Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Ενεργός στο Twitter από τη φυλακή είναι ο 50χρονος που πέρσι έκλεψε πίνακα του Πικάσο από την Εθνική Πινακοθήκη

 Αν και σήμερα συμπληρώνεται ένας χρόνος απο την ανεύρεση του κλεμμένου Πικάσο απο την Εθνική Πινακοθήκη, παρόλα αυτά, ο 50χρονος κατηγορούμενος για τη μεγάλη αρπαγή, εξακολουθεί να βρίσκεται προφυλακισμένος στον Κορυδαλλο, χωρίς να έχει προσδιοριστεί το δικαστήριο, συνεργοί δεν έχουν βρεθεί, ούτε φυσικά εχει λυθεί το μυστήριο με το τριτο έργο του Μονκάλβο, που απεικονίζει τον Άγιο Diego de Alcala σε έκσταση με την Αγία Τριάδα και τα σύμβολα του πάθους.
Μια εξαίρετη δημιουργία σε χαρτί, πέννα με αραιωμένη σέπια, διαστάσεων 27 Χ 16,8, για την οποια ο δράστης είπε οτι αφού τη χρησιμοποίησε για να σκουπισει το αίμα απο το τραύμα που προκλήθηκε κατα τη διαφυγή του, στη συνέχεια την ξεφορτώθηκε στην τουαλέτα.
Ο ιδιος, χαλαρός και σε καλή διάθεση, όπως φαίνεται προσαρμόστηκε στα δεδομένα της φυλακής ενώ  έχει ανοιξει λογαριασμό στο Twitter όπου ειναι υπερ δραστήριος και σχολιάζει τα γεγονοτα που άπτονται του ενδιαφεροντος του δηλαδη αυτά που αφορούν στην τέχνη και φυσικά τις μεγάλες αρπαγές.











Μάλιστα, η φωτογραφία που εχει αναρτήσει, ο ArtFreak, (διατηρεί το αρχικό nickname που ειχε στα social media πριν τη σύλληψη του με την προσθήκη return) πιθανότατα είναι μέσα απο το κελί ενώ αυτο που είναι εντυπωσιακό είναι το γεγονός οτι ακολουθεί και τον ακολουθεί ο διάσημος Ολλανδός ντετέκτιβ έργων τέχνης Arthur Brandt, ο οποιος συνεχίζει την έρευνα για τις επαφές του Γιωργου Σαρματζόπουλου και τις κινήσεις του στα υπόγεια κανάλια της διακίνησης κλεμμένων εργων τέχνης.







Το μυστήριο με τον λογαριασμό του ArtFreak, που ανοίχτηκε στις 23.11.2021 δηλαδή πέντε μηνες μετά τη σύλληψη και την προφυλάκιση του (που πιθανότατα διαχειρίζεται τρίτο πρόσωπο) αναμένεται να θέσει υπόψη του 6ου τακτικού ανακριτή που εξετάζει την υποθεση κ. Αθανάσιου Μαρνέρη, ο δικηγόρος κ. Στέλιος Γκαρίπης ο οποίος ως συλλέκτης έργων τέχνης, ιδιοκτήτης του μουσείου Mario Prassinos και πραγματογνώμονας του Πρωτοδικειου Αθηνών, ασχολήθηκε ενεργά με το κυνήγι των κλεμμένων εργων και την εξιχνιαση της υποθεσης.

O ίδιος τονίζει πως «Λόγω της συμπλήρωσης ενός έτους από την ανεύρεση των κλεμμένων από την Εθνική Πινακοθήκη πινάκων του Πικάσο και του Μοντριάν, αναζήτησα στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter τυχόν σχετικές με το θέμα αναρτήσεις. Δεδομένου ότι δεν βρήκα καμία ανάρτηση για το θέμα, άρχισα να ερευνώ μεταξύ άλλων τις αναρτήσεις του Ολλανδού ιδιωτικού ερευνητή Arthur Brandt, ο οποίος είχε απασχολήσει ευρύτατα τα ελληνικά ΜΜΕ. Μία από αυτές τις αναρτήσεις του της 11.8.2021 έκανε λόγο για διάσημους κλέφτες έργων τέχνης σε διάφορες ηπείρους χωρίς καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους.
«Ωστόσο συλλέγω όλο και περισσότερες αποδείξεις ότι με κάποιο τρόπο το νήμα καταλήξει στα χέρια ενός προσώπου που δεν μπορώ ακόμα να κατονομάσω ακόμα». Μάλιστα κατέληγε πως αυτή η ανάρτησή του θα παλαιώσει καλά… Αυτή η ανάρτηση, είχε μόλις μία αναπαραγωγή και ακολούθησα να δω ποιος θα μπορούσε να είναι. Έκπληκτος διαπίστωση πως μόλις στις 18 Ιουνίου 2022, προ δύο εβδομάδων, η ανάρτηση αναπαράχθηκε από έναν λογαριασμό με το ψευδώνυνο ArtFreak_Return και τη φωτογραφία του καθ’ ομολογία του δράστη της κλοπής των πινάκων από την Εθνική Πινακοθήκη μέσα σε ένα λευκό δωμάτιο! Να θυμίσω πως ο λογαριασμός του καθ’ ομολογία δράστη της κλοπής, του γνωστού «ελαιοχρωματιστή», στο Twitter μέχρι την προφυλάκισή του ήταν ArtFreak! Το δε σχόλιό του για την ανάρτηση του Ολλανδού ιδιωτικού ερευνητή είναι γραμμένο στα ολλανδικά και είναι το εξής: «Arthur φίλε μου, πες μας περισσότερα… πέρασε 1 χρόνος από το tweet σου».
Μάλιστα το σχόλιο αυτό έχει μόλις ένα like και αυτό από τον ίδιο τον Ολλανδό ιδιωτικό ερευνητή! Είναι προφανές λοιπόν πως είτε ο προφυλακισθείς στον Κορυδαλλό καθ’ ομολογία δράστης της κλοπής των πινάκων είτε έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε κάποιος εμφανίζεται με τα στοιχεία του και τη φωτογραφία του. Εύχομαι η Ελληνική Αστυνομία να βρει την άκρη του νήματος…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου