λειτουργιών.
Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι το ιδιαίτερα όμορφο και σοφιστικέ ταμπλό του HR-V είναι ένα περιβάλλον που γίνεται άμεσα φιλικό για τον χρήστη, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνει να ανακαλύψει σε ποια μενού έχουν κρυφτεί οι πιο απλές λειτουργίες. Και έτσι κερδίζει, και με διαφορά, τον τίτλο του πιο εργονομικού και φιλικού περιβάλλοντος για τον οδηγό που υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το νέο Honda HR-V e:HEV στερείται τεχνολογιών και ψηφιακών παροχών. Το αντίθετο μάλιστα. Το SUV της Honda διαθέτει ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης και επιλογής των πληροφοριών που επιθυμεί ο οδηγός. Ενώ και η οθόνη των 9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων είναι υψηλής ανάλυσης και άμεσης απόκρισης στην επιλογή των μενού.
Το σύστημα infotainment είναι αυτό που χρησιμοποιεί η Honda στα νέας γενιάς μοντέλα της και διαθέτει πλήθος λειτουργιών και σύγχρονων παροχών. Το σημαντικό είναι ότι το λειτουργικό του σύστημα είναι πολύ εύχρηστο με σωστά τακτοποιημένα τα μενού των λειτουργιών του, κάτι που βοηθά σημαντικά τον οδηγό στην καθημερινή χρήση του.
Εφοδιάζεται με όλη την γκάμα των σύγχρονων συστημάτων διασύνδεσης μεταξύ των οποίων Apple CarPlay και Android Auto. Παράλληλα διατίθεται και ψηφιακός βοηθός Honda Personal Assistant, που προσφέρει πρόσβαση στο Honda Connect μέσω φωνητικών εντολών, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και φυσικές συνομιλίες και κατανόηση των εντολών βάσει περιεχομένου.
Το ταμπλό πέρα από ιδιαίτερα μοντέρνο σχεδιαστικά με και premium ποιότητα στην κατασκευή του, διαθέτει πολλές πρακτικές ιδέες και έξυπνες λύσεις.
Υπάρχουν για παράδειγμα πολλές εύχρηστες θήκες για μικροαντικείμενα, ειδική επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το σύστημα των πλαϊνών αεραγωγών οι οποίοι έχουν μία έξτρα λειτουργία για διάχυση του αέρα προς τα παράθυρα έτσι ώστε η λειτουργία τους να μην ενοχλεί τους εμπρός επιβάτες.
Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και το Honda Sensing, μία πλήρης και ιδιαίτερα σουίτα από εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας των επιβατών. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι η πληθώρα συστημάτων του Honda Sensing ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Με τεχνολογία από Formula 1
Πέρα από την αισθητική απόλαυση που προσφέρει απλόχερα το νέο HR-V e:Hybrid με την ευρηματικότητα και την καλαισθησία του αμαξώματός του, παραμένει ένα γνήσιο τέκνο της Honda σε ό,τι αφορά τα μηχανικά του μέρη. Κάτι που σημαίνει ότι η τεχνολογία που το συνοδεύει δεν θα μπορούσε να μην βρίσκεται στην πρωτοπορία της εποχής του και να ακολουθεί πιστά το δόγμα του διαρκώς ανήσυχου και ευρηματικού ιδρυτή της εταιρίας.
Το αυτο-φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί η Honda είναι το πιο εξελιγμένο που υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά, με μία προχωρημένη φιλοσοφία λειτουργίας η οποία δανείζεται πολλά στοιχεία από την συμμετοχή της εταιρίας στους αγώνες της Formula 1.
To σύστημα απαρτίζεται από δύο compact ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι συνεργάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων DOCH i-VTEC ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson.
Συνοδεύονται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης μετάδοσης. Όλα αυτά ελέγχονται και συνεργάζονται για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μέσω μίας ιδιαίτερα εξελιγμένης μονάδας κεντρικού ελέγχου.
Το υβριδικό σύστημα της Honda είναι πραγματικά πρωτοποριακό, όντας το πιο “ηλεκτρικό” στην λειτουργία του από όλα τα αντίστοιχα συστήματα. Κάτι που έχει σημαντική επίδραση όχι μόνο στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση αλλά και στον ιδιαίτερα πολιτισμένο και premium τρόπο που κινείται και ταξιδεύει το HRV e:Hybrid.
Το σύστημα διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, το Electric Drive για αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση, το Hybrid Drive στο οποίο συνεργάζονται τα ηλεκτρικά μοτέρ με τον βενζινοκινητήρα και το Engine Drive όπου παράγει έργο μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Τα τρία αυτά συστήματα βρίσκονται υπό τον έλεγχο της ευφυούς μονάδας κεντρικού ελέγχου, η οποία καθορίζει ανά πάσα στιγμή πιο πρόγραμμα θα αναλάβει την κίνηση του αυτοκινήτου έτσι ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις του οδηγού αλλά και στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής οικονομίας.
Επιπρόσθετα το HRV e:Hybrid εφοδιάζεται και με τρία προγράμματα οδήγησης, το “Sport Mode” για πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, το “Econ Mode” για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και το “Normal Mode” όπου υπάρχει η καλύτερη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης.
Εκτός όλων των παραπάνω, το νέο HRV e:Hybrid διαθέτει και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης. Με τον επιλογέα ταχυτήτων στην θέση “Β” και με τα χαρακτηριστικά paddles πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το επίπεδο ανάκτησης της ενέργειας κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα.
Το σύστημα αυτό της Honda είναι από τα πιο αποδοτικά και λειτουργικά που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην αγορά, συμβάλλοντας τα μέγιστα στο να κρατήσουμε χαμηλά την κατανάλωση στο διαρκές ανέβα-κατέβα και τις ατελείωτες στροφές του Πηλίου.
Με υβριδικό Honda HRV e:HEV στο βουνό των Κενταύρων
Κάθε ταξίδι στο Πήλιο μοιάζει με έναν διακτινισμό σε έναν μακρινό γαλαξία. Αφήνοντας πίσω τον Βόλο και μπαίνοντας όλο και πιο βαθιά στο βουνό, ανακαλύπτεις ένα ξεχωριστό σύμπαν, αυτόνομο και αύταρκες, με τους δικούς του αστερισμούς (τα μικρά πανέμορφα χωριά) και τους διαφορετικούς γαλαξίες των δέντρων και της θάλασσας, που σου αποκαλύπτονται πίσω από κάθε μια από τις αμέτρητες στροφές.
Από τα δάση των κορυφών μέχρι τους κάμπους και τα δέντρα της καρποφορίας και μετά το κατηφόρισμα στο Αιγαίο ή τον Παγασητικό, ζεις μέσα στο απόλυτο highlight της ελληνικής φύσης. Ήρεμο και γαλήνιο από την Δυτική του πλευρά, πιο άγριο από την πλευρά του Αιγαίου, το Πήλιο είναι μια διαρκής πρόκληση για τον ταξιδιώτη να ανακαλύψει όσο περισσότερα μπορεί (και πάντα να περισσεύει κάτι για την επόμενη φορά).
Σ’ αυτό το περιβάλλον fast forward εμπειριών και αισθήσεων, το Honda HRV e:HEV αποδείχτηκε η καλύτερη συντροφιά. Αυτό που εκτιμάς από τα πρώτες κιόλας στροφές της ανάβασης είναι η χαρακτηριστική ευκολία στην οδήγηση που ακολουθεί ως γενετική πληροφορία τον χαρακτήρα όλων των Honda. Ο τρόπος δηλαδή που το HR-V κάνει τα πράγματα να φαίνονται απλά και ξεκούραστα παρά το ατέλειωτο στοφιλίκι και το στενό οδικό δίκτυο.
Όλα βρίσκονται στην θέση τους. Η ορατότητα είναι εξαιρετική περιμετρικά, το τιμόνι ελαφρύ και ξεκούραστο, τα χειριστήρια στις προβλεπόμενες θέσεις και το αυτοκίνητο στις σωστές διαστάσεις για το συγκεκριμένο τόπο αλλά και για κάθε ταξίδι στην ελληνική επικράτεια.
Εκτιμάς επίσης και το γεγονός ότι όλη αυτή η προσπάθεια των μηχανικών της Honda αποδίδει καρπούς. Αφ’ ενός το υβριδικό σύστημα δουλεύει άψογα, με τις εναλλαγές στις επιλογές κινητήρων μονάδων να μην γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό και τους επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν μία εξαιρετική σε άνεση ανάρτηση και ένα σαλόνι με κορυφαία χαρακτηριστικά ποιότητας και πλούσιες ανέσεις.
Το δεύτερο που συνειδητοποιείς και σε κάνει ακόμα πιο χαρούμενο (ιδίως με την βενζίνη στα 2,5 ευρώ στις μέρες μας) είναι το γεγονός ότι το υβριδικό σύστημα δεν μένει μόνο στις προδιαγραφές. Αλλά αποδίδει πραγματικά. Και μάλιστα εντυπωσιακά.
Χωμένοι για τα καλά στα βαθιά του Πηλίου, με το διαρκές ανέβα-κατέβα για τις παραλίες, και το σταμάτα-ξεκίνα για φωτογραφίσεις (ενίοτε και για να γευθούμε τα υπέροχα κεράσια!), η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Μία τιμή παραπλήσια από την επίσημη που δίνει ο κατασκευαστής (πράγμα εξαιρετικά σπάνιο) και η οποία είναι αρκετά κοντά με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα diesel αντίστοιχης απόδοσης.
Το είχαμε διαπιστώσει και παλαιότερα και το επιβεβαιώνουμε για άλλη μια φορά στα χίλια και πάνω χιλιόμετρα της εκδρομής μας, ότι το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα της Honda είναι αυτή την στιγμή το καλύτερο και σίγουρα το πιο οικονομικό που υπάρχει στην αγορά.
Αρχές καλοκαιριού το Πήλιο είναι μία υπερπαραγωγή του ελληνικού φωτός, ιδίως η πλευρά που βλέπει το Αιγαίο, όπου η φύση έχει φορέσει τα καλά της και η ποικιλία των φυτών και η ανθοφορία είναι ικανές να σε οδηγήσουν σε ένα αισθητικό overdose.
Μπορεί το φθινόπωρο να είναι η αγαπημένη εποχή με την έκρηξη των χρωμάτων να φτιάχνει ένα απίστευτο σκηνικό, όμως το Πήλιο είναι το απόλυτος Four Seasons προορισμός ολόκληρης της Ελλάδας.
Αφήνοντας πίσω το βουνό με τα κουκλίστικα χωριά και τις υπέροχες (αν και με κρύα νερά) παραλίες τους, το Honda HRV e:Hybrid δείχνει με τον καλύτερο τρόπο ότι ένα τεχνολογικά προωθημένο υβριδικό σύστημα μπορεί να αποτελέσει μία σοβαρή εναλλακτική λύση για όσους αναζητούν την μέγιστη δυνατή οικονομία και δεν θέλουν να εμπλακούν στην φασαρία των ηλεκτρικών ή το θολό μέλλον ενός diesel.
H Honda είχε πάντα τον τρόπο της να ξεπερνά τα δεδομένα των καιρών, με τους μύστες μηχανικούς της να παραμένουν πιστοί στο δόγμα του ιδρυτή της εταιρίας. Εκείνου του έφηβου που άφησε το σχολείο και την πατρική στέγη για να γίνει ο πιο εμπνευσμένος κατασκευαστής αυτοκινήτων (και όχι μόνο).
Κάπου εκεί πάνω από τα Χάνια, με τις στροφές να ακολουθούν τη μία την άλλη, και το υβριδικό σύστημα του HRV e:Hybrid να κάνει τα μαγικά του, είναι πια ξεκάθαρο ότι η πρωτοπορία δεν είναι μόνο να φτάνεις στο πιο μακρινό σημείο πριν τους άλλους. Είναι και να παραμένεις σταθερός εκεί. Και η Honda το καταφέρνει με τον πιο πειστικό τρόπο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2024
(9983)
- ► Δεκεμβρίου (797)
- ► Σεπτεμβρίου (704)
- ► Φεβρουαρίου (837)
- ► Ιανουαρίου (1041)
-
►
2023
(11198)
- ► Δεκεμβρίου (779)
- ► Σεπτεμβρίου (772)
- ► Φεβρουαρίου (1122)
- ► Ιανουαρίου (1018)
-
▼
2022
(11200)
- ► Δεκεμβρίου (731)
- ► Σεπτεμβρίου (896)
-
▼
Ιουνίου
(980)
- Cavo Paradiso: Η ιστορία του ανθρώπου που μετέτρεψ...
- L'italiano (Saxophone to dream)
- DS 7
- Χωρίς εισοδηματικά κριτήρια η επιδότηση έως 300 ευ...
- Αράχνη «μαύρη χήρα» τσίμπησε αγρότη και τον έστειλ...
- Πανελλαδικές 2022: Μαθήτρια από τη Ρόδο έσπασε τα ...
- Τότε και σήμερα: Η τρομερά άδεια εικόνα του Ντουμπ...
- Ενεργός στο Twitter από τη φυλακή είναι ο 50χρονος...
- Ζεφύρι: Γιαγιά 72 ετών πουλούσε ηρωίνη
- Ιράκ: Πρώτος θάνατος μετά την επανεμφάνιση της χολ...
- Εκτινάχθηκαν τα κρούσματα στη Γαλλία, ξεπέρασαν τα...
- Κύργιος: Έφτυσε με στόχο φίλαθλο στο Wimbledon
- Το νέο στρατιωτικό καμουφλάζ από το Ισραήλ είναι… ...
- Σύνοδος Κορυφής ΝΑΤΟ: Γιατί έμεινε εκτός οικογενει...
- Ποιοι είναι οι 26 ανώτατοι δικαστές που κρεμούν σή...
- Ντόναλντ Τραμπ: Την ημέρα της εισβολής στο Καπιτώλ...
- Η Γερμανίδα δασκάλα που είχε ρημάξει το Κολωνάκι, ...
- Αγόρασε «μαϊμού» Opel Corsa OPC…
- Θεσσαλονίκη: Οθωμανικό πηγάδι έκρυβε η τρύπα που ά...
- Γερμανία: Πρώην φρουρός των Ναζί καταδικάστηκε στα...
- ΝΑΤΟ: Το παρασκήνιο του τουρκικού «ναι» σε Φινλανδ...
- Κορωνοϊός: Σε επίπεδα Απριλίου έφτασαν ξανά τα κρο...
- Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul (...
- Mercedes A-Class
- Ποια αστυνομία; Ένα… κινέζικο ρολόι σήμανε την αρχ...
- Γερμανία: Άνδρας άφησε κομμένο κεφάλι έξω από δικα...
- Εκδόθηκε το βούλευμα για το Μάτι
- Γιατί αυτή η χώρα κόβει «μαχαίρι» τα… ντους των πο...
- Αυστραλία: Σε lockdown εκατομμύρια μέλισσες μετά τ...
- Παλλήνη: Πανικός λίγο μετά την άγρια συμπλοκή των ...
- Power Pass: Σε ποιους «ακυρώνεται» η αίτηση
- Ελληνικός Στρατός: Παραλαβή ακόμα 180 Τεθωρακισμένων
- Μάσκα κρεμασμένη στον καθρέφτη: Τι ορίζει ο ΚΟΚ
- Ολλανδία: Ληστές εισέβαλαν σε έκθεση Τέχνης στο Μά...
- Χιλή - Βενεζουέλα: Σκύλος διέκοψε γυναικείο ποδοσφ...
- Φρικτός θάνατος για 50 μετανάστες στο Τέξας: Βρέθη...
- Πανελλαδικές 2022: Στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικώ...
- Βυθίστηκε το εμβληματικό πλωτό εστιατόριο Jumbo το...
- Politico: Οι τουρίστες επέστρεψαν στην Ελλάδα αλλά...
- Sarah Brightman "Just Show Me How to Love You" fea...
- McMurtry Speirling
- Porsche πήγαινε με 285 χλμ/ώρα
- ΝΑΤΟ: «Βαριά σκιά» στη Σύνοδο η απειλή βέτο του Ερ...
- Ένα χρυσό και δύο χάλκινα στη δεύτερη ημέρα των Με...
- Διάσημος συλλέκτης αγόρασε τη «Βίλα Λυμπέρη» με €2...
- Κίσινγκερ: «Δεν είναι εύκολο καθήκον» η προσπάθεια...
- Λάμπρος Κωνσταντάρας καμάρωνε που πολέμησε τους φα...
- Τουρκία: «Να αποκλείσουμε Μυτιλήνη, Σάμο, Καστελόρ...
- Εκβιασμοί Ερντογάν: Δεν θα συναντηθώ με Μητσοτάκη
- Πώς χάνει η μεσαία τάξη 600 ευρώ λόγω της εισφοράς...
- Ιλίσια: Αλεπού κατέβηκε στο κέντρο της Αθήνας
- Χαλάνδρι: Κόντρα με φίλο του έκανε ο 18χρονος που ...
- Στη δημοσιότητα από τη ρωσική διαστημική υπηρεσία ...
- Κιλιτσντάρογλου: «Ο Ερντογάν δεν έβγαλε κιχ για τα...
- Νέα Δημοκρατία: «Κροκοδείλια τα δάκρυα» ΣΥΡΙΖΑ για...
- Βυθίστηκε το εμβληματικό πλωτό εστιατόριο Jumbo το...
- Silence Must Be Heard - Enigma
- Volkswagen Caddy Life
- Μύκονος: Πασαρέλα το νησί από τις καλλονές του δια...
- Άγιος Δημήτριος: Συμπλοκή 20 ατόμων με μαχαιρώματα...
- Κοινωνικός Τουρισμός: Έως τις 3 Ιουλίου παρατείνετ...
- Μαχαίρωσε δύο νεαρούς κατά την διάρκεια καβγά
- Αδιέξοδο στις συνομιλίες Αναστασιάδη-Τατάρ για το ...
- Σύνοδος G7: Οι ηγέτες βγάζουν τα σακάκια τους και ...
- Μπεν Άφλεκ: Ο 10χρονος γιος του τράκαρε μια Lambor...
- Μύκονος: Η νομιμότητα λειτουργίας του διάσημου εστ...
- Λεονάρντο Ντελ Βέκιο: Η πορεία Mr. Ray Ban από το ...
- Τούρκος πολιτικός: «Άνοιξα την τουρκική σημαία στο...
- Ραφήνα: «Μας σκούντηξε και μας κοίταξε άγρια», λέν...
- Ρεύμα: Τι αλλάζει στη ρήτρα αναπροσαρμογής και τα ...
- Έρχονται νέα «στικάκια» με μαύρο χρήμα κρυμμένο στ...
- Θα κρυώσει και θα πεινάσει τον χειμώνα η Ευρώπη;
- Ασκήσεις ετοιμότητας στην Αθήνα για προβοκάτσια Ερ...
- Iρανός υπουργός Εξωτερικών στην Τουρκία
- Μύκονος: Παρέα Αράβων άνοιξε 200 σαμπάνιες
- A D E L E Terbaik Dari Koleksi Lagu Tahun 2020 - A...
- Ferrari & Lamborghini: Γιατί θα δυσκολευτούν με τα...
- VW Touareg
- Τεντόγλου «πέταξε» στα 8,32μ. και ετοιμάζεται για ...
- «Ιερή» βιομηχανία εν μέσω κρίσης: 150 ευρώ το μνημ...
- Μύκονος: Γεωργιανός από τη συμμορία που «σιδέρωνε»...
- Ραφήνα: Ο καβγάς πριν το φονικό - Αυτός είναι ο 42...
- Γερμανία: Νέα ηγεσία για την Αριστερά
- Honda HR-V e:Hybrid
- Γιατί οι ΗΠΑ έκλεισαν την «πόρτα» στην Άγκυρα για ...
- ΝΑΤΟ: Η Τουρκία να επιλέξει αν θέλει να ενισχύσει ...
- Λίμνη Πηγών Αώου: Μοιραίο παιχνίδι για τον 16χρονο...
- Συνελήφθη 19χρονη στο Μοναστηράκι για εμπορία ανθρ...
- Συνελήφθη ιερέας για ενδοοικογενειακή βία
- Ραφήνα: Πείραξαν την κοπέλα του, τους ζήτησε τον λ...
- Πρίγκιπας Κάρολος: Το γραφείο του διαψεύδει ότι έλ...
- Αττικό Πάρκο για τον χιμπατζή: Ήταν αδύνατο να γίν...
- Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ: Μετά την οριστικοποίηση του...
- Κορωνοϊός: Μόνο 1 στους 3 αναρρώνει πλήρως
- Ford παρουσιάζει το ταχύτερο van στον πλανήτη
- Εντοπίστηκε το πρώτο μεταδιδόμενο κρούσμα χολέρας ...
- Κρούσματα χολέρας και πολιομυελίτιδας ύστερα από τ...
- Έτσι εξαπατούσε ανυποψίαστους ηλικιωμένους και του...
- Τουρκία: Η μεγάλη εξαγωγική δύναμη αυτοκινήτων στη...
- Εκτροχιάστηκε αμαξοστοιχία έξω από τη Νέα Ζίχνη Σε...
- ► Φεβρουαρίου (960)
- ► Ιανουαρίου (1185)
-
►
2021
(17393)
- ► Δεκεμβρίου (1574)
- ► Σεπτεμβρίου (1499)
- ► Φεβρουαρίου (1454)
- ► Ιανουαρίου (1497)
-
►
2020
(23158)
- ► Δεκεμβρίου (1599)
- ► Σεπτεμβρίου (1967)
- ► Φεβρουαρίου (2081)
- ► Ιανουαρίου (2427)
-
►
2019
(23814)
- ► Δεκεμβρίου (2676)
- ► Σεπτεμβρίου (2114)
- ► Φεβρουαρίου (1615)
- ► Ιανουαρίου (1648)
-
►
2018
(16714)
- ► Δεκεμβρίου (1126)
- ► Σεπτεμβρίου (1200)
- ► Φεβρουαρίου (1946)
- ► Ιανουαρίου (1812)
-
►
2017
(7347)
- ► Δεκεμβρίου (1712)
- ► Σεπτεμβρίου (714)
- ► Φεβρουαρίου (134)
- ► Ιανουαρίου (174)
-
►
2016
(2893)
- ► Δεκεμβρίου (277)
- ► Σεπτεμβρίου (107)
- ► Φεβρουαρίου (375)
- ► Ιανουαρίου (524)
-
►
2015
(10911)
- ► Δεκεμβρίου (256)
- ► Σεπτεμβρίου (273)
- ► Φεβρουαρίου (1965)
- ► Ιανουαρίου (2523)
-
►
2014
(21554)
- ► Δεκεμβρίου (2811)
- ► Σεπτεμβρίου (1799)
- ► Φεβρουαρίου (1354)
- ► Ιανουαρίου (1501)
-
►
2013
(16071)
- ► Δεκεμβρίου (1318)
- ► Σεπτεμβρίου (1328)
- ► Φεβρουαρίου (1328)
- ► Ιανουαρίου (1141)
-
►
2012
(9024)
- ► Δεκεμβρίου (1035)
- ► Σεπτεμβρίου (520)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου