Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Η πρώτη κυρία του ΑΝΤ1 αποκαλύπτει: Το λάθος όταν παντρεύτηκε τον Μίνωα

Το πρώτο και βασικό που μας έρχεται στο μυαλό όταν διαβάζουμε για τη Μαρί Κυριακού είναι ότι σπάνια φωτογραφίζεται δημόσια, κρατάει την προσωπική της ζωή μακριά από τα ΜΜΕ και
φυσικά αγαπάει πολύ τα παιδιά, αν και δεν έχει αποκτήσει δικά της.




Η Μαρί Κυριακού έκανε μια φωτογράφηση στο περιοδικό ΟΚ, η οποία ήταν πολύ πιο σeξι από εκείνες που μας έχει συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Στη συνέντευξη μάλιστα μίλησε για τον γάμος της με τον 73χρονο μεγιστάνα των media, Μίνωα Κυριακού και την λάθος αντιμετώπιση που είχε στην αρχή του έγγαμου βίου.

«Στην αρχή της σχέσης με το σύζυγό μου, και στα πρώτα χρόνια του γάμου μου, ήμουν περισσότερο μαζεμένη από το κανονικό. Αισθανόμουν μια αμφιβολία στα βλέμματα του κόσμου, οπότε ήμουν πιο συγκρατημένη.Τα χρόνια όμως πέρασαν και θέλω να πιστεύω πως απέδειξα ποιά είμαι πραγματικά.»


Και συνεχίζει «Είμαι με αυτόν τον άνθρωπο γιατί τον αγάπησα. Για μένα ήταν πολύ φυσιολογικό να είμαστε μαζί και δεν με ενδιέφερε τίποτα άλλο. Μέσα από τη δουλειά μου απέδειξα πως δεν επιδίωξα ποτέ να γίνω μια κυρία που κάθεται και κάνει νύχια, ψώνια, και κοσμικές εμφανίσεις.»

Τέλος: «Δεν σταμάτησα ποτέ να δουλεύω, και μάλιστα να δουλεύω πολύ. Δεν με απασχολεί πια αν θα με κοιτάξει κάποιος στραβά».


Κατερίνα Καλλίδη -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου