Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Πέρασα περίοδο ανηδονίας. Δεν χαιρόμουν με τίποτα»

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Πέρασα περίοδο ανηδονίας. Δεν χαιρόμουν με τίποτα»
Ο γνωστός παρουσιαστής κάνει τον απολογισμό της σεζόν που τελειώνει, ξεκαθαρίζει τη θέση του απέναντι στη Μαρία Μπεκατώρου, μιλάει για τα «Καρντάσιανς», αναφέρεται στις
δύσκολες στιγμές που έχει περάσει και την ψυχανάλυση που τον λύτρωσε και εξηγεί γιατί προτίμησε το σύμφωνο συμβίωσης από έναν παραδοσιακό γάμο.




Βρεθήκαμε στα γυρίσματα της νέας του εκπομπής «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» στο ΚΑΠΑ Studios. Το πρόσωπο του Γρηγόρη φανέρωνε την ίδια ικανοποίηση και χαρά που είχε την εποχή που παρουσίαζε το «Πολύ την Κυριακή». Κάμερες, μαμάδες, κόρες και ο Εκτορας Μποτρίνι βρίσκονταν το πλατό. Ο Γρηγόρης σε απίστευτη εγρήγορση έδινε το τέμπο στο γύρισμα - με τη φόρα που του δίνουν τα 24 χρόνια εμπειρίας στη μικρή οθόνη χωρίς να σταματά να μαθαίνει και να εξελίσσεται. Με έντονο το χάρισμα της επικοινωνίας και της αμεσότητας, ξεφεύγει από τα στερεότυπα που πολλοί ακολουθούν στις συνεντεύξεις και κάνει τον δικό του απολογισμό με το χέρι στην καρδιά.

- Αύριο ξεκινά η νέα σου εκπομπή «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» στον ΑΝΤ1. Τι θα δούμε; Είναι ένα καινούριο, διαφορετικό concept γιατί δεν έχει να κάνει μόνο με τη μαγειρική, αλλά και με το πώς λειτουργεί η σχέση μάνας - κόρης ή μάνας - γιου. Την ψυχραιμία, το κέφι, την τρέλα, τη διάθεση, τις ανασφάλειες που υπάρχουν. Είναι ένα ψυχογράφημα ανθρώπων την ώρα που μαγειρεύουν. Πάντα πίστευα ότι στη μαγειρική ξεδιπλώνεσαι. Αποκαλύπτεται το άγχος σου, το πόσο νορμάλ είσαι και το πώς αντιδράς την κακή στιγμή. Υπήρξαν άνθρωποι που ενώ ήξεραν να μαγειρεύουν, μετά από ένα λάθος, μπλόκαραν. Είδα γιο με μάνα να φτάνουν στην τρέλα και να βρίζονται. Ζω πρωτόγνωρες εμπειρίες. Ξεχνάνε ότι υπάρχουν κάμερες. Εγώ είμαι ο άνθρωπος ανάμεσα στη μάνα και στην κόρη ή στον γιο και ο Εκτορας Μποτρίνι είναι ο κριτής.

- Ο Εκτορας Μποτρίνι εξακολουθεί να είναι τόσο αυστηρός; Ο Εκτορας είναι πολύ cool και γελάμε πολύ στην εκπομπή. Αλλά στη δουλειά του είναι απαιτητικός. Είναι βραβευμένος σεφ με αστέρι Michelin και Χρυσούς Σκούφους, οπότε κρίνει αυστηρά. Αυτός παίρνει την απόφαση ποιο ζευγάρι πάει στον επόμενο γύρο και κερδίζει τα 500 ευρώ. Μάλιστα, αν ένα ζευγάρι είναι πολύ καλό μπορεί να φτάσει να πάρει πολλές χιλιάδες ευρώ.


Στην νέα του εκπομπή «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» αυστηρός κριτής είναι ο Εκτορας Μποτρίνι

- Τι άλλο θα ήθελες να κάνεις τηλεοπτικά; Εχω να κάνω πάρα πολλά. Είμαι παρουσιαστής ψυχαγωγικών προγραμμάτων και μπορώ να κάνω ό,τι έχει να κάνει με ψυχαγωγία. Οπως και συνεντεύξεις. Late night show είναι τα «Καρντάσιανς», απλώς ξεφύγαμε από το one man show. Θα ήθελα να το κάνω και αυτό. Χαίρομαι που δοκιμάζω νέα πράγματα και μου αρέσουν οι προκλήσεις.

- Υπάρχει κάποιο τηλεοπτικό πρόσωπο με το οποίο δεν θα συνεργαζόσουν ξανά μαζί του; Οχι, γιατί είμαι πολύ ανοιχτός. Κάναμε δοκιμαστικό ακόμα και με τον Γιώργο Λιάγκα και είχε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Τελικά ο Γιώργος έκανε πίσω. Οπως εξήγησε, θεωρούσε ότι θα του έπαιρνε πολλή ενέργεια και ότι είμαστε και οι δύο για πρώτο ρόλο. Θα ήταν αγχωμένος. Προσωπικά, μου αρέσει να δουλεύω με καλούς παρουσιαστές και δεν μου δημιουργεί άγχος. Θέλω να πέσω στη φωτιά, να δοκιμάσω, να καώ.

- Θεωρείς ότι υπήρξε περίοδος που πήγες να καείς τηλεοπτικά; Οχι, γιατί όταν πήγα να καώ το 2008 με 2009, γιατί εγώ δεν ένιωθα καλά, αποσύρθηκα. Εκεί που ένιωσα ότι θα καιγόμουν, έσπασα το συμβόλαιο και έφυγα. Πέρα από τα πετυχημένα concept που παρουσίασα όπως ήταν το «Survivor» ή η «Φάρμα», πολλά τα δημιούργησα μόνος μου. Το πρωινό το είχα φτιάξει μόνος μου και πήγαμε τότε απέναντι από την Ελένη Μενεγάκη. Ολοι μού έλεγαν «πού πας άντρας σε μια γυναικοκρατούμενη ζώνη και σχεδόν 30 χρονών απέναντι στη Μενεγάκη;». Τελικά όλα πήγαν καλά. Και για τα «Καρντάσιανς» όλοι μού έλεγαν «πού πάτε στη βραδινή ζώνη τρία άτομα να κάνετε συνεντεύξεις; Δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Θα θυμίζει πρωινό το βράδυ». Λίγοι πίστεψαν σε αυτό. Την πρώτη χρονιά πήγαμε καλά. Φέτος ξεκινήσαμε μουδιασμένα, αλλά τώρα κάνουμε μεγάλα νούμερα τηλεθέασης. Μας είχε επηρεάσει το ζωντανό στην αρχή. Στη μαγνητοσκοπημένη εκπομπή κρατούσα τα καλύτερα μιας συνέντευξης, στη ζωντανή εκπομπή δεν έχεις τέτοιο περιθώριο. Βουτάς στα βαθιά και είναι πολύ δύσκολο σε 20 λεπτά να χαλαρώσει ο καλεσμένος και να πει τις δικές του αλήθειες. Αλλά το βρήκαμε και ευχαριστώ τον κόσμο για την αγάπη που μου έδειξε.

- Εχω παρατηρήσει ότι ρωτάς τους καλεσμένους σου αν έχουν πει όλα τα απωθημένα τους στη μητέρα τους και στον πατέρα τους. Εσύ τα έχεις πει; Τα έχω πει όλα στους γονείς μου και τη θεωρώ πολύ σημαντική ερώτηση. Πολλοί είναι αυτοί που ήθελαν να πουν πράγματα στους γονείς τους, αλλά τους πρόλαβε ο θάνατος. Η σχέση των παιδιών με τους γονείς τους επηρεάζει τα πάντα. Οπότε ό,τι σε πείραξε ή σε πλήγωσε πρέπει να το πεις για να λυτρωθείς.

- Πώς είναι η σχέση σου με τη Μαρία Μπεκατώρου και τον Δημήτρη Σταρόβα; Καταπληκτική. Οταν βγήκα και είπα στον αέρα ‘‘Μαρία, σε αδικούν τα ‘‘Καρντάσιανς’’», εννοούσα ότι η Μαρία στο «Πρωινό Σου-Κου» ήταν συγκλονιστικά καλή. Τα «Καρντάσιανς» δεν έδωσαν στη Μαρία τον χώρο και τον χρόνο να βγάλει το ταμπεραμέντο που διαθέτει. Είναι φοβερή παρουσιάστρια, ωραία φίλη και κάνει ερωτήσεις to the point. Το «Πρωινό Σου-Κου» και το «Your Face Sounds Familiar» της πάνε πάρα πολύ. Τη Μαρία τη θαυμάζω και τη χαίρομαι γιατί είναι από τις λίγες Ελληνίδες παρουσιάστριες που τσαλακώνονται. Είναι η Ρένα Βλαχοπούλου της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης. Ο Δημήτρης Σταρόβας είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Εξαρχής ξέραμε τι ήθελε να κάνει στην εκπομπή και όταν του είπα να έρθει είχε πολύ πιο μικρό ρόλο. Αλλά θεώρησα ότι έπρεπε να είμαστε όλοι μαζί παρέα και η στιγμή που τραγουδάει με την κιθάρα είναι πολύ ωραίο κομμάτι της εκπομπής. Θεωρώ την παρουσία του καταλυτική, αφού είναι αιρετικός στις απόψεις του.

- Η Μαρία Μπεκατώρου και ο Δημήτρης Σταρόβας δήλωσαν ότι θα συνέχιζαν του χρόνου. Γιατί έσπευσες να πεις ότι θα αλλάξει το σχήμα; Παρεξήγησαν αυτό που είπα. Εννοούσα ότι θα μπορούσαν να γίνουν αλλαγές. Να προστεθούν άτομα, στήλες ή αν κάποιος θεωρεί ότι δεν τον σηκώνει το κλίμα να απουσιάσει από την εκπομπή. Δεν έχει γίνει συζήτηση με το κανάλι. Προσπαθώ να σκεφτώ πώς μπορείς να ανακατέψεις την τράπουλα κάθε χρόνο για να ανανεωθεί. Θα κάνουμε τον απολογισμό και σύμφωνα με τα θέλω μας θα λειτουργήσουμε.


Με τη σύντροφό του Κατερίνα Κόκλα

- Θα συνεχιστούν τα «Καρντάσιανς» του χρόνου; Συζητήσαμε με το κανάλι και θα γίνει νυχτερινή εκπομπή. Θεωρώ ότι τα «Καρντάσιανς» έχουν το κοινό τους και θεωρώ ότι θα συνεχιστούν. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν θα διατηρήσουν στο ίδιο ύφος.

- Δέχεσαι πολλές κριτικές. Νιώθεις ότι σε έχουν πυροβολήσει; Αν δεν πυροβολήσουν εμένα, ποιον θα πυροβολήσουν; Είμαι ένας παρουσιαστής ψυχαγωγικών προγραμμάτων και εύκολος στόχος γιατί δεν κάνω κουλτουριάρικες εκπομπές για να μη σχολιάσουν. Παρουσιάζω πρωινά, ριάλιτι, σόου. Στην αρχή σε στεναχωρεί, αλλά λες να πάρω το καλό μέρος της κριτικής. Μετά όμως ανακαλύπτεις ότι κάποιοι έχουν εμμονή και ότι έχουν ξεφύγει. Τότε σταματάς να ασχολείσαι.

- Τα τελευταία χρόνια φαίνεσαι πιο χαλαρός σε σχέση με το παρελθόν. Στα 41 μου χρόνια θα ήταν αστείο να μην ήμουν πιο χαλαρός. Βοήθησε η ψυχοθεραπεία που έκανα κάποια στιγμή για να ξεπεράσω την κατάθλιψη, αλλά και πολλά άλλα πράγματα. Πέρασα από παράξενες φάσεις στη ζωή μου όπως ήταν η ανηδονία, να μη χαίρομαι δηλαδή με τίποτα. Δεν γίνεται όμως να κάνεις αυτή τη δουλειά και να μην περάσεις κάποια περίοδο από κατάθλιψη.

- Ποια ήταν η μεγαλύτερη ανασφάλειά σου; Αν σε αγαπάνε. Για ποιον λόγο είναι δίπλα σου. Πέφτεις σε κάποιες περιπτώσεις που κάποιοι ήταν γύρω σου λόγω δουλειάς και όταν το αντιλαμβάνεσαι τονίζονται οι ανασφάλειές σου. Καμιά φορά φταις και εσύ.

- Στην αρχή της καριέρας σου δημιούργησες «αυλή»; Κανένας που έχει «αυλή» δεν το καταλαβαίνει. Θα το καταλάβει όταν θα του ξεραθούν τα «λουλούδια» που είχε μέσα στην «αυλή» του. Και μου συνέβη, αλλά ευτυχώς υπήρξαν δύο λουλούδια που έμειναν, έγιναν δέντρα, έβγαλαν ρίζες και έμειναν στη ζωή μου.

- Η επαγγελματική σου επιτυχία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την προσωπική σου ευτυχία; Αυτό συνέβαινε παλιά. Επαιρνα τόσο μεγάλη χαρά από τη δουλειά που ήμουν έτοιμος να δεχτώ τον έρωτα και την αγάπη πολύ καλύτερα. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να συνδέονται. Αλλά η δουλειά για έναν άντρα είναι πολύ σημαντική.

- Πώς νιώθεις τώρα που έχεις ολοκληρωμένη οικογένεια; Κάνεις σκέψεις για δεύτερο παιδί; Είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα στη ζωή μου. Το παιδί είναι συνέχεια στο μυαλό μου και θέλω συνέχεια να πάω να το δω. Ομως δεν υπάρχει «σκέφτομαι» για τα παιδιά. Αν η ζωή φέρει ένα ακόμα παιδί, ναι.

- Γιατί σύμφωνο συμβίωσης και όχι γάμος; Αυτό είχα στο μυαλό μου πριν ακόμα γνωρίσω την Κατερίνα, δεν έχει να κάνει με την ίδια. Ηταν μια απόφαση που είχα πάρει από την αρχή. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στο μέλλον δεν μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Αυτή τη χρονική στιγμή ήθελα αυτό. Δεν πιστεύω ότι ένας γάμος αλλάζει κάτι.

- Τι σου έχει λείψει από το παρελθόν; Τίποτα γιατί έχω ζήσει στο φουλ κάθε περίοδο. Αισθάνομαι πολύ γεμάτος σε αρκετούς τομείς. Ακόμη και τώρα δεν υπάρχει κάτι που να μου λείπει.

- Ασχολείσαι με τα social media; Ελάχιστα γιατί φοβάμαι ότι θα κολλήσω άσχημα. Εχω κολλήσει παίζοντας Playstation 15 ώρες ή Quizdom, οπότε τα αποφεύγω για να σωθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου