Οι Μεξικανοί κάνουν επίδειξη δύναμης στην αυτοκίνηση, όταν οι περισσότερες πλέον χώρες κάνουν την προσπάθειά τους στο χώρο του αυτοκινήτου.
Ετσι λοιπόν, μία από τις δεκάδες παγκόσμιες ή πανευρωπαϊκές πρεμιέρες στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ είναι και αυτή του 05RR.
Πρόκειται για την σκληροπυρηνική εκδοχή του πανάλαφρου roadster της VUHL (Vehicles of Ultra High-performance and Lightweight), μίας μάρκας από το Μεξικό με μικρή παραγωγή.
Όπως το «απλό» 05, έτσι και η έκδοση RR στηρίζεται σε αλουμινένιο μονοκόκ.
Ο 2.3 EcoBoost της Ford (ο κινητήρας του Focus RS και της Mustang) έχει εξελιχθεί ώστε να αποδίδει για την περίσταση 390 ίππους – 100 περισσότερους απ’ ό,τι στο 05 – και συνεργάζεται με 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο.
Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, το βάρος μειώθηκε από τα 700 στα 640 kg. Ως αποτέλεσμα, τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 2,7 sec (όσο στο Nissan GT-R των 570 ίππων) από 3,7 sec στο VUHL 05.
Το 05RR είναι προσανατολισμένο για χρήση στην πίστα, διατηρεί όμως την άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Η VUHL διατηρεί στενούς δεσμούς με τη Μ. Βρετανία, καθώς περίπου τα μισά μέρη του αυτοκινήτου εξελίσσονται και παράγονται εκεί.
Ετσι λοιπόν, μία από τις δεκάδες παγκόσμιες ή πανευρωπαϊκές πρεμιέρες στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ είναι και αυτή του 05RR.
Πρόκειται για την σκληροπυρηνική εκδοχή του πανάλαφρου roadster της VUHL (Vehicles of Ultra High-performance and Lightweight), μίας μάρκας από το Μεξικό με μικρή παραγωγή.
Όπως το «απλό» 05, έτσι και η έκδοση RR στηρίζεται σε αλουμινένιο μονοκόκ.
Ο 2.3 EcoBoost της Ford (ο κινητήρας του Focus RS και της Mustang) έχει εξελιχθεί ώστε να αποδίδει για την περίσταση 390 ίππους – 100 περισσότερους απ’ ό,τι στο 05 – και συνεργάζεται με 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο.
Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, το βάρος μειώθηκε από τα 700 στα 640 kg. Ως αποτέλεσμα, τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 2,7 sec (όσο στο Nissan GT-R των 570 ίππων) από 3,7 sec στο VUHL 05.
Το 05RR είναι προσανατολισμένο για χρήση στην πίστα, διατηρεί όμως την άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Η VUHL διατηρεί στενούς δεσμούς με τη Μ. Βρετανία, καθώς περίπου τα μισά μέρη του αυτοκινήτου εξελίσσονται και παράγονται εκεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου