Λίγες ώρες πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, η Renault Sport διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία στους κλειστούς δρόμους του πριγκιπάτου.
Μπορεί οι μονάδες ισχύος της στην F1 να υπολείπονται σε ισχύ και αξιοπιστία των αντιστοίχων των Mercedes-Ferrari, όμως αυτό δε σημαίνει ότι η Renault έχει πάψει κάθε προωθητική δραστηριότητα γύρω από το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ. Λίγες ώρες πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα του GP στο Μονακό, η Renault Sport διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία στους κλειστούς δρόμους του πριγκιπάτου.
Οι οδηγοί της Red Bull και της Toro Rosso, Ντανιέλ Ρικιάρντο, Κάρλος Σάινθ , Μαξ Φερστάπεν, αλλά και ο θρύλος των ράλι, Ζαν Ρανιοτί, κάθισαν πίσω από το τιμόνι τόσο του RS 01 όσο και του Clio RS Trophy, με τον 1.6 turbo των 220 ίππων. Οι πραγματικά τυχεροί ήταν όμως ορισμένοι δημοσιογράφοι και καλεσμένοι της Renault, που μπήκαν στο κάθισμα του συνοδηγού για μία γρήγορη βόλτα.
Μπορεί οι μονάδες ισχύος της στην F1 να υπολείπονται σε ισχύ και αξιοπιστία των αντιστοίχων των Mercedes-Ferrari, όμως αυτό δε σημαίνει ότι η Renault έχει πάψει κάθε προωθητική δραστηριότητα γύρω από το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ. Λίγες ώρες πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα του GP στο Μονακό, η Renault Sport διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία στους κλειστούς δρόμους του πριγκιπάτου.
Οι οδηγοί της Red Bull και της Toro Rosso, Ντανιέλ Ρικιάρντο, Κάρλος Σάινθ , Μαξ Φερστάπεν, αλλά και ο θρύλος των ράλι, Ζαν Ρανιοτί, κάθισαν πίσω από το τιμόνι τόσο του RS 01 όσο και του Clio RS Trophy, με τον 1.6 turbo των 220 ίππων. Οι πραγματικά τυχεροί ήταν όμως ορισμένοι δημοσιογράφοι και καλεσμένοι της Renault, που μπήκαν στο κάθισμα του συνοδηγού για μία γρήγορη βόλτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου