Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Κώστας Βουτσάς: Θέλουμε πολύ ένα παιδί

Κώστας Βουτσάς: Θέλουμε πολύ ένα παιδί και κάνουμε όλες τις απαραίτητες προσπάθειες για να τα καταφέρουμε
Τι αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο ηθοποιός;
Ακόμη εξήγησε πως σκέφτεται το ενδεχόμενο ενός γάμου. Μπορεί να τους χωρίζουν 46 ολόκληρα χρόνια όμως η διαφορά
ηλικίας δεν στέκεται εμπόδιο στη σχέση τους.

Η Αλίκη Κατσαβού και ο Κώστας Βουτσάς είναι ζευγάρι τα τελευταία χρόνια και σε πρόσφατη συνέντευξή τους δήλωσαν πως είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα.

Οι δυο τους εξηγούν πως ο γάμος είναι στα άμεσα σχέδια τους και λένε: «Πως δεν το σκεφτόμαστε! Εδώ θέλουμε να κάνουνε ένα παιδί. Η αλήθεια είναι ότι ζούμε σαν παντρεμένοι. Πάντως θα μου άρεσε να μας παντρέψει ο Ηλίας Ψινάκης, είναι ένας ευφυέστατος άνθρωπος που θαυμάζω πολύ».




Μάλιστα παρά την ηλικία του ο ηθοποιός θέλει να αποκτήσει ένα παιδί και λέει στο «ΟΚ»: «Έχω κάνει συμφωνία με το Χάρο να βρεθούμε το 2044, οπότε έχω χρόνια μπροστά μου. Το παιδί είναι κάτι που θέλουμε πολύ και κάνουμε όλες τις απαραίτητες προσπάθειες για να τα καταφέρουμε, αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι θα το ξεπεράσουμε».

Τέλος για ακόμη μία φορά αποκάλυψε πόσες φορές κάνει σεξ την εβδομάδα: «Μία με δύο φορές την εβδομάδα. Δεν είμαι πλέον τόσο ακμαίος όσο ήμουν. Κάποτε έκανα έρωτα ακόμα και πέντε φορές την ημέρα, αλλά τα καταφέρνω, και μάλιστα χωρίς να χρησιμοποιώ χάπια. Ρώτησα τον γιατρό μου, επειδή έχω κάνει αλλαγή βαλβίδας, και μου συνέστησε να μη χρησιμοποιώ τέτοιου είδους βοηθήματα γιατί μακροπρόθεσμα θα μου κάνουν κακό», απάντησε ο ηθοποιός χωρίς να νοιάζεται για τα σχόλια που θα ακολουθήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου