
Μια εξαίρετη δημιουργία σε χαρτί, πέννα με αραιωμένη σέπια, διαστάσεων 27 Χ 16,8, για την οποια ο δράστης είπε οτι αφού τη χρησιμοποίησε για να σκουπισει το αίμα απο το τραύμα που προκλήθηκε κατα τη διαφυγή του, στη συνέχεια την ξεφορτώθηκε στην τουαλέτα.
Ο ιδιος, χαλαρός και σε καλή διάθεση, όπως φαίνεται προσαρμόστηκε στα δεδομένα της φυλακής ενώ έχει ανοιξει λογαριασμό στο Twitter όπου ειναι υπερ δραστήριος και σχολιάζει τα γεγονοτα που άπτονται του ενδιαφεροντος του δηλαδη αυτά που αφορούν στην τέχνη και φυσικά τις μεγάλες αρπαγές.


Μάλιστα, η φωτογραφία που εχει αναρτήσει, ο ArtFreak, (διατηρεί το αρχικό nickname που ειχε στα social media πριν τη σύλληψη του με την προσθήκη return) πιθανότατα είναι μέσα απο το κελί ενώ αυτο που είναι εντυπωσιακό είναι το γεγονός οτι ακολουθεί και τον ακολουθεί ο διάσημος Ολλανδός ντετέκτιβ έργων τέχνης Arthur Brandt, ο οποιος συνεχίζει την έρευνα για τις επαφές του Γιωργου Σαρματζόπουλου και τις κινήσεις του στα υπόγεια κανάλια της διακίνησης κλεμμένων εργων τέχνης.
Το μυστήριο με τον λογαριασμό του ArtFreak, που ανοίχτηκε στις 23.11.2021 δηλαδή πέντε μηνες μετά τη σύλληψη και την προφυλάκιση του (που πιθανότατα διαχειρίζεται τρίτο πρόσωπο) αναμένεται να θέσει υπόψη του 6ου τακτικού ανακριτή που εξετάζει την υποθεση κ. Αθανάσιου Μαρνέρη, ο δικηγόρος κ. Στέλιος Γκαρίπης ο οποίος ως συλλέκτης έργων τέχνης, ιδιοκτήτης του μουσείου Mario Prassinos και πραγματογνώμονας του Πρωτοδικειου Αθηνών, ασχολήθηκε ενεργά με το κυνήγι των κλεμμένων εργων και την εξιχνιαση της υποθεσης.
O ίδιος τονίζει πως «Λόγω της συμπλήρωσης ενός έτους από την ανεύρεση των κλεμμένων από την Εθνική Πινακοθήκη πινάκων του Πικάσο και του Μοντριάν, αναζήτησα στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter τυχόν σχετικές με το θέμα αναρτήσεις. Δεδομένου ότι δεν βρήκα καμία ανάρτηση για το θέμα, άρχισα να ερευνώ μεταξύ άλλων τις αναρτήσεις του Ολλανδού ιδιωτικού ερευνητή Arthur Brandt, ο οποίος είχε απασχολήσει ευρύτατα τα ελληνικά ΜΜΕ. Μία από αυτές τις αναρτήσεις του της 11.8.2021 έκανε λόγο για διάσημους κλέφτες έργων τέχνης σε διάφορες ηπείρους χωρίς καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους.

Μάλιστα το σχόλιο αυτό έχει μόλις ένα like και αυτό από τον ίδιο τον Ολλανδό ιδιωτικό ερευνητή! Είναι προφανές λοιπόν πως είτε ο προφυλακισθείς στον Κορυδαλλό καθ’ ομολογία δράστης της κλοπής των πινάκων είτε έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε κάποιος εμφανίζεται με τα στοιχεία του και τη φωτογραφία του. Εύχομαι η Ελληνική Αστυνομία να βρει την άκρη του νήματος…».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου