Συμπληρώνουμε 7.000 km σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές με το μικρομεσαίο τετρακίνητο της ιαπωνικής μάρκας.
Το XV είναι και θα παραμείνει μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις στην αγορά των μικρομεσαίων τετρακίνητων crossover. Ενα αυτοκίνητο που πέρα από τις μηχανολογικές του δυνατότητες (για Subaru πρόκειται!) ο σχεδιασμός του είναι διαχρονικός, όντας το ομορφότερο Subaru που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα και ένα από τα ωραιότερα της κατηγορίας.
Το XV διαθέτει τον ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru των 1,6 lt. Και τι σημαίνει ακριβώς boxer, πέρα από τις μηχανολογικές αναλύσεις: χαμηλό κέντρο βάρους, άμεση απόκριση και ευστροφία, αλλά και ο μικρός χώρος που καταλαμβάνει. Η απόσταση των 22 εκατοστών από το έδαφος παράλληλα με την καλοσχεδιασμένη και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του αυτοκινήτου δείχνει η ιδανική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Κινηθήκαμε άνετα σε κακούς χωματόδρομους, στους οποίους άλλα crossover δεν θα τολμούσαν καν να πατήσουν με ασφάλεια στο βρεγμένο-κακό ελληνικό οδόστρωμα, ενώ όταν πιέσαμε στις στροφές το αυτοκίνητο δεν έγερνε υπερβολικά. Και όλα αυτά με περίσσια άνεση, όπως θα πρέπει να έχει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια, οι μηχανικοί της Subaru πέτυχαν τον απόλυτο συνδυασμό, άνεσης, off road δυνατοτήτων και ασφάλειας σε δύσκολες συνθήκες.
Σημειώστε, δε, πως στα χέρια μας είχαμε το αυτοκίνητο και την περίοδο των χιονοπτώσεων και παρότι τα ελαστικά του δεν ήταν χειμερινά, δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Σύμμαχός μας βέβαια η τετρακίνηση της Subaru, η οποία κατά πολλούς θεωρείται η καλύτερη και αποτελεσματικότερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Στον δρόμο ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του XV έχει άμεση απόκριση στο γκάζι, καθώς και περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας για ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο. Η δυνατότητα επιλογής «L» στο αυτόματο κιβώτιο κολακεύει τις ρεπρίζ. Σίγουρα η απόδοση και η ροπή του κινητήρα (114 PS και 15,3 kgm) μπορεί σε κάποιους να φαντάζουν μικρές, όμως στην πράξη αποδεικνύονται επαρκείς για να κινήσει το XV με ασφάλεια μια οικογένεια. Η δοκιμή μας συνεχίζεται…
Το XV είναι και θα παραμείνει μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις στην αγορά των μικρομεσαίων τετρακίνητων crossover. Ενα αυτοκίνητο που πέρα από τις μηχανολογικές του δυνατότητες (για Subaru πρόκειται!) ο σχεδιασμός του είναι διαχρονικός, όντας το ομορφότερο Subaru που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα και ένα από τα ωραιότερα της κατηγορίας.
Το XV διαθέτει τον ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru των 1,6 lt. Και τι σημαίνει ακριβώς boxer, πέρα από τις μηχανολογικές αναλύσεις: χαμηλό κέντρο βάρους, άμεση απόκριση και ευστροφία, αλλά και ο μικρός χώρος που καταλαμβάνει. Η απόσταση των 22 εκατοστών από το έδαφος παράλληλα με την καλοσχεδιασμένη και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του αυτοκινήτου δείχνει η ιδανική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Κινηθήκαμε άνετα σε κακούς χωματόδρομους, στους οποίους άλλα crossover δεν θα τολμούσαν καν να πατήσουν με ασφάλεια στο βρεγμένο-κακό ελληνικό οδόστρωμα, ενώ όταν πιέσαμε στις στροφές το αυτοκίνητο δεν έγερνε υπερβολικά. Και όλα αυτά με περίσσια άνεση, όπως θα πρέπει να έχει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια, οι μηχανικοί της Subaru πέτυχαν τον απόλυτο συνδυασμό, άνεσης, off road δυνατοτήτων και ασφάλειας σε δύσκολες συνθήκες.
Σημειώστε, δε, πως στα χέρια μας είχαμε το αυτοκίνητο και την περίοδο των χιονοπτώσεων και παρότι τα ελαστικά του δεν ήταν χειμερινά, δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Σύμμαχός μας βέβαια η τετρακίνηση της Subaru, η οποία κατά πολλούς θεωρείται η καλύτερη και αποτελεσματικότερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Στον δρόμο ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του XV έχει άμεση απόκριση στο γκάζι, καθώς και περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας για ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο. Η δυνατότητα επιλογής «L» στο αυτόματο κιβώτιο κολακεύει τις ρεπρίζ. Σίγουρα η απόδοση και η ροπή του κινητήρα (114 PS και 15,3 kgm) μπορεί σε κάποιους να φαντάζουν μικρές, όμως στην πράξη αποδεικνύονται επαρκείς για να κινήσει το XV με ασφάλεια μια οικογένεια. Η δοκιμή μας συνεχίζεται…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.599 cc
Ισχύς: 114 PS/5.600 rpm
Ροπή: 15.3 kgm/4.000 rpm
Μετάδοση: 4×4
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6 lt
Εκπομπές CO2: 146 gr/km
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT)
Βάρος: 1.370 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.450×1.780×1.525 mm
Χώρος αποσκευών: 310 lt (380 με κιτ αντί ρεζέρβας)
Τέλη κυκλοφορίας: 248 ευρώ
Τιμή: από 24.500 ευρώ
Χρηματοδοτικό από 186 ευρώ τον μήνα
Κινητήρας: 1.599 cc
Ισχύς: 114 PS/5.600 rpm
Ροπή: 15.3 kgm/4.000 rpm
Μετάδοση: 4×4
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6 lt
Εκπομπές CO2: 146 gr/km
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT)
Βάρος: 1.370 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.450×1.780×1.525 mm
Χώρος αποσκευών: 310 lt (380 με κιτ αντί ρεζέρβας)
Τέλη κυκλοφορίας: 248 ευρώ
Τιμή: από 24.500 ευρώ
Χρηματοδοτικό από 186 ευρώ τον μήνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου