Σε μία από τις πιο… λαμπρές εκθέσεις, την Concours d’Elegance στο Πεμπλ Μπιτς της Καλιφόρνια, θα εμφανιστεί ένα σπάνιο roadster με μεγάλη ιστορία.
Η εικονιζόμενη 507 ανακατασκευάστηκε πλήρως από το τμήμα BMW Group Classic και θα εμφανιστεί ενώπιον του κοινού στις 18 Αυγούστου.
Η συγκεκριμένη 507, με αριθμό πλαισίου 70079, αποκτήθηκε από τον «Βασιλιά της Rock’n’Roll» στις 20 Δεκεμβρίου του 1958. Εκείνη την περίοδο ο Elvis Presley υπηρετούσε την στρατιωτική του θητεία στη Γερμανία. Δεν ήταν «πρώτο χέρι», καθώς για σύντομο διάστημα βρισκόταν στην κατοχή του Γερμανού οδηγού αγώνων Hans Stuck.
Η διθέσια BMW παραδόθηκε στον αστέρα της ροκ σε λευκό χρώμα, όμως γρήγορα οι θαυμάστριές του τη γέμισαν με προσωπικά μηνύματα, αριθμούς τηλεφώνου, μέχρι και κόκκινα ίχνη από κραγιόν! Έτσι ο Elvis έβαψε την 507 κόκκινη και αναβάθμισε τον 3.2 V8 κινητήρα.
Για σχεδόν μισό αιώνα είχαν χαθεί τα ίχνη του αυτοκινήτου, με τους ανθρώπους της BMW να εκτιμούν ότι έχει χαθεί για πάντα. Όταν ανακαλύφθηκε, η 507 ήταν σε… άθλια κατάσταση. Δεν έφερε κινητήρα και κιβώτιο, πίνακα οργάνων, ενώ τα καθίσματα ήταν κατεστραμμένα. Ο πίσω άξονας είχε αντικατασταθεί με έναν αγνώστου προελεύσεως, το πάτωμα είχε γεμίσει σκουριά. Μετά από εντατική δουλειά δύο ετών, οι μηχανικοί του τμήματος κλασσικών μοντέλων του BMW Group κατάφεραν να την κάνουν πάλι μία «κούκλα».
Η 507 κατασκευάστηκε ανάμεσα στο 1955 και το 1959 σε μόλις 254 μονάδες, γεγονός που εκτοξεύει την αξία του κάθε αυτοκινήτου σε περισσότερα από 2 εκατ. ευρώ. Το διθέσιο αυτοκίνητο έχει μήκος 4,38 m. και πλησιάζει σε τελική ταχύτητα τα 200 km/h. Ανάμεσα στους διάσημους που οδήγησαν μία BMW 507 ήταν επίσης οι Frank Sinatra, Alain Delon, Ursula Andress και John Surtees.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Η εικονιζόμενη 507 ανακατασκευάστηκε πλήρως από το τμήμα BMW Group Classic και θα εμφανιστεί ενώπιον του κοινού στις 18 Αυγούστου.
Η συγκεκριμένη 507, με αριθμό πλαισίου 70079, αποκτήθηκε από τον «Βασιλιά της Rock’n’Roll» στις 20 Δεκεμβρίου του 1958. Εκείνη την περίοδο ο Elvis Presley υπηρετούσε την στρατιωτική του θητεία στη Γερμανία. Δεν ήταν «πρώτο χέρι», καθώς για σύντομο διάστημα βρισκόταν στην κατοχή του Γερμανού οδηγού αγώνων Hans Stuck.
Η διθέσια BMW παραδόθηκε στον αστέρα της ροκ σε λευκό χρώμα, όμως γρήγορα οι θαυμάστριές του τη γέμισαν με προσωπικά μηνύματα, αριθμούς τηλεφώνου, μέχρι και κόκκινα ίχνη από κραγιόν! Έτσι ο Elvis έβαψε την 507 κόκκινη και αναβάθμισε τον 3.2 V8 κινητήρα.
Για σχεδόν μισό αιώνα είχαν χαθεί τα ίχνη του αυτοκινήτου, με τους ανθρώπους της BMW να εκτιμούν ότι έχει χαθεί για πάντα. Όταν ανακαλύφθηκε, η 507 ήταν σε… άθλια κατάσταση. Δεν έφερε κινητήρα και κιβώτιο, πίνακα οργάνων, ενώ τα καθίσματα ήταν κατεστραμμένα. Ο πίσω άξονας είχε αντικατασταθεί με έναν αγνώστου προελεύσεως, το πάτωμα είχε γεμίσει σκουριά. Μετά από εντατική δουλειά δύο ετών, οι μηχανικοί του τμήματος κλασσικών μοντέλων του BMW Group κατάφεραν να την κάνουν πάλι μία «κούκλα».
Η 507 κατασκευάστηκε ανάμεσα στο 1955 και το 1959 σε μόλις 254 μονάδες, γεγονός που εκτοξεύει την αξία του κάθε αυτοκινήτου σε περισσότερα από 2 εκατ. ευρώ. Το διθέσιο αυτοκίνητο έχει μήκος 4,38 m. και πλησιάζει σε τελική ταχύτητα τα 200 km/h. Ανάμεσα στους διάσημους που οδήγησαν μία BMW 507 ήταν επίσης οι Frank Sinatra, Alain Delon, Ursula Andress και John Surtees.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου